نوشته شده توسط : admin

اگر به دنبال خرید استخر بادی باشید قطعا در میان انتخاب فروشگاه های اینترنتی و حضوری محصولات بادی تردید پیدا کرده اید؛ در این خصوص باید بگوییم که تجربه یک خرید لذت بخش استخر بادی با کیفیت را می توانید از نمایندگی اصلی برند محصولات بادی در ایران تجربه کنید. حال پیدا کردن نمایندگی اصلی استخر بادی در ایران می تواند کاری دشوار در میان گزینه های متعدد باشد. یکی از معیارهای اصلی انتخاب بهترین نمایندگی در کشور، می تواند سابقه درخشان بلند بالای فروشگاه باشد که در تمامی این سوال ها توانسته اند به جلب رضایت حداکثری مشتریان خود اکتفا کنند.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران با سابقه هفده ساله ای که تا زمان انتشار این مقاله دارد، یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش این برند در کشور می باشد که محصولاتی با تضمین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهد. علاوه بر تضمین اورجینال بودن محصولات این فروشگاه، خدمات پس از فروش نیز مزیتی دیگر به حساب می آید که علاوه بر قبل از خرید، بعد از سفارش و استفاده محصول نیز خیال شما را به طور کلی راحت نگه می دارد.

لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس تهران علاوه بر فروش اینترنتی محصولات بادی اینتکس در ایران، با تاسیس شعب حضوریدر کشور نیز، خدمات فوق العاده ای را برای خریداران فراهم آورده است. دفاتر حضوری فروش این فروشگاه نیز در تهران و مازندران هم اکنون دایر و آماده خدمت رسانی حضوری علاوه بر عرضه محصولات به صورت اینترنتی می باشد. اما فارغ از انتخاب نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران، باید به دنبال انتخاب برترین و با کیفیت ترین مدل استخر بادی باشید که جوابگوی نیازهای تان است؛ به همین خاطر در ادامه این مطلب به برخی نکات اشاره خواهیم داشت که نقش کلیدی در انتخاب استخر بادی متناسب با نیازهایتان دارد.

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه می باشد. جنس متریالی که در ساختار بدنه این محصولات به کار گرفته می شود رابطه مستقیمی با طول عمر استخر خریداری شده دارد. بهترین انتخاب برای بدنه استخرهای بادی اینتکس، متریال وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم دو و سه لایه می باشد. این نوع متریال به دلیل دو لایه بودن، مقاومت و استحکام فوق العاده ای در برابر فشار، ضربه و همچنین نور خورشید دارد و عملکرد آن در فضای باز فوق العاده است؛ به همین خاطر با خیالی راحت می توانید اقدام به استفاده از این محصولات در باغ و ویلای و یا حیاط منازل خود کنید.

یکی از مهمترین مزیت های این نوع متریال را می توان سازگاری فوق العاده آن با پوست بدن افراد از کودک تا بزرگسال و همچنین پوست های حساس دانست که در این صورت دیگر دغدغه ای در این خصوص نخواهید داشت. همچنین ضد حساسیت بودن این نوع مواد اولیه باعث شده تا بتوانید از آن برای پوست های حساسیت دار نیز با خیالی راحت و بدون مشکل بهره ببرید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. استفاده از پی وی سی در ساختار بدنه استخرهای بادی اینتکس باعث شده تا وزن محصول به خوبی کاهش پیدا کند.

این کاهش وزن به همراه انعطاف پذیری بالای متریال بدنه باعث شده تا استخرهای بادی را به راحتی بتوانید در مسافرت نیز به همراه خود داشته باشید، زیرا علاوه بر وزن سبک از حجم بسیار کوچکی نیز برخوردار هستند. حال که گفتمان به سمت وزن استخرهای بادی پیشروی داشت، باید بگوییم که در میان مدل های بی شمار استخر بادی اینتکس نمی توان در این مقاله، وزن دقیقی را عنوان نمود زیرا ابعاد استخر تاثیر بسزایی در وزن نهایی آن ها دارد. اما برای استخرهای بادی در بزرگ ترین ابعاد نیز وزنی کمتر از ده کیلو گرم را می توان متصور شد که باز هم بسیار سبک است و سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه دارد.

اما پس از خرید استخر بادی اینتکس مدنظرتان باید به سراغ راه اندازی یا بهتر بگوییم باد کردن آن بروید. جایی که نقش یک پمپ باد باکیفیت می تواند در راحتی راه اندازی و همچنین کمتر شدن زمان آن تاثیر بسزایی داشته باشد. در این زمینه نیز به خوبی می توانیم خیال شما را راحت کنیم، زیرا با تنوعی گسترده از مدل های پمپ باد دستی، برقی و پایی به صورت مجزا در فروشگاه اینتکس تهران رو به رو هستید. این پمپ بادها اغلب قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و با توجه به ابعاد استخر بادی که خریداری می کنید باید انتخاب شوند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......   خرید استخر بادی از نمایندگی اصلی اینتکس  .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , فروشگاه استخر بادی , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی یکی از دسته بندی های پرطرفدار محصولات بادی به شمار می آید که طرفداران بسیاری را به خوبی اختصاص داده است. اما کاربردهای تخت خواب بادی چیست؟ تخت خواب های بادی در چه محیط هایی قابلیت استفاده را دارد؟در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که اگر قصد یک چرت کوتاه روزانه را در محیط کاری خود دارید و یا به دنبال خواب لذت بخش شبانه در محیط هایی همچون خانه و مسافرت هستید، بهترین انتخاب برای شما می تواند استفاده از تختخواب های بادی مدرن و راحت باشد.

اما آیا تخت خواب های بادی فقط در محیط مشخصی قابل استفاده هستند؟ در پاسخ باید بگوییم خیر؛ این محصولات با توجه به متریال به کار گرفته شده در بدنه، دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و می توانید با خیالی راحت از آن ها چه در محیط های خانگی، و چه در محیط هایی همچون مسافرت و کمپینگ استفاده کنید. پس بهتر است بگوییم خرید تخت خواب بادی با کیفیت می توان گره گشای بسیاری از کارهای شما باشد و استراحتی لذت بخش را در محیط های مختلف به شما هدیه دهد.

اما سوال بعدی شاید به این صورت پیش بیاید که بهترین برند تخت خواب بادی کدام است؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر یک باری به سمت خرید محصولات بادی سوق پیدا کرده باشید، نامی آشنا یعنی برند اینتکس را به گوش شنیده اید. برند اینتکس محبوب ترین ، با کیفیت ترین و البته مقرون به صرفه ترین تختخواب های بادی را در بازار دارد و در اختیار شما قرار می دهد که از این رو می تواند بهترین انتخاب برای خرید به شمار بیاید. تخت بادی اینتکس در کشور ایران نیز توسط نمایندگی فروش اینتکس تهران عرضه می شود و با این نمایندگی فروش می توانید کیفیت بالا را در کنار قیمت مقرون به صرفه تجربه کنید.

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که خرید تخت خواب بادی از نمایندگی اصلی اینتکس را چگونه باید انجام دهید در ادامه این راه همراه ما باشید. در پاسخ باید بگوییم که تمامی محصولات برند اینتکس توسط نمایندگی اینتکس تهران سال هاست که در کشور عرضه می شود. این نمایندگی علاوه بر فروش حضوری در استان تهران و مازندران، دارای وب سایتی جامع می باشد که تصاویر تمامی محصولات به همراه قیمت های به روز شده و توضیحاتی از ویژگی های هر محصول را در آن جای داده است تا با آگاهی کامل دست به خرید مدل مورد نظر خود بزنید.

اما خرید از نمایندگی اصلی اینتکس چه مزیت هایی خواهد داشت؟ به طبع باید بگوییم که اولین مزیت این کار را می توان، تضمین کیفیت محصولی که به دستتان می رسد دانست. محصولی که به صورت مستقیم توسط نمایندگی به کشور وارد شده است، کیفیت اورجینال را خواهد داشت و توسط کارخانجات فیک ساخته نشده است و مناسب برای افرادی است که قصد دارند با کمترین هزینه، کیفیتی جهانی را تجربه کنند. همچنین اگر محصولی را از نمایندگی اصلی فروش آن برند خریداری می کنید باید انتظار داشته باشید که خدمات پس از فروش را نیز دریافت کنید. فروشگاه اینتکس تهران برای بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه خود، خدمات پس از فروش را علاوه بر تضمین کیفیت ارائه می دهد که می تواند خریدی مطمئن و لذت بخش را برایتان رقم بزند. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و آموزنده همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش تخت خواب بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

::::::::........  خرید تخت خواب بادی از نمایندگی اصلی اینتکس   ........::::::::



:: برچسب‌ها: نمایندگی فروش تخت خواب بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل شنی تک نفره ارزان قیمت را باید از کجا بخریم؟ یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در هنگامی که تصمیم به خرید مبل شنی می گیرند با آن رو به رو می شوند، همین سوال است. پیدا کردن پاسخ برای این سوال که به صورت کلی می باشد، هم می تواند بسیار سخت و هم می تواند در صورت آشنایی با بازار مبل شنی بسیار ساده باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فروشندگان مبل شنی در ایران بسیار زیاد هستند، اما تعداد تولیدکنندگان بسیار محدود است و در واقع می توان گفت که فروشندگان در واقع واسطی میان تولیدکننده و خریدار در ایران هستند. حال قصد داریم تا شما را با تولیدکننده عمده مبلمان های شنی آشنا کنیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا قیمت زیادی را برای خرید مبل شنی مورد نظر خود نپردازید و همچنین با تنوع گسترده ای از مبل های شنی رو به رو شوید.

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران که حال دیگر پای به عرضه محصولات خود به صورت حضوری نیز گذاشته است و در این زمینه فروشگاه های حضوری را نیز دایر کرده است، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان مبل شنی در ایران می باشد که از نظر کیفیت در بازار ایران زبان زد می باشد. اغلب فروشگاه های مبل شنی در ایران محصولات خود را در تنوع گسترده از این تولید مبل شنی تهیه می کنند و به مردم عرضه می دارند. این تولیدی مزیت های بسیاری را نسبت به فروشگاه های مبل شنی در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به بررسی برخی از این مزیت ها می کنیم.

به طبع می توان اولین فاکتور خرید مبل شنی را قیمت ارزان آن دانست؛ این امر می تواند برای بسیاری از افراد حیاتی باشد و با توجه به قیمت های گزاف در بازار ایران، قیمت ارزان باعث می شود تا مقدار زیادی از پول شما صرفه جویی شود. با خرید از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به دلیل اینکه به طور مستقیم به تولیدکننده در ارتباط هستید و هزینه ای را به واسطه نمی پردازید، قیمت تمام شده ارزانی را برای شما به همراه خواهد آورد. علاوه بر آن یکی دیگر از فاکتورهای مهم خرید از تولیدی مبل شنی را می توان تنوع بسیار گسترده ای دانست که در اختیار شما قرار داده می شود.

فروشگاه اینتکس تهران با تنوع بسیاری که دارد باعث می شود تا به راحتی بتوانید مبل شنی مورد علاقه خود را به دست آورید و فضایی مدرن را در خانه و یا محیط کاری خود ایجاد کنید. یکی از مهمترین مزیت های خرید از تولید کننده مبل شنی اینتکس تهران را می توان قابلیت انتخاب رنگ اختصاصی دانست، بدین منظور که مبل شنی شما در رنگ دلخواه سفارش داده شده و در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته و تحویل شما می گردد که این امر باعث می شود تا به راحتی بتوانید مبل شنی خود را با رنگبندی سایر لوازم خانگی ست کنید و دیزاینی جذاب را پدید آورید.

این تنوع فقط منحصر به رنگبندی نیست و در این گستره مبل های شنی می توانید مبل را در ظرفیت های یک نفره تا سه نفره سفارش دهید که در بازار مدل های دو و سه نفره به ندرت پیدا می شود و از قیمت های بالایی نیز برخوردار است. علاوه بر مبل های شنی با ظرفیت های بیشتر از یک نفره، یکی از محبوب ترین و جدیدترین مدل های محصولات شنی را می توان تختخواب شنی دانست که علاوه بر استفاده در حالت نشسته، قابلیت استفاده در حالت درازکش را نیز برای شما پدید می آورد. تختخواب های شنی می توانند بهترین انتخاب برای استفاده در سالن های پذیرایی جهت تماشای تلویزیون و یا استفاده در اتاق های خواب جوانان باشد که دیزاینی مدرن و مبلی راحت را برای استراحت پدید می آورد.برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::....... مبل شنی تک نفره ارزان .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی تک نفره , مبل شنی ارزان , خرید مبل شنی ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی یکی از محصولات بادی پرطرفدار در تمامی فصول سال می باشد که علاوه بر استفاده تابستانی در محیط های روباز، در محیط های سربسته در فصل زمستان نیز قابلیت استفاده را دارد. پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی را می توان همین دسته بندی استخر بادی دانست که طرفداران بسیاری از کودک تا بزرگسال به خود اختصاص داده است. اما تضمین کیفیت ساخت محصول و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش استخرهای بادی را می توان دغدغه بسیاری از افراد به هنگام خرید استخر بادی دانست که باعث می شود تا با خیالی راحت تر بتوانند دست به خرید این محصولات بزنند. به همین خاطر در این مقاله برآن شدیم تا در خصوص خرید استخر بادی با گارانتی اطلاعاتی را به شما منتقل کنیم تا خریدی مطمئن تر داشته باشید.

همانطور که می دانید گارانتی برندهای خارجی در کشور ایران کار ساده ای نیست و باید نمایندگی آن برند را در ایران برعهده داشته باشید؛ برندهایی همچون اینتکس و بست وی نیز که برندهایی خارجی و با کیفیت هستند در ایران دارای نمایندگی فروش می باشند که با نام نمایندگی اینتکس تهران شناخته می شود. این نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران توانسته است با بهره مندی از کارشناسان با تجربه اقدام به ارائه خدمات پس از فروش محصولات بادی به ویژه استخرهای بادی نماید، پس توصیه می کنیم برای خریدی مطمئن حتما از نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران استفاده کنید.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران برای اولین بار اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کرده است. البته باید توجه داشته باشید که تمامی محصولات این فروشگاه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیست و برای اطلاع از گارانتی محصول قبل از خرید باید توضیحات آن را به دقت مطالعه کرده و از ارائه این خدمات اطمینان حاصل نمایید. در صورت بروز مشکل در بدنه استخرهای بادی با گارانتی ابتدا باید مورد را با مشاورین ما در نمایندگی اینتکس تهران در میان گذاشته و سپس با سپردن محصول به دست نمایندگی، پس از طی روال کوتاهی، مشکل محصول برطرف شده و برای شما هر جای ایران که باشید ارسال خواهد شد. هزینه های ارسال و دریافت محصول برای هر کدام از مدل ها متفاوت می باشد و این امر در هنگام تماس با نمایندگی برای شما شرح داده می شود. به این صورت در هنگام خرید استخرهای بادی و همچنین پس از خرید و در هنگام استفاده با خیالی راحت می توانید لحظات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

اما محصولات بادی به همانند سایر محصولات تفریحی دارای نقاط آسیبب پذیر می باشند که در هنگام استفاده از آن ها در صورت رعایت نکات استاندارد، هیچگونه آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد. در ادامه این مطلب سعی بر آن داریم تا اقدام به بازگوی برخی از نکات نماییم تا استخر بادی خریداری شده خود را بدون مشکل سالیان سال استفاده کنید. در هنگام باد کردن این محصولات باید توجه داشته باشید تا آن ها را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن ها خودداری کنید. استخرهای بادی باید به گونه ای باد شود که با فشردن دست بر روی آن ها مقدار کمی به سمت داخل فرو رود. این نوع باد کردن باعث می شود تا فشار بسیار کمی در هنگام استفاده به بدنه وارد شود و در نهایت فشارهای بالا در هنگام استفاده هیچگونه آسیبی به بدنه نزند.

همچنین در هنگام استفاده از استخرهای بادی باید از برخورد اجسام تیز و حرارت بالا به بدنه جلوگیری کنید تا آسیبی به بدنه وارد نشود. این نوع اجسام تیز که بیشتر موجب خسارت به استخرهای بادی شده اند می توانند عبارت باشند از سنگ های تیز موجود بر روی زمین و یا گیره های سر کودکان دختر که می تواند موجب سوراخ شدن بدنه استخر و درز باد به بیرون از بدنه شود. همچنین استفاده از این محصولات در محیط های سربسته و در کنار بخاری و یا شوفاژ در فصول سرد سال می تواند دردسرساز باشد و بدنه را به مرور زمان آسیب پذیر کند. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......   خرید استخر بادی با گارانتی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , نمایندگی فروش استخر بادی , خرید استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبلمان های خانگی یکی از نیازهایی می باشند که بسیاری از افراد در طول مدت زمان های کوتاهی اقدام به عوض کردن آن می کنند تا دیزاین هایی مدرن را برای خانه و یا محیط های کاری خود بسازند. یکی از مزیت هایی که در زمینه مبلمان وجود دارد تنوع گسترده مدل ها و متریال های ساختاری می باشد که باعث شده تا دست شما در این زمینه به خوبی باز باشد. یکی از انتخاب های مدرن و با کیفیتی که در بازار امروزی بسیاری از افراد به دنبال آن می روند مبل هپی چیر است که از ساختاری مدرن و البته دوست داشتنی تشکیل شده است. حال یکی از مزیت هایی که این محصولات دارند طول عمر بالاست به علت اینکه در ساختار بدنه آن ها از متریال با کیفیت و البته قابل تعویض استفاده شده است. اگر شما هم به دنبال خرید مبل هپی چیر هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را به دست آورید و با آگاهی کامل دست به خرید این محصولات بزنید.

یکی از مزیت های مبل های هپی چیر را می توان قیمت بسیار مقرون به صرفه آن ها دانست که در مقایسه با مبلمان های چوبی، گزینه ای اقتصادی به شمار می روند. یکی از دلایل عمده قیمت های مقرون به صرفه این محصولات را می توان قابلیت تولید در کشور دانست که به صورت مستقیم از طریق تولیدی های عمده به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. یکی از بزرگ ترین و اولین تولیدکننده مبل هپی چیر را در ایران می توان تولیدی مبل شنی اینتکس تهران دانست که تنوعی گسترده چه از نظر متریال و چه از نظر مدل و رنگبندی را در اختیار شما قرار میدهد و به این ترتیب دست شما در هنگام خرید بسیار باز است و به نوعی می توان گفت دست خالی از خرید تولیدی خارج نخواهید شد.

این تنوع گسترده چه از نظر متریال ساختاری و چه از نظر ابعاد و ظرفیت باعث شده تا با هر بودجه ای که داشته باشید بتوانید مبل هپی چیر خود را تهیه کنید. البته باید بگوییم که قیمت هپی چیر در حال حاضر برای رده های سنی بزرگسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا است. عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی مبل هپی چیر را می توان جنس پارچه استفاده شده در ساختار رویه، متریال بکار گرفته شده در ساختار داخلی و حتی قیمت ارز در کشور دانست که باعث می شود تا نوسانات ارزی نیز در تعیین قیمت نهایی اثرگذار باشد. اگر به دنبال خرید مبل هپی چیر ارزان قیمت هستید پیشنهاد می کنیم تا این محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکننده تهیه کنید تا با جذف واسطه ها، پول های گزاف را هزینه نکنید.

همانطور که اشاره داشتیم مبل های هپی چیر دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و این امر باعث می شود تا بتوانید سالیان سال بدون دغدغه و افت کیفیت از آن ها استفاده کنید. البته باید بگوییم که افت کیفیت در متریال ساختاری آن ها به همانند سایر مبلمان های خانگی اتفاق خواهد افتاد اما قابلیتی که این محصولات در اختیار شما قرار می دهند، امکان تعویض متریال داخلی و لایه های بیرونی با صرف هزینه ای کم است. مبل های هپی چیر یکی از بزرگ ترین نمونه های مبلمان شنی می باشند که در ظرفیت های یک و دو نفره ساخته شده اند و اجزای تشکیل دهنده آن ها را می توان پارچه بیرونی، آستر پارچه ای میانی و مواد تشکیل دهنده داخلی دانست که هر کدام از آن ها کارایی خود را به نحو احسن انجام خواهد داد و همانطور که گفتیم در صورت افت کیفیت قابل تعویض نیز است. برای خواندن ادامه این مطلب همین حالا می توانید به نمایندگی اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مبل هپی چیر ارزان قیمت   .......:::::::



:: برچسب‌ها: هپی چیر , خرید هپی چیر , قیمت هپی چیر , مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی را به طور قطع می توان یکی از پرفروش ترین دسته بندی های محصولات بادی در نظر گرفت که در بسیاری از محیط ها همچون خانه ، مسافرت ها و کمپینگ ها و همچنین محیط های کاری قابلیت استفاده را دارد. یکی از مزیت هایی که تختخواب های بادی دارند، تنوع گسترده در ابعاد و مدل می باشد که باعث شده تا بسیاری از افراد در هنگام خرید تخت بادی برای خود به مشکل عدم قطعیت در تصمیم گیری رو به رو شوند؛ به همین خاطر در این مقاله از وبلاگ فروشگاه اینتکس تهران بر آن شدیم تا پرفروش ترین تخت خواب بادی اینتکس 2023 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید.

تخت خواب بادی از سری محصولاتی می باشد که به دلیل انعطاف پذیری بالایی که در متریال ساختاری بدنه دارد، در هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین خاطر به راحتی می توانید آن ها را در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز به همراه خود داشته باشید. این محصولات همچنین با توجه به ابعادی که دارند، وزن بسیار کمی خواهند داشت و اغلب به همراه خود درون بسته بندی یک ساک حمل دسته دار نیز دارند که باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن ها را حتی در پیاده روی ها نیز به همراه خود داشته باشید. از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تختخواب بادی باید مدنظر داشته باشید، جنس بدنه ، ابعاد و فضایی که در اختیار شما قرار می دهد، برند سازنده و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارد می باشد. حال در ادامه همراه ما باشید تا این فاکتورها را برای پرفروش ترین تختخواب های بادی سال 2023 بررسی کنیم.

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب اینتکس intex 64464

این تخت بادی از برند اینتکس یکی از پرفروش ترین مدل های هر ساله این برند می باشد که در سال جدید میلادی نیز با تغییراتی که در آپشن های محصول صورت گرفته باز هم توانسته تا خود را به عنوان پرفروش ترین مدل های سال معرفی کند. تخت خواب بادی فوق دارای رویه ای مواج و کاملا ضد حساسیت می باشد که از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای تمامی پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

در ساختار بدنه این تخت بادی اینتکس از متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و از این رو برای تمامی رده های سنی از کودک تا بزرگسال قابلیت استفاده را دارد. انعطاف پذیری بالای بدنه این تخت بادی باعث شده تا فضای بسیار کمی را در هنگام جمع آوری اشغال کند و پس از استفاده می توانید آن را درون کمد دیواری قرار داده تا فضایی بیشتری را در اتاق خواب خود در اختیار داشته باشید. ابعاد این تخت بادی به مشخصات طول 203 در عرض 152 سانتی متری و ارتفاع 51 سانتی متری می باشد که برای افراد قد بلند نیز به راحتی قابلیت استفاده را فراهم می کند. برای مشاهده مدل های دیگر تختخواب بادی و خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  پرفروش ترین تخت خواب بادی 2023  .......:::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی اینتکس , تخت خواب بادی اینتکس , نمایندگی فروش تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کاناپه بادی می تواند پایه ثابت بسیاری از خانه های مدرن باشد که به خصوص توانسته است جای خود را به خوبی در میان قشر جوان جامعه باز کند. اما در میان مدل های مختلف کاناپه می توان یکی از جدیدترین مدل ها را دید که به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است و با توجه به مزیت هایی که دارد خود را به عنوان جاگزین برتر برای کاناپه های چوبی مطرح کرده است. در این بخش قصد داریم تا شما را با محصولی به نام کاناپه بادی آشنا کنیم که توسط بسیاری از برندهای مطرح جهانی تولید می شوند و در خانه های ایرانی نیز به خوبی توانسته اند جای خود را باز کرده و با سبک و سلیقه افراد جور شوند. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم قصد خرید کاناپه بادی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید زیرا می خواهیم پرفروش ترین کاناپه های بادی 2023 را معرفی کنیم.

ابتدای معرفی بهترین مدل های کاناپه بادی بهتر است تا به سراغ برترین تولیدکننده کاناپه برویم، جایی که باعث می شود تا با خریدی آگاهانه بهترین کیفیت را تجربه کنید و بازخوردی فوق العاده را شاهد باشید. با توجه به کیفیت تولید محصولات و همچنین بازخوردی که در زمینه استفاده از کاناپه های بادی از مصرف کنندگان گرفته ایم باید بگوییم که کاناپه بادی اینتکس ، کاناپه بادی بست وی و کاناپه بادی اینتایم از برترین برندهایی می باشند که در زمینه خرید کاناپه بادی می توانید در نظر داشته باشید. این برند ها از مطرح ترین تولیدکنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا نیز هستند که باعث شده تا محصولات آن ها از طریق نمایندگی های فروش به ایران نیز عرضه شود و با خیالی راحت بتوانید کیفیت اورجینال را تجربه کنید.

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس   intex 68566

این کاناپه بادی یکی از پرفروش ترین و البته با کیفیت ترین کاناپه های بازار می باشد که عملکرد فوق العاده ای را در هنگام استفاده برای شما به نمایش خواهد گذاشت. نیشمنگاه این کاناپه تختخواب شو از سه لایه بادی تشکیل شده است که به هنگام باز شدن شرایطی به همانند تختخواب های بادی را برایتان فراهم می آورد تا با خیالی راحت بتوانید به صورت درازکش از آن استفاده کنید و به استراحت بپردازید. تمامی سطح رویه این کاناپه بادی به صورت مواج و ضد تعریق می باشد که با جریان فعال هوایی که ایجاد می کند در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد.

در قسمت های مختلف بدنه این کاناپه بادی ، دریچه های باد دو کاره تعبیه شده است که قابلیت راه اندازی را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی امکان پذیر می کند. گفتنی است که در بخش های مختلف بدنه این کاناپه بادی از پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل استفاده شده است که به صورت کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست افراد می باشد؛ از این رو به خیالی راحت می توانید از کاناپه بادی فوق برای تمامی پوست های حساس نیز استفاده کنید. طول این کاناپه بالغ بر 231 سانتی متر و عرض آن 191 سانتی متر می باشد که از این رو به راحتی قابل استفاده برای افراد قد بلند نیز است و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به نمایندگی اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

::::::::........  پرفروش ترین کاناپه های بادی 2023 ........::::::::



:: برچسب‌ها: کاناپه بادی , خرید کاناپه بادی , بهترین مدل های کاناپه بادی , نمایندگی فروش کاناپه بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر قصد سفر به مناطقی را دارید که دریا و یا دریاچه و همچنین رودخانه های بزرگ در دسترس تان است قطعا یکی از بهترین پیشنهادهای تفریحی برای شما می تواند استفاده از قایق های تفریحی باشد. قایق های تفریحی همانطور که می دانید حتی در ابعاد کوچک نیز بسیار سنگین می باشد و قابلیت جا به جایی آن ها در مسافرت وجود ندارد. اما ما برای شما پیشنهادی مدرن داریم که می توانید در ظرفیت های یک تا شش نفره با خیالی راحت از آن ها استفاده کنید و بهترین نتیجه گیری را شاهد باشید. قایق بادی یکی از محبوب ترین و همچنین پرفروش ترین دسته بندی های محصولات بادی می باشد که امروزه به خوبی توانسته است در میان مردم جای خود را باز کند و مورد استفاده موفق آن ها قرار بگیرد.

خرید قایق بادی اما چالش های مخصوص خود را دارد و در هنگام خرید این محصولات باید پارامترهای بسیاری را مدنظر قرار دهید تا بهترین نتیجه را شاهد باشید. پارامترهایی که در هنگام خرید قایق بادی باید مدنظر داشته باشید عبارتند از قابلیت تحمل وزن مدلی که انتخاب می کنید، جنس بدنه و همچنین لوازم جانبی که درون بسته بندی قایق قرار گرفته است؛ زیرا قایق ها در ابعاد بزرگ نیز وجود دارند و دیگر قابلیت راه اندازی آن ها کار ساده ای نیست و باید از پمپ بادهای بزرگ دستی و یا برقی استفاده کنید تا به راحتی بتوانید آن ها را قابل استفاده نمایید. همچنین توصیه می کنیم تا در هنگام خرید این محصولات حتما توجه به قابلیت تحمل وزن آن ها داشته باشید که بر روی بسته بندی هر مدل از قایق درج می شود، زیرا به صورت تا وزن درج شده قابلیت استفاده دارد. حال در ادامه قصد داریم تا چند مدل از پرفروش ترین قایق های بادی سال 2023 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با برترین های این حوزه آشنا شوید.

قایق بادی چهار نفره سی هاوک اینتکس intex 68351

این قایق بادی قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی می باشد که بفکر استفاده از قایق های غیر موتوری با تعداد نفرات بالا هستند. قایق بادی مدل سی هوک همانطور که از نامش پیداست از برند محبوب اینتکس می باشد که وزن 21 کیلوگرمی آن باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در کمپینگ ها و مسافرت ها به همراه خود داشته باشید. جنس بدنه این قایق بادی از وینیل یا همان پی وی سی با ضخامت لایه ای 0.75 میلی متری می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به راحتی می تواند وزن های بالا به همراه عواملی همچون فشار و ضربه را بر روی خود مهار نماید.

این قایق قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 400 کیلو گرم دارد که ظرفیت چهار نفره بزرگسال را به راحتی می تواند بر روی خود مهار نماید و بهترین انتخاب برای آب های آرام از استخر گرفته تا دریا می باشد. به همراه این محصول دو پاروی مقاوم ، یک عدد پمپ باد دستی و کوسن های بادی که قابلیت استفاده به عنوان سکو را دارند برای شما قرار داده شده است. برای مشاهده رده های بعدی پرفروش ترین قایق های بادی و همچنین خرید قایق بادی از نمایندگی برند اینتکس در ایران با ارزان ترین قیمت به همراه گارانتی و ضمانت اصالت همین حالا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و ادامه مقاله را بخوانید:

:::::::.......  پرفروش ترین قایق های بادی 2023   .......:::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , خرید قایق بادی , قیمت قایق بادی , نمایندگی فروش قایق بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عنوان مقاله : پرفروش ترین تشک بادی داخل ماشین 2023

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد به هنگام مسافرت با ماشین شخصی خود با آن دست و پنجه نرم می کنند، استراحت درون ماشین است که تقریبا غیرممکن به نظر می آید. اما در این خصوص باید بگوییم که قرار است تا شما را با یکی از کاربردی ترین و البته پرفروش ترین محصولات بادی حال حاضر در بازار این محصولات آشنا بکنیم. تشک های بادی داخل ماشین مدلی از تشک های بادی می باشند که امروزه در بازار سر و صدای بسیاری به پا کرده اند. در خصوص استفاده از این محصولات باید بگوییم که علاوه بر درون ماشین با خیالی راحت می توانید به دلیل آرگونومی ساختی که دارند در خارج از ماشین نیز مورد بهره برداری قرار بگیرند و عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش بگذارند. تشک های بادی داخل ماشین دارای مدل های بسیاری چه از نظر ابعاد، مدل، متریال ساختاری و قیمت هستند و این امر باعث شده تا برخی از افراد با سردرگمی در هنگام خرید رو به رو شوند.

همانطور که از اسم این مقاله مشخص است قصد داریم تا شما را با پرفروش ترین ، با کیفیت ترین و البته راحت ترین تشک بادی داخل ماشین آشنا کنیم؛ پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین ارزان قیمت و با کیفیت را دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. در خصوص پرفروش ترین تشک بادی ماشین باید بگوییم که با توجه به تجربه فروشی که در این زمینه داریم بهتر است تا از یک سلسه فاکتورها برای انتخاب بهترین تشک بادی داخل ماشین پیروی کنید تا بهترین بازخورد را شاهد باشید. مدلی که در این مقاله قصد معرفی آن را به شما داریم، دارای رویه ای نرم و انعطاف پذیر است که باعث می شود تا استراحتی دلچسب حتی درون فضای ماشین داشته باشید.

جنس رویه این تشک بادی ماشین از پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل می باشد که از بهترین متریال های بازار به شمار می آید. این نوع متریال نرمی خاصی دارد و این امر باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نکند و باعث شود بتوانید از آن برای کودکان نیز استفاده کنید. وینیل به کار گرفته شده در ساختار بدنه این تشک بادی ماشین کاملا ضد حساسیت می باشد و با توجه به این امر با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. این نوع متریال در بخش رویه تشک بادی به کار گرفته شده است اما در قسمت های دیگر آن همانند کف تشک و ستون های نگهدارنده بادی زیرین از وینیل چرمی استفاده شده است که عملکردی مستحکم تر خواهد داشت.

همانطور که می دانید تشک های بادی ماشین دارای ستون های نگهدارنده بادی نیز می باشند که قسمت میانی صندلی های جلو و عقب را پر می کند تا فضای بیشتری را بر روی تشک در اختیار داشته باشید. در ساختار این ستون ها و همچنین کف تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این ترکیب متریال با کیفیت باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت از این محصول تا وزن های بالا استفاده کنید؛ وزنی که بیشتر از تشک های بادی یک نفره خانگی و نزدیک به تشک های بادی دو نفره است. به صورت استاندارد قابلیت تحمل وزن این تشک بادی ماشین بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استحکام فوق العاده آن دارد. برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش تشک بادی داخل ماشین اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  پرفروش ترین تشک بادی داخل ماشین 2023   .......:::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی ماشین , تشک بادی داخل ماشین , خرید تشک بادی ماشین , نمایندگی فروش تشک بادی ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عنوان مقاله : خرید تخت بادی با گارانتی

خواب راحت می تواند یکی از تاثیرگذارترین عواملی باشد که روز شما را با انرژی و نشاط شروع کرده و همچنین به پایان نیز برسانید. اما استفاده از تختخواب راحت و با کیفیت می تواند مستلزم خریدی دقیق و آگاهانه باشد تا بهترین انتخاب را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از جدیدترین و البته با کیفیت ترین تخت خواب های امروزی را می توان تخت خواب بادی دانست که پای به بازار گذاشته است و به واسطه مزیت های بسیاری که دارد از پرفروش ترین محصولات نیز به شمار می رود. اما خرید تخت بادی نیز چالش های خود را خواهد داشت و خرید این محصولات نیاز به آگاهی کامل دارد تا علاوه بر قبل از خرید ، پس از خرید آن ها نیز با خیالی راحت بتوانید از آن ها استفاده کنید.

در این مسیر باید بگوییم که بهترین تصمیم برای شما خرید تخت بادی با گارانتی است که می تواند خیال شما را پس از خرید و در هنگام استفاده نیز در خصوص خطرات پیش آمده کاملا راحت نگه دارد. اما مرکزی مطمئن که بتواند تخت خواب های بادی را با تنوع گسترده به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهد در ایران بسیار دشوار است. در این خصوص می توانیم بگوییم که فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی در دنیا، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد. این فروشگاه بسیاری از محصولات عرضه شده را گارانتی می کند و به این ترتیب در هنگام استفاده نیز در صورت بروز مشکل می توانید با فروشگاه اینتکس تهران در ارتباط باشید و بهترین خدمات را دریافت نمایید.

عرضه جدیدترین مدل های تختخواب بادی با ارزان ترین قیمت به همراه تنوع گسترده محصولات و خدمات پس از فروش از مهم ترین عوامل محبوبیت این نمایندگی فروش در میان مردم می باشد. در فروشگاه اینتکس تهران محصولات برندهای برترین جهانی نظیر برند اینتکس، بست وی و اینتایم نیز عرضه می شود که کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت مقرون به صرفه را به صورت یکجا برای شما فراهم می آورد. لازم به ذکر است که قبل از خرید محصولاتی همچون تختخواب بادی به توضیحات درج شده در صفحه محصول توجه دقیقی داشته باشید تا از ارئه خدمات پس از فروش و گارانتی آن ها اطمینان حاصل کنید. در این خصوص نیز می توانید با شماره تلفن های پشتیبانی تماس بگیرید.

اما جدای از خدمات پس از فروشی که به همراه محصولات بادی توسط نمایندگی فروش ارائه می شود، شما نیز باید استفاده ای درست و استاندارد از این محصولات داشته باشید تا اصلا راهتان به نمایندگی برای ارائه خدمات پس از فروش نیافتد و همچنین کیفیتی بهینه را تجربه کنید. در خصوص استفاده درست از تختخواب های بادی باید بگوییم که یکی از مهمترین عوامل کاهش فشار بر روی این محصولات، توجه ویژه به قابلیت تحمل وزن آن ها و استفاده استاندارد از آن ها می توان اشاره داشت. قابلیت تحمل وزن تختخواب های بادی یک نفره بالغ بر 90 تا 110 کیلو گرم می باشد و این فاکتور در تختخواب های بادی دو نفره به 180 تا 200 کیلو گرم نیز خواهد رسید. گفتنی است که قابلیت تحمل وزن تختخواب های بادی بر روی بسته بندی آن ها درجمی شود و قبل از خرید این محصولات حتما آن را مدنظر داشته باشید و محصولی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای تان باشد تا بهترین بازخورد را بگیرید. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش تخت بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  خرید تخت بادی با گارانتی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی ارزان , تخت بادی با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل شنی را دیگر می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین نمونه های مبلمان خانگی دانست که به خوبی توانسته است جای خود را در میان قشرهای مختلفی از مردم باز کند. اما مبل شنی چیست و چگونه به این خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند؟ مبل های شنی در واقع نمونه ای از مبلمان راحتی می باشند که از ساختاری انعطاف پذیر بهره می برند. این محصولات از سه قسمت اصلی در ساختار بدنه تشکیل شده اند که عبارت است از، پارچه رویه، پارچه آستر داخلی و در آخر مواد فوم مخصوصی که در بخش داخلی مبل به کار گرفته می شود.

این محصولات در ابعاد و اندازه های بسیاری در بازار وجود دارند و از همین رو به خیالی راحت می توانید از آن ها برای رده های سنی مختلف از کودک تا نوجوان و بزرگسال استفاده کنید. یکی از عمده ترین دلایل محبوبیت این محصولات را همین تنوع گسترده در ابعاد و اندازه و همچنین ظاهرهای فانتزی که دارند می توان دید. علاوه بر آن به دلیل استفاده از متریال نرم ، انعطاف پذیر و البته مستحکم می توان این محصولات را از جمله راحت ترین مبلمان های خانگی دانست که مناسب برای استراحت روزمره می باشد و به همین دلیل به خوبی توانسته اند به محبوبیت بالایی در مدت زمان کوتاه دست پیدا کنند.

اما یکی از سوالاتی که در هنگام خرید مبل شنی به ذهن هر کسی می رسد، در خصوص انتخاب بهترین و محبوب ترین مدل های مبل شنی سال است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ابتدا بهتر است تا محیطی که قصد دارید مبل شنی خریداری شده را درون آن قرار دهید بررسی کنید. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از مبل های شنی را در محیط خانگی خود دارید و به منظور استراحت می خواهید آن را تهیه کنید بهتر است تا به سراغ مبل شنی راحتی بزرگ بروید، زیرا علاوه بر استفاده در حالت نشسته می توانید از این محصولات در حالت درازکش نیز استفاده کنید و به تماشای فیلم مورد علاقه خود مشغول شوید.

اما اگر به دنبال استفاده از مبل های شنی در محیط های کاری و رسمی هستید، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ مبل شنی چرمی بروید.این مدل از مبل های شنی ساختاری رسمی و شکیل تر دارند و همچنین از ساختاری به همانند مبل های چوبی برخودار هستند که باید به صورت رسمی بر روی آن ها بنشینید و مناسب برای دراز کشیدن نیستند. به صورت کلی از دو نوع چرم در ساختار بیرونی مبل های شنی رسمی استفاده می شود، که عبارتند از مبل شنی با رویه چرم طبیعی و مبل شنی با رویه چرم مصنوعی یا همان صنعتی. به طبع می توان گفت که مبل های شنی با چرم طبیعی از قیمت های بسیار بالاتر برخوردار هستند و با توجه به هزینه ساخت بالا و همچنین متریال خاصی که دارند، کمیاب می باشند.

اما در خصوص پرفروش ترین مبل های شنی 2023 در دسته بندی مبل های شنی راحتی باید بگوییم که مبل های شنی راحتی با رویه پارچه مخمل و خزدار از محبوب ترین و البته پرفروش ترین مدل ها به شمار می روند. این نوع پارچه هایی که در ساختار بدنه بیرونی این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد بسیار نرم و منعطف است و علاوه بر راحتی در هنگام استفاده باید گفت که سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد. این سازگاری بالا با پوست بدن افراد و همچنین خصوصیت ضد حساسیت بودن آن ها باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن ها برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

علاوه بر راحتی مبل های شنی یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن مبل های شنی خزدار را می توان ظاهر بسیار زیبا و جذاب آن ها دانست که باعث می شود تا توجه افراد سخت پسند را نیز به سمت خود جلب نماید. مبل های شنی خزدار یکی از محبوب ترین گزینه ها برای جوانان برای استفاده در محیط هایی همچون اتاق خواب می باشد و با توجه به تنوع گسترده ای که در رنگبندی دارند به همراه ظاهر فوق العاده جذابی که دار می باشند، دیزاینی متفاوت و جوان پسند را برای اتاق شما فراهم می آورند. خز استفاده شده در ساختار بدنه بیرونی این مبل های شنی کاملا ضد حساسیت می باشد و مشکلی برای استفاده از آن در محیط های مختلف و برای اشخاص دارای حساسیت پوستی نیز نخواهید داشت. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  پرفروش ترین مبل های شنی 2023   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , تولیدی مبل شنی , برترین مدل های مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین کاناپه بادی برای خواب شبانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ کاناپه های بادی در ظرفیت های چند نفره در بازار موجود هستند؟ آیا کاناپه های بادی برای خواب شبانه به خوبی استانداردسازی شده اند؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات باید بگوییم که ابتدا باید با ساختار کلی این محصولات آشنا شوید و بهترین گزینه این است تا در انتهای این مقاله همراه ما باشید و کاناپه های بادی که بهترین انتخاب برای خواب شبانه می باشند را به شما معرفی کنیم. توصیه می کنیم اگر شما هم به دنبال خرید کاناپه بادی هستید در ادامه همراه ما باشید تا خریدی آگاهانه و مطابق با نیازهای تان را تجربه کنید.

با توجه به بررسی های صورت گرفته باید بگوییم که کاناپه های بادی برای خواب شبانه خوب می باشند که از نوع طبی باشند. اما سوال اینجاست که آیا کاناپه های بادی نیز دارای مدل های طبی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله؛ این محصولات نیز به همانند تختخواب های بادی دارای نمونه های طبی می باشند و در ساختار داخلی آن ها از پل های الیاف دار استفاده شده است تا فشار را به خوبی بر روی خود مهار نمایند و به این طریق بهترین شرایط را در هنگام خواب برایتان فراهم کنند تا خوابی راحت و لذت بخش داشته باشید.

کاناپه های بادی علاوه بر ساختار داخلی متفاوت عمدتا دارای طراحی های ظاهری استانداردتری نیز می باشند. به عنوان مثال رویه این محصولات بهتر است تا از نوع مواج باشد زیرا رویه مواج به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و رویه کاناپه عمل می کند و از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد. این نوع ساختار رویه علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن به درست قرارگیری آناتومی بدنی نیز کمک می کند و باعث می شود تا خوابی راحت داشته باشید. ابعاد کاناپه بادی که برای خواب شبانه انتخاب می کنید از مهمترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه داشته باشید تا به صورت معمول بتوانید از آن با خیالی راحت استفاده کنید. کاناپه های بادی به صورت استاندارد دارای طولی بالغ بر 195 تا 205 سانتی متر می باشند که به این طریق خیال شما را راحت می کنند و با خیالی راحت می توانید از آن ها برای افراد قد بلند نیز استفاده کنید.

همچنین این محصولات در ظرفیت های یک و دو نفره در بازار موجود می باشند که هر کدام از آن ها فضایی اختصاصی را در اختیارتان قرار می دهند. عمدتا کاناپه های بادی مناسب برای خواب شبانه دارای لایه های نشیمنگاه مجزا از هم می باشند که به صورت کشویی باز می شوند و در هنگام خوابیدن فضایی به همانند تختخواب های بادی را برایتان فراهم می کنند. یکی از مهمترین مزیت های این محصولات را می توان داشتن تکیه گاه در بخش بالایی بدنه دانست که موجب می شود تا در حالت نشسته نیز بتوانید از آن استفاده کنید و در واقع با خرید کاناپه بادی تختخواب شو با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر کاناپه بادی صاحب تختخواب بادی نیز می شوید.

جنس بدنه از دیگر عوامل بسیار مهم می باشد که نه تنها در هنگام خرید کاناپه های بادی بلکه در هنگام خرید تمامی محصولات بادی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. بهترین انتخاب برای متریال ساختاری بدنه کاناپه های بادی را می توان پی وی سی یا همان وینیل دانست که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این نوع متریال در مدل های مختلفی وجود دارد و به صورت مهندسی شده باید در بخش های مختلف بکار گرفته شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. بهتر است تا در قسمت رویه کاناپه های بادی و همچنین قسمت تکیه گاه از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شود که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و از سمتی متریالی کاملا ضد حساسیت است؛ به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن ها برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش کاناپه بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

::::::::........  بهترین کاناپه های بادی برای خواب شبانه   ........::::::::



:: برچسب‌ها: کاناپه بادی , خرید کاناپه بادی , کاناپه بادی اینتکس , نمایندگی فروش کاناپه بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر در بین محصولات مبلمان امروزی دور زده باشید و کمی در این خصوص جستجو انجام داده باشید قطعا با نام این محصولات آشنا شده اید و یا تصاویری از مبل های شنی را دیده اید. مبل شنی یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نمونه های مبلمان خانگی و همچنین کاری می باشد که قابلیت استفاده در محیط های مختلف را برای شما فراهم می آورد. اما حالا سوال اینجاست که آیا در بازار محصولاتی به اسم مبل شنی دخترانه وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جنسیت در انتخاب این نوع مبلمان ملاک قرار نمی گیرد اما تنوع گسترده در رنگبندی این محصولات می تواند آن ها مختص استفاده دختران کند و به بهترین انتخاب برای استفاده در دیزاین های مدرن خانگی و یا اتاق های خواب بدل شود. مبل شنی دخترانه همچنین می تواند علاوه بر تفاوت در رنگبندی در جنس بدنه نیز شامل تفاوت هایی باشد که دورهمی ها را راحت تر و لذت بخش تر می کند.

از نظر رنگبندی این محصولات باید بگوییم که مبل های شنی دارای تنوع بسیار گسترده ای در خصوص رنگ های عرضه شده در بازار می باشند. این محصولات همچنین در صورت تهیه شدن از تولیدی فروش می توانند این قابلیت را برای شما فراهم آورند تا به صورت اختصاصی رنگ مورد علاقه خود را داشته باشید. به این ترتیب که در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران، کاتالوگی از رنگ های متنوع در اختیار شما قرار می گیرد که می تواند بسیاری از سلیقه ها را در بربگیرد و باعث شود تا دست خالی از فروشگاه مبل شنی اینتکس تهران خارج نشوید.

البته باید بگوییم که این عامل مختص فروشگاه اینتکس تهران می باشد زیرا شما به صورت مستقیم می توانید مبل شنی مورد نظر خود را از تولید کننده خریداری کرده و سفارشی سازی را بر روی مبل شنی انجام دهید. یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید مبل شنی باید مدنظر داشته باشید انتخاب بهترین جنس بدنه می باشد که می تواند کیفیت ساخت محصول را تعیین کرده و درجه کیفی را نسبت به سایر مبل های شنی بررسی کنید. از محبوب ترین و پرفروش ترین متریال ساختاری برای مبل های شنی دخترانه می توان به جنس بدنه خزدار و مخمل اشاره داشت که علاوه بر کیفیت بسیار عالی، دارای نرمی و لطافت خاصی می باشد که با پوست دختران سازگاری بسیار بالایی خواهد داشت.

مبل شنی خزدار با رنگبندی های به عنوان مثال صورتی و یا روشن می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق های خواب دختران باشد که جلوه بسیار ویژه ای را برای محیط به همراه خواهد داشت. خزهای استفاده شده در ساختار بدنه این محصولات کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین نتیجه گیری را شاهد باشید. همچنین متریال جیر یا همان مخمل نیز کاملا ضد حساسیت است و می تواند برای تمامی پوست ها مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از مزیت های بزرگ مبل های شنی را می توان قابلیت شستشوی این محصولات دانست که باعث می شود تا در طول مدت زمان استفاده هیچگونه دغدغه ای برای تمیز نگه داشتن نخواهید داشت. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مبل شنی دخترانه   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر قصد سفر به مناطقی را داشته باشید که دسترسی به ساحل ، دریاچه و یا حتی رودخانه را برای شما مهیا کند، قطعا یکی از بهترین پرهیجان ترین تفریحات برای شما می تواند قایق سواری باشد. قایق های سنتی اما دارای معایب بسیاری می باشند و در این خصوص می توان گفت که امروزه یکی از برترین جایگزین ها برای این محصولات، قایق های بادی هستند که بسیاری از مشکلات از جمله جا به جایی سخت را برای شما برطرف کرده اند. قایق بادی امروزه یکی از پرفروش ترین محصولات بادی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و می توان آن را به عنوان پرهیجان ترین و سالم ترین تفریحات آبی معرفی کرد. اما خرید قایق بادی می توان چالش های خود را داشته باشد و بسته به نیازهایی که دارید باید بهترین مدل را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهایتان باشد.

یکی از چالش ها یا شاید بهتر است بگوییم پرسش هایی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند، نحوه راه اندازی قایق های بادی می باشد. در این خصوص باد بگوییم که بهتر است تا دست به خرید قایق بادی با پمپ باد بزنید، چرا که راه اندازی این محصولات در غیر این صورت امکان پذیر نمی باشد. قایق های بادی دارای دریچه های انتقال بادی بر روی بخش های مختلف بدنه می باشند که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد. همچنین باید گفت که این دریچه ها به صورت دوکاره تعبیه می شوند تا علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد نیز بتوانید از آن ها بهره مند شوید و دیگر برای جمع آوری سریع قایق خود نیز با مشکل مواجه نشوید.

در بسیاری از مدل های قایق بادی درون بسته بندی آن ها ، پمپ باد توسط برند سازنده قرار می گیرد تا شما را از خرید پمپ باد به صورت مجزا بی نیاز کند و شما نیز بهتر است تا به دنبال این مدل قایق های بادی بروید. اما باید بگوییم که دو نوع پمپ باد برای راه اندازی این محصولات وجود دارد که یک مدل به پمپ باد دستی و مدل دیگر پمپ باد با قابلیت اتصال به برق می باشد که به طبع راه اندازی را برای شما به راحتی آب خوردن می کند. اما مشکلی که بسیاری از افراد برای استفاده از قایق های بادی در مسافرت با آن رو به رو هستند، عدم دسترسی به برق شهری در شرایط مسافرت و کمپینگ می باشد که در این صورت پمپ بادهایی پای به میدان می گذارند که با برق دوازده ولتی نیز روشن می شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن قایق را برای شما آماده استفاده می نمایند.

با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که برای راه اندازی قایق بادی با ابعاد کوچک و متوسط به مدت زمان سه الی پنج دقیقه ای نیاز خواهید داشت که به طبع این راه اندازی برای قایق های بزرگ تر به مدت زمان بیشتری نیز نیاز خواهد داشت. یکی از مزیت هایی که قایق بادی در اختیار شما قرار می دهند قابلیت جمع آوری در مدت زمان زمان کوتاه و البته در حجم بسیار کوچک می باشد که به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه می باشد. این حجم کم محصولات به شما کمک می کند تا بدون اشغال فضای زیاد در لوازم سفر خود، بتوانید قایق بادی را به همراهتان در سفرها داشته باشید. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  قایق بادی با پمپ باد ارزان   .......:::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , خرید قایق بادی , قایق بادی اینتکس , قایق بادی ارزان , قایق بادی با پمپ باد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی را به طبع می توان محبوب ترین و البته پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی دانست که در طرفداران بسیاری در بازار دارد. اما استخرهای بادی دارای کابردهای بسیاری می باشند و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند و به خوبی بتوانند خاطره های فراموش نشدنی را برای شما و خانواده تان رقم بزنند. یکی از فصل هایی که استخرهای بادی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، تابستان است به دلیل اینکه می توانند در گرمای تابستان، خاطرات خنک و فراموش نشدنی را برای کودک به همراه داشته باشند تا بدون گرما زدگی به آب تنی مشغول شود. اما بهترین استخر بادی کودک برای تابستان کدام است؟ استخر بادی تابستانی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید و محصولی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای تان باشد.

استخر بادی کودک تابستانی بهتر است تا دارای فواره های آبی باشد که به صورت مداوم بتواند جریان آب را به داخل فضای استخر فواره نماید. با فواره کردن آب به داخل فضای استخر قطعا هوا به خوبی خنک می شود و دیگر کودک شما به دور از گرمای هوا می تواند به آب تنی مشغول باشد. اما جریان آب فواره های این استخر ها چگونه تامین می شود و روشی برای روشن و یا خاموش کردن آن به صورت دلخواه وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در بخش زیرین اغلب این مدل ها که دارای فواره آب می باشند ، یک دریچه با قابلیت اتصال به شیلنگ تعبیه شده است که جریان آب فواره از آن طریق تامین می شود. به طبع با قطع و وصل جریان آب می توانید فواره را روشن کرده و یا آن را از کار بیاندازید و به صورت سلیقه ای عمل نمایید و گفتنی است که کنترل جریان آب توسط شما صورت خواهد گرفت.

یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید استخرهای بادی باید مورد توجه قرار بگیرد، جنس بدنه این محصولات می باشد. پوست بدن کودکان بسیار حساس می باشد و به همین خاطر استخر بادی که انتخاب می کنید باید دارای لایه ای ضد حساسیت بر روی بدنه بیرونی خود باشد که به هنگام برخورد با پوست واکنشی حساسیتی ایجاد نشود و با خیالی راحت بتوانید از استخر استفاده نمایید. بهترین متریال برای ساخت بدنه استخرهای بادی کودک ، پی وی سی یا همان وینیل چرمی می باشد که بر روی لایه بیرونی آن از الیاف ضد حساسیت استفاده شده است تا علاوه بر ضد حساسیت بودن ، در برابر نور خورشید نیز به خوبی مستحکم سازی شود. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب کافیست تا همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید و مستقیما به صفحه مقاله مراجعه کنید:

:::::::.......  استخر بادی کودک برای تابستان   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , خرید استخر بادی , استخر بادی کودک , استخر بادی ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت بادی یکی از پرکاربردترین و البته پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی می باشد که در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کارایی هایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند. سفر یکی از تفریحاتی است که می تواند موجب افزایش شادابی روحیه خانواده شود و بسیاری از افراد در صورت وجود چند روز تعطیلی در تقویم کشور به فکر سفر می افتند. اما راحتی در سفر با استفاده از تجهیزات کامل و کاربردی امکان پذیر می شود و در این خصوص تخت بادی می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استراحت و خواب در سفر به شمار بیاید که مزیت های بسیاری دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به چند مزیت مهم اشاره داشته باشیم تا شما را به آگاهی کامل برسانیم و بدانید همراه داشتن لوازمی همچون تخت بادی چقدر می تواند سفر شما را لذت بخش تر کند و توصیه می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید.

خرید تخت بادی یکی از اولین اولویت های بسیاری از دوست داران سفر و کمپینگ می باشد زیرا در هنگام رسیدن به مقصد و یا در مسیر به هنگام کمپ زدن می توانند خوابی راحت به همانند خوابیدن بر روی تخت خانگی را تجربه کنند و لذت ببرند. تخت خواب های بادی یکی از سبک ترین نمونه تخت ها می باشند که می توانید برای استراحت در سفر به همراه داشته باشید و این سبک بودن می تواند یکی از مزیت های بزرگ این محصولات به شمار بیاید. سبک بودن تخت های بادی به دلیل استفاده از متریال سبک در ساختار بدنه آن ها می باشد که علاوه بر سبک بودن به انعطاف پذیری بالای اجزای تشکیل دهنده بدنه آن ها نیز کمک شایانی کرده است.

ساختار اصلی تشکیل دهنده بدنه این محصولات از پی وی سی یا همان وینیل می باشد که در قسمت های مختلف از مدل های متنوع این متریال استفاده شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. به عنوان مثال در بخش رویه تخت بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، دارای نرمی و لطافت خاصی نیز است که موجب می شود تا برای انواع پوست های حساس نیز با خیالی راحت بتوانید از آن استفاده کنید. رویه جیر به علت سازگاری بالا با پوست بدن افراد موجب این امر می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی تخت نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نشود و یکی از بهترین مواد اولیه برای تختخواب های خانگی به شمار می آید . اما در برخی دیگر از قسمت ها همانند کف و قسمت های کناری از پی وی سی چرمی عمدتا دو لایه استفاده شده است که می تواند فشارهای وارده را به راحتی مهار کرده و استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد. این نوع پی وی سی نیز سازگاری بالایی با انواع پوست بدن دارد و موجب این امر می شود که بتوانید بدون حساسیت پوستی از آن استفاده کنید. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله همین حالا بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  تخت بادی برای سفر   .......:::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی ارزان , تخت بادی کمپینگ , خرید تخت بادی , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اینتکس یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات بادی و همچنین استخر پیش ساخته در سطح بین المللی می باشد که محصولات آن شهره جهانی دارد و با توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت های مقرون به صرفه ای که دارد به بازار ایران نیز توسط نمایندگی اینتکس تهران راه پیدا کرده است. فروشگاه اینترنتی آنلاین محصولات اینتکس تهران به عنوان اولین عرضه کننده محصولات این برند در ایران از چهارده سال پیش تاکنون توانسته است رضایت حداکثری خریداران را جلب کند و کیفیت اورجینال محصولات را به دست آنان برساند. این فروشگاه با بهره مندی از کارشناسان با تجربه در تمامی زمینه ها به خوبی عمل کرده است و محصولاتی همچون استخر پیش ساخته را در سراسر کشور عرضه و همچنین اقدام به نصب و راه اندازی این محصولات در دورترین نقاط کشور کرده است. اگر شما هم به دنبال آشنایی با فروشگاه اینترنتی محصولات اینتکس هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا این فروشگاه را به نقد و بررسی بگذاریم.

فروشگاه اینتکس تهران به نشانی اینترنتی www.intextehran.ir اقدام به فعالیت می کند و راحتی می توانید از طریق پلتفرم های مختلف به آن دسترسی داشته باشید . یکی از مهمترین ویژگی های این فروشگاه آنلاین را می توان تنوع گسترده محصولات آن دانست که باعث می شود تا دست خالی از فروشگاه خارج نشوید. با نگاهی به منوی سایت این فروشگاه می توانید کامل ترین مجموعه محصولات بادی به همراه انواع استخر پیش ساخته ، مبل های شنی و ترامپولین را در اختیار داشته باشید و فارغ از چالش های واردات این محصولات، دسترسی به طیف گسترده ای از محصولات نایاب داشته باشید.

دسته بندی هایی همچون تختخواب بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، قایق بادی ، استخر بادی ، مبل بادی ، تشک بادی روی آب و انواع قلعه های بادی کودک اینتکس که هر کدام می توان کاربردهای خود را به خوبی به نمایش بگذارد. گفتنی است که فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس در ایران ، تمامی این محصولات را با تضمین اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای عرضه می کند تا علاوه بر قبل از خرید ، پس از خرید نیز با خیالی راحت اقدام به استفاده از محصولات نمایید.

این فروشگاه علاوه بر وب سایت اینترنتی ، دارای شعبه حضوری نیز می باشد که با مراجعه به آن می توانید محصولات را از نزدیک بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به سفارش آن نمایید. از مزایای فروش اینترنتی و حضوری محصولات اینتکس در ایران ، بررسی توضیحات کارشناسی شده و مشاهده ویدیوهای محصول مورد نظر و سپس اقدام به مراجعه حضوری به شعبه و مشاهده محصول از نزدیک می باشد تا خریدی آگاهانه و مطابق با نیازهای خود را تجربه نمایید. در حال حاضر به هنگام تدوین این مقاله باید بگوییم که فروشگاه اینتکس تهران دارای دو نمایندگی حضوری در استان های تهران و مازندران می باشد که در حال عرضه محصولات به صورت فیزیکی هستند؛ آدرس دقیق این شعب را می توانید از بخش انتهایی سایت مشاهده نمایید. 

یکی از مزیت های بزرگ فروشگاه اینترنتی اینتکس را می توان عرضه مستقیم محصولات وارداتی بدون هزینه های اضافی با توجه به حذف واسطه های فروش دانست که باعث می شود تا محصول اورجینال با قیمت ارزان به دست شما برسد. قیمت محصولات بادی با توجه به وارداتی بودن آن ها و همچنین طیف بزرگ مدل هایی که وجود دارد را نمی توان در این مقاله به صورت کلی اعلام کرد اما می توانید برای استعلام قیمتی هر کدام از محصولات به دسته بندی آن ها از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا قیمت های به روز شده را مشاهده نمایید. علاوه بر قیمت هر محصول ، در صفحه آن می توانید توضیحات کوتاه ، نقد و بررسی هر مدل و همچنین ویدیوهای آن را مشاهده کرده و یا آگاهی کامل دست به خرید محصول مور نظر خود بزنید تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به نمایندگی فروش اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  فروشگاه اینترنتی آنلاین محصولات اینتکس   .......:::::::



:: برچسب‌ها: فروشگاه اینتکس , نمایندگی اینتکس , نمایندگی فروش اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قطعا اگر شما هم تصمیم خود را برای خرید محصولات اینتکس گرفته باشید به فکر این افتاده اید که خرید خود را از نمایندگی اصلی این برند در کشور ایران نهایی کنید تا بهترین کیفت را با کمترین قیمت تجربه نمایید . اما سوال اینجاست که سایت اصلی نمایندگی اینتکس کدام است؟ در پاسخ به این سوال ابتدا باید به این امر فکر کنید که سایت اصلی نمایندگی اینتکس به طبع باید سابقه بالایی داشته باشد و سایتی که محصولات این برند را از دیرباز در ایران وارد نموده است قطعا می تواند بهترین انتخاب برای ما در کشور ایران باشد . فروشگاه اینتکس تهران با سابقه 14 ساله ای که د زمینه عرضه محصولات برند اینتکس در ایران دارد ، اولین و در واقع برترین نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد که با نشان اینترنتی www.intextehran.ir در کشور فعالیت می کند و تمامی مجوزهای لازم برای این امر را اخذ کرده است .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران ابتدا فعالیت خود را در حوزه فروش قایق های بادی این برند شروع کرد و سپس با فراهم آوردن امکانات لازم دست به واردات محصولات دیگر این برند نظیر استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، تختخواب بادی ، تشک بادی ، مبل و کاناپه بادی و چندین دسته بندی پرطرفدار زد که در این زمینه به خوبی توانست بدرخشد و بهترین عملکرد را به ثبت برساند . فروشگاه اینتکس تهران با ارائه خدمات کیفیت اورجینال و در سطح جهانی به خوبی توانسته است خیال خریداران محصولات را راحت کند و در این زمینه دارای مشتریان پر و پا قرصی است که نیازهای خود را در این زمینه از این فروشگاه تامین می نمایند.

همچنین یکی دیگر از مزیت های خرید محصولات بادی از نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران، قیمت های ارزان آن ها می باشد که به دلیل حذف واسطه ها صورت می گیرد و باعث می شود تا واردکننده به راحتی بتواند محصول خود را به دست خریداران برساند و رضایت حداکثری را به همراه داشته باشد. البته همانطور که می دانید قیمت محصولات این برند به دلیل عرضه جهانی که دارند و همچنین وارداتی بودن آنها با نرخ ارز در کشور رابطه مستقیمی دارند و به همین خاطر نوسانات قیمت محصولات در هنگام خرید مشاهده می شود که پیشنهاد می کنیم برای رفع این اختلاف قیمتی قبل از خرید محصولات از نمایندگی ، قیمت های به روز شده را چک کنید .

یکی دیگر از مزیت های خرید محصول اورجینال از نمایندگی اصلی برند اینتکس را می توان ، خدمات پس از فروش حرفه ای دانست که توسط کارشناسان مجموعه ارائه می شود و در واقع علاوه بر قبل از خرید محصولات از نظر قیمتی ، بعد از خرید نیز با خیالی راحت می توانید از محصول خریداری شده استفاده کنید و در صورت بروز مشکل با نمایندگی در تماس باشید . این امر می تواند برای محصولاتی همچون استخرهای پیش ساخته ، تختخواب های بادی و همچنین استخرهای بادی که قیمت چندان ارزانی نیز ندارند ، بسیار حائز اهمیت باشد و با خیالی راحت در به هزینه کردن برای این محصولات بزنید . البته لازم به ذکر است که تمامی مدل های محصولات موجود در نمایندگی اینتکس تهران شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشند و محصولات در این زمینه دسته بندی شده اند و در قسمت توضیحات می توانید شامل شدن یا نشدن خدمات پس از فروش را بدست آورید. برای مراجعه به سایت نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  سایت اصلی نمایندگی اینتکس   .......:::::::



:: برچسب‌ها: نمایندگی اینتکس , فروشگاه اینتکس , نمایندگی اصلی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پرتابل یا همان استخر پیش ساخته یکی از برترین گزینه ها برای جایگزینی استخر های بتنی می باشند که به خوبی نیز توانسته اند جای خود را با توجه به مزیت هایی که دارند در میان مردم باز کنند . استخر پرتابل با نام های دیگری همچون استخر آماده و استخر پیش ساخته نیز در بازار ایران شناخته می شود که شاید در سایت های مختلف نیز این نام ها را شنیده باشید . اگر سابقه استفاده از استخرهای پیش ساخته را داشته باشید قطعا با مزیت ها و معایب این محصولات آشنا هستید و باید این نوید را بدهیم که در ادامه این مقاله قصد داریم تا مزیت ها ، معایب و همچنین راهنمای خرید استخر پرتابل را برای شما بازگو کنیم تا انتخابی هوشمندانه و مطابق با نیازهایتان داشته باشید پس توصیه می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید.

استخرهای پرتابل همانطور از نامشان پیداست نمونه ای از استخرها می باشند که دیواره هایی انعطاف پذیر و ستون هایی جداشونده دارند که به راحتی در صورت نیاز می توانید آن ها را جمع آوری کرده و به همراه خود داشته باشید . البته گفتنی است که این محصولات در ابعاد بزرگ ، در حالت جمع شده نیز چندان کوچک نیستند و باید آنها را با وسایل نقلیه خود به ویلا و باغ انتقال دهید . البته باید بگوییم که این نوع قابلیت ، یعنی انتقال استخر از شهری به شهر دیگر و نصب و راه اندازی آن در مدت زمان کوتاه از نکات برتری استخرهای پرتابل به نسبت استخرهای بتنی قدیمی می باشد که اصلا قابلیت جا به جایی را نداشتند.

یکی دیگر از مزیت های استخرهای پرتابل را می توان سهولت در راه اندازی و همچنین مدت زمان کوتاه برای راه اندازی و جمع آوری آن ها دانست . نصب و جمع آوری این محصولات حتی در بزرگ ترین ابعاد نیز به راحتی صورت می گیرد و می توانید آموزش آن را در وبلاگ سایت نمایندگی اینتکس تهران و همچنین دی وی دی قرار داده شده درون بسته بندی مشاهده کنید . نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران نیز ، خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته را در سراسر ایران برای مشتریان خود ایجاد کرده و است می توانید استخر را پس از راه اندازی در محل مورد نظر خود به صورت راه اندازی شده تحویل بگیرید.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر پرتابل باید مد نظر داشته باشید ، وجود لوازم جانبی به همراه این محصولات می باشد که می تواند شما را از خریدهای مجزا کاملا بی نیاز کند . استخرهای پیش ساخته در ابعاد متوسط و بزرگ ، فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و به همین خاطر نیاز به مقدار زیادی آب برای پر کردن فضای داخلی استخر خواهید داشت. حجم بالای آب داخلی استخرهای پرتابل توسط پمپ تصفیه های مختلف که یا به همراه استخر درون بسته بندی قرار داده شده اند و یا به صورت مجزا باید تهیه شوند ، تصفیه می شوند . این پمپ های تصفیه در واقع برای پاکیزه نگه داشتن آب داخلی استخر کاملا حیاتی می باشند و بهتر است تا پمپ تصفیه ای را انتخاب کنید که مطابق با ظرفیت آب داخلی استخر باشد. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب کافیست تا همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  راهنمای خرید استخر پرتابل   .......::::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر آماده اینتکس , استخر پرتابل اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سوال در خصوص خدمات پس از فروش لوازم بادی یکی از پر تکرارترین سوالاتی می باشد که بسیاری از افراد در هنگام خرید به دنبال جواب آن می باشند.در خصوص پاسخ به این سوال باید بگوییم که ابتدا باید بدانید که تمامی لوازم بادی به هماند هم نیستند و هر کدام از آن ها خدمات پس از فروش متفاوتی دارند؛ به عنوان مثال خدمات پس از فروش برای استخرهای بادی با خدمات پس از فروش برای تختخواب های بادی متفاوت است و این امر می تواند بستگی به نمایندگی باشد که از آن محصول خود را خریداری کرده اید . همچنین می توان گفت که برخی از محصولات بادی مانند بسیاری از مدل های تشک بادی روی آب فاقد خدمات پس از فروش می باشند و توسط نمایندگی های مختلف عرضه نخواهند شد زیرا قیمت نهایی تعمیرات این محصولات می تواند به اندازه قیمت خود کالا باشد.

انتخاب فروشگاه مناسب و معتبر برای خرید محصولات بادی می تواند برای شما این امکان را به وجود آورد که از محصول خود با خیالی راحت استفاده کنید تا در صورت بروز مشکل غیر قابل پیش بینی به راحتی بتوانید با استفاده از خدمات پس از فروش آن را تعمیر کرده و همانند روز اول از استفاده آن لذت ببرید . نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران ، با سابقه بلند بالایی که در زمینه عرضه محصولات بادی از برترین برندهای جهانی دارد ، بهترین نوع خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود عرضه کرده است که می تواند خیال شما را به صورت کلی در این خصوص راحت کند و باخیالی راحت به استفاده از محصول مورد نظر بپردازید . البته بهتر است قبل از خرید محصول مورد نظر خود این امر را از مشاورین نمایندگی پرس و جو کنید تا اطلاعاتی را در این امر به دست آورید و بدانید که محصول انتخابی شما شامل این مزیت می شود یا خیر.

باید بگوییم که محصولات بادی که توسط برندهای برتر بازار عرضه می شوند در ساختار خود از متریال های با کیفیت و چند لایه استفاده کرده اند تا مقاومت و استحکام قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند . محصولات بادی نیز به همانند سایر محصولات بازار در صورت استفاده نادرست و غیراستاندارد می توانند شامل آسیب هایی شوند. شما نیز بهتر است تا در قبل از استفاده از محصولات بادی راهنمایی استفاده از آن ها را مطالعه نمایید تا علاوه بر بهره برداری قابل قبول ، مشکلی از نظر ساختاری برای محصول پیش نیاید . در قسمت بعدی مقاله به برخی از نکاتی که در هنگام استفاده از محصولات بادی باید مدنظر داشته باشید اشاره ای می کنیم تا بروز مشکل را به حداقل برسانید پس توصیه می کنیم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید . برای دریافت خدمات پس از فروش از نمایندگی اینتکس تهران و یا مراجعه مستقیم به صفحه وبلاگ بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::...... خدمات پس از فروش محصولات بادی ......::::::



:: برچسب‌ها: نمایندگی اینتکس , نمایندگی محصولات اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات تفریحات آبی در فصل تابستان می باشد که خود را به عنوان برترین جایگزین استخرهای بتنی معرفی کرده است.با توجه به مزیت هایی که استخر پیش ساخته در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد به خوبی توانسته است جای خود را در میان قشر بزرگی از مردم باز کند . استخرهای پیش ساخته دارای مدل های متنوعی چه از نظر ساختار و ظاهر و چه از نظر ابعاد و اندازه می باشند و به همین خاطر به خوبی تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند . قبل از خرید استخر پیش ساخته سوالات بسیاری برای افراد پیش می آید که هر کدام می تواند در صورت عدم پاسخگویی مشکلاتی را ایجاد نماید ، یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد وجود دارد در خصوص نصب استخر پیش ساخته می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم پاسخ این سوال را برای شما بازگو کنیم .

استخرهای پیش ساخته بسته به متریال ساختاری که دارند قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را در بسیاری از مدل ها دارند که باعث می شود تا دست شما در این خصوص به خوبی باز باشد.در خصوص استخرهای پیش ساخته توکار یا همان استخر پیش ساخته درون زمین باید بگوییم که انتخاب های گسترده ای دارید.در این خصوص می توانید از استخرهای گرد در ابعاد یک متری تا پنج متری استفاده کنید و یا استخر پیش ساخته مستطیلی را بخرید که ابعاد بزرگی را در اختیارتان قرار می دهد و مناسب برای استفاده هشت تا ده نفره می باشد.یکی از مهمترین عواملی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته درون زمین باید به آن توجه داشته باشید ، جنس متریال بکار گرفته شده در ساختار بدنه این محصولات می باشد ، زیرا کیفیت و دوام استخر را به خوبی مشخص می کند و در صورت با کیفیت بودن با خیالی راحت می توانید از آن درون زمین نیز استفاده کنید .

یکی از بهترین و با کیفیت ترین متریال هایی که در ساختار استخرهای پیش ساخته به کار گرفته می شود ، پی وی سی برزنتی به همراه روکشی از الیاف شمعی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین شرجی و رطوبت دارد و به همین خاطر برای استفاده از این نوع دیواره درون زمین مشکلی نخواهید داشت . همچنین ستون های نگهدارنده استخرهای پیش ساخته نیز از دیگر مواد اولیه ای می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . بهترین نوع ستون نگهدارنده استخر برای استخرهای پیش ساخته درون زمین را می توان آلومینیوم ضد زنگ و همچنین آهن گالوانیزه دانست که علاوه بر استحکام بالا در برابر زنگ زدگی نیز به خوبی مقاوم سازی شده اند. 

با توجه به این نوع ترکیب بدنه با خیالی راحت می توانید از استخرهای آماده در آب و هوای شرجی و رطوبت مناطق شمالی و جنوبی کشور نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .در خصوص نصب استخرهای پیش ساخته نیز باید بگوییم که کار سختی را پیش رو نخواهید داشت ، زیرا علاوه بر آموزش های موجود در سطح وب می توانید از آموزش موجود درون بسته بندی استخر نیز استفاده کنید . همچنین نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته نیز توسط نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران در سراسر کشور انجام می شود و با توجه به تجربه 14 ساله فروش و خدمات پس از فروش استخر های پیش ساخته فروشگاه اینتکس تهران می توانید بهترین کیفیت را با ما تجربه کنید و با خیالی راحت در کنار خانواده از آب تنی در روزهای گرم سال لذت ببرید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  استخر پیش ساخته درون زمین   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته توکار ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چرا باید مبل شنی بخرم؟ این سوالی است که شاید برای شما هم به هنگام خرید مبل شنی پیش آمده باشد و به دنبال دلیل آن باشید . برای پرداختن به جواب این سوال بهتر است تا ابتدا با ساختار بدنه این محصولات بیشتر آشنا شوید و آرگونومی این محصولات را به صورت کامل بشناسید . در خصوص ساختار بدنه این مبلمان باید بگوییم که مبل های شنی از دو بخش اصلی یعنی مواد تشکیل دهنده داخلی و همچنین پارچه رویه تشکیل شده اند که البته در این دو بخش با متریال های بسیاری رو به رو هستید که هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارند و بسته به سلیقه ای که دارید می توانید از آنها استفاده نمایید .

در قسمت داخل مبل های شنی از فیبر یا همان یونولیت های خرد شده مخصوص در برخی از مدل ها استفاده شده است که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با حجمی زیاد درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا علاوه بر استحکام بالا ، انعطاف پذیری ایده آلی را فراهم آورند . علاوه بر فیبر مخصوص خرد شده ، پارچه های خرد شده مخصوص نیز در برخی از مدل های محدود این محصولات قرار داده می شود که کمی از انعطاف پذیری پایین تری برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد . گفتنی است که تمامی مواد داخلی اعم از فیبر و پارچه های تشکیل دهنده داخلی ، درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا مواد داخلی را به صورت یکجا از پارچه رویه جداسازی نمایند .

در بخش بیرونی مبل های شنی از متریال های متنوعی استفاده می شود که هر کدام از آن ها برای سبک ها و محیط های مختلفی به کار گرفته می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . از جمله متریال رویه مبل های شنی می توان به پارچه ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پارچه های خزدار و پارچه جیر یا همان مخمل اشاره داشت که هر کدام برای محیط های مختلف کاربرد دارند . به عنوان مثال اگر می خواهید از مبل شنی خریداری شده در منازل خود استفاده کنید بهتر است تا به سراغ مبل شنی پارچه ای و یا جیر بروید ؛ اگر برای اتاق خواب نوجوانان و یا سبک های مدرن خانگی به دنبال خرید مبل شنی هستید بهترین انتخاب برای شما مبل شنی خزدار می باشد و اگر به دنبال مبل شنی برای محیط های کاری و اداری خود هستید بهترین گزینه برای شما می تواند مبل شنی چرمی باشد که استایلی رسمی را برایتان به همراه خواهد داشت .

یکی از مزیت های مبل های شنی که از دلایل عمده آن برای خرید به شمار می رود ، قابلیت تحمل وزن بسیار بالای این نوع مبلمان می باشد . مبل های شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم در مدل های یک نفره می باشند که از این رو به راحتی می توانند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود مهار نمایند . همچنین این قابلیت تحمل وزن در مدل هایی با ظرفیت دو و سه نفره به همین اندازه افزایش پیدا می کند و بهترین عملکرد را در میان مبلمان های خانگی دارد . با توجه به تجربه استفاده از مبل های شنی باید بگوییم که در صورت استفاده در وزن های بالا نیز به هیچگونه کاهش کیفیت رو به رو نخواهید شد و بهترین عملکرد را  به نمایش می گذارند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مزایای خرید مبل شنی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی ارزان , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , تولیدی مبل شنی , مبل شنی خزدار , خرید مبل شنی ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چرا به تخت بادی نیاز داریم؟ شاید این سوالی باشد که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و در هنگام خرید به ذهن بسیاری از افراد می رسد . در ابتدای این مقاله ابتدا بهتر است تا کمی با ساختار تختخواب های بادی آشنا شوید ؛ در این خصوص باید بگوییم که این محصولات از محفظه های بادی ساخته شده اند که دارای رویه مقاوم در برابر فشار و ضربه البته تا حد استاندارد می باشد و به همین خاطر در ظرفیت های یک نفره و دو نفره در بازار وجود دارند و می توانید از آن ها استفاده کنید . در بخش داخلی این تختخواب های بادی علاوه بر باد در برخی از مدل ها ، از پل های الیاف دار برای بالا بردن سطح مقاومت و همچنین انعطاف پذیری ایده آل تر استفاده شده است که این مدل از تخت ها به تخت خواب بادی طبی معروف شده اند . تختخواب های بادی طبی دارای ساختاری بسیار ایده آل برای خواب شبانه هستند و محیطی استاندارد را برای استراحت فراهم می آورند و همچنین می توانید از آن ها برای افراد دارای دردهای مفصلی و عضلانی نیز با خیالی راحت استفاده کنید .

یکی از بزرگ ترین مزیت استفاده از تختخواب های بادی برای افرادی می باشد که در خانه خود در فضای کوچکی در اتاق می باشند و نمی خواهند این فضا به صورت دائمی اشغال شود . تخت های بادی به دلیل انعطاف پذیری بالای بدنه ای که دارند به راحتی پس از خالی شدن از باد جمع آوری می شوند و درون بسته بندی های کوچکی قرار می گیرند و می توانید آن ها را به درون کمد دیواری اتاق انتقال دهید تا در اتاق خود فضایی بزرگ تر را در اختیار داشته باشید . این قابلیت به هیچ عنوان در صورت داشتن تخت های چوبی اتفاق نخواهد افتاد و امری دردسر ساز برای بسیاری از خانواده ها و زوجین می باشد . پس با توجه به تجربه ای که در این زمینه داریم باید بگوییم که تختخواب های بادی بهترین انتخاب برای افرادی می باشد که در خانه خود با کمبود فضا رو به رو هستند .

یکی دیگر از مزیت های این محصولات را می توان سهولت در جا به جایی دانست ، مزیتی که برای شما این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید آن ها را به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید و بهترین عملکرد را از آن ها شاهد باشید . این محصولات دارای وزن بسیار سبک تری به نسبت تخت خواب های سنتی می باشند و به این ترتیب قابلیت جا به جایی را به سادگی برای شما امکان پذیر می کند . همچنین بسیاری از مدل های تخت بادی که توسط برندهای مطرح به بازار عرضه شده اند دارای ساک حمل دسته دار درون بسته بندی خود هستند که این قابلیت را به شما می دهند بتوانید آن ها را در پیاده روی ها نیز به همراه خود داشته باشید . گفتنی است که ابعاد این محصولات در بزرگ ترین مدل ها نیز بسیار جمع و جور می باشد و گوشه ای از صندوق ماشین خود می توانید آن ها را قرار دهید و در این خصوص کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . برای خواندن ادامه این مقاله همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی فروش تخت بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

::::::......  چرا به تخت بادی نیاز داریم؟   ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , خرید تخت بادی , قیمت تخت بادی , تخت بادی ارزان قیمت , تخت بادی اینتکس , تخت بادی بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

محصولات بادی در دنیای امروزی با پیشرفت هایی که داشته اند به خوبی توانسته اند جایگزین بسیاری از لوازم سنتی باشند و با توجه به عملکردی که داشته اند توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . تشک های بادی در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار می گیرند و در بازار ایران یکی از محصولات پر سر و صدا در این زمینه را می توان تشک بادی داخل ماشین دانست . این مدل از تشک بادی با توجه به مزیت های بسیاری که دارد به پرفروش ترین مدل تشک بازارها تبدیل شده است که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است و کاربردهای بسیاری خواهد داشت . در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول پرطرفدار آشنا کنیم ، پس اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است که چرا باید تشک بادی ماشین بخرید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

خرید تشک بادی داخل ماشین می تواند با توجه به کاربردهای بالای این محصول و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ، بسیار حائز اهمیت باشد . ابتدا بهتر است تا شما را با ساختار این محصول آشنا کنیم؛تشک های بادی داخل ماشین در بیشتر مدل ها دارای ستون های نگهدارنده بادی مجزا از بدنه می باشند و تشک بادی اصلی بر روی این ستون ها نگهداری می شود تا محیطی یکدست و هموار را برای استراحت شما پدید آورد . یکی از مزیت های بزرگ این تشک بادی این است که برای تمامی مدل های ماشین داخلی و خارجی در بازار موجود می باشد و به همین خاطر دست خالی از فروشگاه خارج نخواهید شد . ابعاد این تشک ها در حالت استاندارد برای فضای صندلی عقب ماشین ها استانداردسازی شده است تا شرایط را برای استراحت یک الی دو نفره فراهم آورد .

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از افراد در هنگام سفر با ماشین شخصی خود با آن رو به رو هستند ، خستگی پس از رسیدن به مقصد می باشد که باعث می شود تا مدت زمانی را به استراحت مشغول باشند و زمان زیادی از سفر خود را صرف استراحت کنند . تشک های بادی داخل ماشین تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کرده اند و باعث شده اند تا بتوانید در هنگام حرکت ماشین حتی با سرعت های بالا نیز به استراحت در بخش عقب ماشین بپردازید تا پس از رسیدن به مقصد با شادابی کامل بتوانید از سفر خود در کنار خانواده بدن اتلاف وقت لذت ببرید .

یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی ماشین باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد زیرا توسط این قابلیت است که شرایط استفاده از تشک مشخص می شود . اگر بخواهیم در این خصوص بررسی های صورت گرفته را جمع بندی کنیم باید بگوییم که تشک های بادی داخل ماشین دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 تا 150 کیلو گرم به صورت استاندارد می باشد که این تحمل وزن از تشک های بادی یک نفره بسیار بیشتر است و در صورت نیاز می توانید از آن در ظرفیت دو نفره بهره مند شوید . با توجه به فضایی که این تشک بادی در بخش عقب ماشین برای شما مهیا می کند می توانید به صورت نشسته تا ظرفیت دو الی سه نفره و در حالت درازکش در ظرفیت یک تا دو نفره از آن استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و آموزنده به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  دلایل خرید تشک بادی ماشین   ......::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی ماشین , مزیت های تشک بادی ماشین , خرید تشک بادی ماشین , نمایندگی فروش تشک بادی ماشین , تشک بادی صندلی عقب ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

خواب راحت می تواند یکی از مهمترین دغدغه های افراد در هنگام فرا رسیدن شب باشد ؛ بسیاری از افراد با مشکلاتی همچون درد و گرفتگی عضلانی رو به رو هستند و خستگی طاقت فرسای روز های کاری نیز می تواند به این درد بیافزاید ، به همین خاطر به هنگام فرا رسیدن شب نگرانی از درد در قسمت های مختلف بدن می تواند برای آن ها دغدغه ساز باشد . استفاده از تشک های استاندارد و همچنین طبی می تواند تا حد بسیار زیادی این مشکل را برطرف نماید و باعث شود تا خوابی راحت و دلچسب داشته باشید و روز کاری بعدی خود را با شادابی بالایی شروع نمایید ، در این بخش بر آن شده ایم تا یکی از مهمترین لوازمی که در مسیر خواب راحت شما را همراهی می کند یعنی تشک بادی طبی را معرفی کنیم و مزیت استفاده از تشک بادی طبی را برای شما بازگو نماییم تا قبل از خرید تشک بادی طبی بتوانید آن را به خوبی آنالیز کرده و انتخابی متناسب با نیازهای تان داشته باشید ، پس پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید .

یکی از مهمترین مشکلاتی که تشک هایی که برای خواب از آن ها استفاده می کنیم دارند ، عدم انعطاف پذیری است که در نتیجه باعث می شود تا محیط زیرمان سفت و محکم باشد و در نتیجه خوابی غیراستاندارد خواهیم داشت که به گرفتگی عضلانی منجر خواهد شد .  تشک های بادی طبی تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کرده اند و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند باعث شده اند تا خوابی راحت و به دور از دغدغه داشته باشید . به هنگام خواب بر روی این محصولات به دلیل نرمی و حالت پذیری استانداردی که دارند ، دست ، کمر و گردن شما البته در صورت استفاده از بالشت های بادی طبی در حالت استاندارد قرار می گیرد با توجه به ساعت های زیادی که در خواب هستید ، باعث می شود تا با گرفتگی عضلانی و یا درد در اندام های بدن رو به رو نشوید که این امر مزیتی بزرگ محسوب می شود و به همین خاطر بسیاری از افراد به این محصولات روی آورده اند .

مزایای استفاده از تشک بادی طبی

شرکت های سازنده تشک های بادی در بخش داخلی این محصولات از فشار باد برای استوار نگه داشتن محصولات استفاده کرده اند اما درون ساختار تشک های بادی طبی با سایر مدل های این محصولات تفاوت دارد . در بخش داخلی تشک بادی طبی از پل های الیافی استفاده شده است که به همراه فشار باد درون محصول ، ساختاری استاندارد ، طبی و مقاوم را به وجود آورده اند که البته از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار است . این ساختار باعث می شود تا به هنگام تکان خوردن در خواب ، کل بدن دچار فشار نشود و در نتیجه کمک بسیار زیادی به عدم گرفتگی عضلات می کند . این ترکیب الیاف و پل های ساختار داخلی تشک های بادی طبی برگرفته از نظریه بسیاری از مهندسان و سازمان های استاندارد می باشد که در نتیجه منجر به تولید محصولی فوق العاده برای خواب شبانه شده است .

تشک های بادی طبی دارای مدل های بسیاری می باشند که علاوه بر استفاده در محیط های خانگی برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها نیز استانداردسازی و روانه بازار شده اند . این محصولات با توجه به متریال سبک و انعطاف پذیری که دارند ، دارای وزن های پایین تر از مدل های دیگر می باشند و در نتیجه به همراه داشتن آن ها در هنگام مسافرت می تواند بسیار ساده و راحت باشد . همچنین این محصولات به هنگام جمع آوری ، درون بسته بندی های بسیار کوچکی قرار می گیرند و فضای کمی را به نسبت خالی شدن از باد اشغال می کنند که باعث می شود تا مشکلی برای همراهی آن ها در مسافرت نداشته باشید . برای مطالعه ادامه این مقاله همین حالا به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::.......  مزایای استفاده از تشک بادی طبی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی طبی , خرید تشک بادی طبی , قیمت تشک بادی طبی , تشک بادی کمپینگ , تشک بادی خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برند اینتکس را به جرات می توان تنها و اولین برند تولیدکننده محصولات بادی و همچنین استخر پیش ساخته در سراسر دنیا دانست . این برند به کیفیت ساخت فوق العاده و همچنین تنوع گسترده محصولات شهرت دارد و در این زمینه امتیاز فوق العاده ای را می توان برای آن در نظر گرفت . اما یکی از سوالات عمده ای که قبل از خرید محصولات بادی اینتکس برای بسیاری از خریداران پیش می آید ، در خصوص قیمت محصولات این برند مطرح جهانی می باشد که می تواند چالش های خرید را به حداکثر برساند. در این مقاله سعی بر این داریم تا قیمت محصولات این برند را به صورت حدودی برای شما بازگو کنیم اما ابتدای امر باید عنوان کنیم که محصولات اینتکس به صورت کاملا وارداتی در بازار ایران عرضه می شوند و به همین خاطر تغییرات قیمتی نرخ ارز در کشور باعث نوسان قیمتی در محصولات این برند خواهد شد . لیست قیمت هر کدام از محصولات بادی به شرح زیر میباشد :

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید این محصولات برای استعلام قیمتی دقیق به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و جدیدترین محصولات را به همراه قیمت های آپدیت شده مشاهده نمایید . همچنین پارامترهای دیگری همچون جنس بدنه محصولات ، ابعاد و سایزی که دارند و لوازم جانبی که به همراه آن ها درون بسته بندی وجود دارد ، همه و همه می توانند تاثیرات قیمتی خود را بر روی محصولات بگذارند و نوسانات گاها شدیدی را به همراه داشته باشند .

استخر پیش ساخته یکی از محبوب ترین دسته بندی های محصولات اینتکس می باشد که بسیاری از افراد به دنبال استعلام قیمتی محصولات این دسته بندی می باشند . استخر پیش ساخته دارای دسته بندی های متنوعی از جمله استخر پیش ساخته برزنتی ، استخر پیش ساخته فریمی ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر پیش ساخته ایزی ست می باشد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند . ابعاد این محصولات از سه متر تا ده متر می باشد و این اختلاف ابعادی می تواند قیمت نهایی استخر پیش ساخته ای که انتخاب می کنید را گاها تا ده ها میلیون تومان جا به جا نماید . اگر قصد خرید استخر های پیش ساخته را دارید باید بگوییم که هزینه ای بالغ بر ده میلیون تومان تا صد میلیون تومان را می توانید در نظر بگیرید که این اختلاف قیمتی به لیل اختلاف شدید ابعادی و کیفیتی در میان مدل های مختلف محصولات این برند می باشد .

اما استخرهای بادی را نیز در فصل تابستان می توان از پرفروش ترین دسته بندی های این برند دانست . برند اینتکس با تولید استخرهای بادی متنوع و کودک پسند به خوبی توانسته است گوی رقابت را از برند بست وی بگیرد و به نام خود بزند . استخرهای بادی دارای قیمت های مقرون به صرفه ای می باشند که با صرف این هزینه های معقول به راحتی می توانید استخری شخصی در محیط خانگی خود جهت آب تنی داشته باشید . در حال حاضر که در حال تدوین این مقاله می باشیم قیمت یک استخر بادی از یک میلیون تومان تا چهار میلیون تومان متغیر می باشد و بسته به ابعاد ، ظرفیت ، جنس بدنه و لوازم جانبی که درون بسته بندی این محصولات وجود دارد خواهد داشت .

تختخواب ها و تشک های بادی اینتکس یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین مسافرت ها و کمپینگ ها می باشند . این محصولات در ظرفیت های یک نفره و دو نفره به بازار عرضه شده اند و با توجه به تنوع گسترده ای که دارند به خوبی توانسته اند انواع سبک ها و سلیقه ها را پوشش دهند . اگر قصد استفاده از این محصولات را در محیط های خانگی دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا از میان مدل های متنوع تختخواب بادی یکی از مدل ها را برگزینید اما اگر به دنبال استفاده از این محصولات در مسافرت ها و کمپینگ ها هستید بهترین انتخاب برای شما می تواند تشک های بادی باشد که دارای ارتفاع و وزن کمتری هستند و به راحتی می توانید آن ها را درون چادرهای مسافرتی نیز استفاده کنید . برای دانست لیست قیمت تمامی دسته بندی های محصولات اینتکس وارد سایت نمایندگی اینتکس تهران شوید و یا بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  لیست قیمت محصولات اینتکس  ......::::::



:: برچسب‌ها: قیمت استخر اینتکس , قیمت استخر پیش ساخته اینتکس , قیمت استخر بادی اینتکس , قیمت محصولات اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کاناپه بادی یکی از محبوب ترین و البته کاربردی ترین دسته بندی محصولات بادی می باشد که امروزه به خوبی مورد توجه افراد قرار گرفته است . بسیاری از برندهای مطرح در زمینه تولید محصولات بادی هر ساله مدل های بسیار متنوعی را در دسته بندی کاناپه های بادی به بازار عرضه می کنند تا بتوانند توجه افراد را بیشتر به سمت خود جلب کنند و به نوعی گوی رقابت پرفروش ترین محصولات را از میان رقبای خود بربایند . انتخاب بهترین مدل کاناپه بادی می توان کمی کار را در میان این همه مدل متنوع سخت و سخت تر کند و بسیاری از افراد را در این میان سردرگم می کند ، به همین خاطر در این مقاله سعی در این امر داریم تا نکاتی را در این خصوص بیان کنیم تا بهترین تصمیم گیری را در این زمینه داشته باشید پس اگر شما هم قصد خرید کاناپه بادی را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

یک کاناپه بادی ایده آل باید دارای بسیاری از ویژگی های منحربفرد باشد تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . یکی از اولین پارامترهایی که در هنگام خرید کاناپه بادی تختخواب شو باید به آن توجه داشته باشید ، جنس بدنه این محصولات می باشد . جنس بدنه از مهمترین عواملی می باشد که طول عمر محصول را مشخص می کند و باعث می شود تا در صورت ایده آل بودن با خیالی راحت بتوانید از این محصولات سالیان سال استفاده کنید . با توجه به بازخورد های صورت گرفته از خریداران و مصرف کنندگان این محصولات باید بگوییم که بهترین متریال ساختاری برای بدنه این محصولات در قسمت رویه که در تماس با بدن افراد است ، وینیل یا همان پی وی سی جیر یا مخمل می باشد که بسیار نرم و کاملا سازگار با پوست بدن افراد می باشد .

این نوع متریال سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و باعث می شود تا بدون دغدغه بتوانید از این نوع محصولات محیط های خانگی استفاده کنید . همچنین ضد حساسیت بودن و نرمی فوق العاده ای که رویه این محصولات دارد باعث شده تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی کناپه ، هیچ گونه خراشی نیز ایجاد نشود و از استراحت بر روی کاناپه بادی تختخواب شو خود لذت ببرید . اما بهترین نوع بدنه برای کاناپه های بادی را می توان ، مواد اولیه ترکیبی دانست که در بخش های مختلف به گونه ای به کار گرفته می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . به همین خاطر استفاده از وینیل جیر در بخش رویه و وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای ضخیم در بخش های کناری و کف محصول باعث شده تا قابلیت تحمل وزن نیز به خوبی افزایش پیدا کند و حتی بتوانید از این محصولات برای افراد سنگین وزن نیز استفاده نمایید .

برند سازنده محصولات بادی نیز نقش بسزایی در کیفیت نهایی محصول خواهد داشت ، به همین خاطر باید برندی را انتخاب کنید که مطمئن باشد و کیفیت ساختاری بالایی را در اختیارتان قرار دهد . بسیاری از برندهای مطرح جهانی اقدام به تولید کاناپه های بادی کرده اند که با توجه به بررسی ها و بازخورد های صورت گرفته از مصرف کنندگان این محصولات ، می توان گفت که کاناپه بادی اینتکس و کاناپه بادی بست وی از با کیفیت ترین و محبوب ترین ها به شمار می روند . این دو برند هر ساله در کاتالوگ محصولات خود ، کاناپه های بادی مدرن و جذابی را به بازار معرفی می کنند که می تواند توجه افراد را به خود جلب کند و به عنوان پرفروش ترین محصولات بادی به شمار بیاید . پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید کاناپه بادی با کیفیت را دارید ، محصولات برند اینتکس و بست وی را مدنظر داشته باشید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش کاناپه بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  نکاتی برای انتخاب بهترین کاناپه بادی تختخواب شو  ......::::::



:: برچسب‌ها: کاناپه بادي , خريد کاناپه بادي , قيمت کاناپه بادي , کاناپه بادي اينتکس , نمایندگی فروش کاناپه بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دانستن نکاتی در خصوص انتخاب بهترین استخر پیش ساخته می تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم گیری را در هنگام خرید استخر پیش ساخته داشته باشید . این محصول به عنوان کالایی محبوب در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می تواند دشواری های خود را داشته باشد و به همین خاطر بهتر است تا با اطلاعات کافی به سراغ خرید این محصولات بروید تا بهترین تصمیم گیری را که مطابق با نیازهای تان است داشته باشید . استخرهای پیش ساخته یکی از دسته بندی های محصولات تابستانی می باشند که از تنوع بسیار گسترده ای برخوردار هستند و به همین خاطر با هر سبک و سلیقه ای که دارید دست خالی از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته بیرون نخواهید آمد .

در خصوص ساختار طراحی بدنه این محصولات باید بگوییم که خوشبختانه استخر های پیش ساخته را می توانید در ساختارهای گرد ، مربعی و مستطیلی در اختیار داشته باشید که نشان از تنوع بی نظیر این محصولات دارید و جلوه ای جذاب را برای خانه و یا ویلای شما به همراه خواهد آورد . لازم به ذکر است که فارغ از انتخاب ساختار بدنه این محصولات بهتر است تا ابعاد محیطی که در اختیار دارید را در نظر بگیرید و به ابعاد یک الی دو متر از حاشیه های استخر فضایی را خالی بگذارید زیرا نصب لوازم جانبی همچون پمپ های تصفیه آب در این حدود ابعاد از شما می گیرد . رنگبندی بدنه استخر های پیش ساخته اغلب در رنگ های آبی ، سفید و طوسی می باشد که تنوع قابل قبولی را در این زمینه نیز می توان مشاهده کرد .

اما یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر آماده باید مدنظر داشته باشید ، جنس بدنه و متریال استفاده شده در ساختار بدنه این محصولات می باشد . استخرهای پیش ساخته دارای ساختارهای برزنتی و فایبرگلاس می باشند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارا می باشند و با توجه به محیطی که در اختیار دارید و شرایطی نصب محیطی می توانید جنس بدنه مدنظر خود را انتخاب نمایید . استخر پیش ساخته برزنتی به صورت چند لایه در بدنه به کار گرفته می شود و بر روی آن از الیاف شمعی استفاده می شود تا مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد .

هر دو نوع استخر پیش ساخته برزنتی و فایبرگلاس قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارند اما اگر قصد نصب استخر خود را درون زمین دارید بهترین انتخاب برای شما استفاده از استخر های پیش ساخته فایبرگلاس می باشد . زیرا استخرهای فایبرگلاس دارای بدنه های مقاوم سازی شده ، با کیفیت تر و مناسب تر برای استفاده در شرایط محیطی درون زمین می باشند .  قیمت استخر های پیش ساخته برزنتی از استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس ، مقرون به صرفه تر می باشد اما استخرهای فایبرگلاس طول عمر بیشتری دارند و می توانید سالیان سال بدون دغدغه از شرایط مختلف از آن ها استفاده کنید و با آب تنی در کنار خانواده و دوستان ، لحظات فراموش نشدنی را سپری نمایید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و آموزنده همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   نکاتی برای انتخاب بهترین استخر پیش ساخته   ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , قیمت استخر پیش ساخته , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

وان بادی وسیله ای بسیار کاربردی است که استفاده از آن بسیار لذت بخش است و شما می توانید با راه اندازی وان بادی در داخل حمام ، یک وان آب گرم فوق العاده ای را داشته باشید تا یک استحمام فوق العاده ای را برای خود انجام دهید . وان بادی می تواند یک جایگزین عالی برای وان های دیگر باشد که اولین و مهم ترین دلیل برتری آن ، قابلیت حمل و جابجایی وان بادی می باشد . بنابراین شما می توانید پس از هر بار استفاده از وان بادی آن را جمع کنید تا دوباره در روز های بعدی و در هر زمان که دوست داشتید ، دوباره آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . وان بادی اینتکس ، از بهترین نوع وان های بادی می باشد که حتی از وان بادی بست وی و اینتایم نیز بسیار محبوب تر و شناخته شده تر می باشد . برای همین کیفیتی بالا را نیز می توانید از آن انتظار داشته باشید . بدین ترتیب اگر به درستی از وان بادی استفاده کنید ، می توانید این انتظار را داشته باشید که وان بادی شما سال ها توسط شما مورد استفاده قرار بگیرد . 

ولی اگر در مواقعی مشاهده کردید که وان بادی شما آسیب دیده است ، می توانید آن را تعمیر کنید . تعمیر وان بادی اینتکس بسیار کار آسانی است که حتی خود شما نیز می توانید این کار را انجام دهید . برای پنچرگیری وان بادی اینتکس شما تنها نیاز به برچسب تعمیرات دارید ، این برچسب های تعمیراتی بهترین شیوه برای تعمیر کردن هر بخش از وان بادی آسیب دیده شما خواهد بود . البته که شما می توانید از برچسب تعمیراتی که در کنار وان بادی قرار داده شده است استفاده کنید . معمولا شرکت اینتکس در داخل جعبه و باکس محصول بادی به ویژه محصولات بادی مانند وان بادی ، برچسب های تعمیراتی را قرار می دهد تا در صورتی که محصول شما آسیب دید ، بتوانید از همان برچسب ، برای تعمیرات استفاده کنید . ولی گاهی پیش می آید که برخی از وان های بادی به خصوص وان های جدید در کنار خود این برچسب های تعمیراتی را ندارند ، و یا ممکن است که خودتان از برچسب استفاده کرده باشید و برچسب تعمیرات وان بادی شما تمام شده باشد ، در این حالت نیاز است که برچسب جدیدی را تهیه کنید . 

شما می توانید برچسب تعمیرات وان بادی خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس به عنوان بزرگترین فروشگاه وان بادی در ایران فعالیت دارد و شما می توانید تمامی خدمات محصولات بادی را از فروشگاه اینتکس بخواهید . بنابراین شما می توانید بهترین نوع برچسب تعمیرات را تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس بخواهید . این بسته تعمیراتی شامل یک چسب مایع بوده و مقداری برچسب یا لیبل نیز در کنار وان بادی قرار داده شده است ، شما می توانید از این دو قلم جنس برای تعمیر کردن وان بادی استفاده کنید . از آن جایی که تعمیر کردن وان بادی کار سختی نیست و برای ساخت این نوع از محصولات بادی ، از رویه های جیر استفاده نمی شود ، شما کار آسانی را در پیش خواهید داشت و تنها برای تعمیر کردن وان بادی نیاز است که مقداری از برچسب را با چسب مایع به بدنه آسیب دیده وان بادی بچسبانید تا تعمیرات به درستی برای شما انجام شود . البته که یک سری نکات در هنگام تعمیر کردن وان بادی مطرح است که باید به آن توجه داشته باشید . 

قبل از اینکه وان بادی را تعمیر کنید ، باید دقت داشته باشید که بدنه وان اصلا خیس نباشد ، اگر بدنه وان خیس است، آن را خشک کرده و سپس آن را تعمیر کنید . در هنگام چسباندن برچسب تعمیرات ، نباید از چسب زیادی استفاده کنید ، چسب زیاد مانع از خوب چسبیدن خواهد شد و حتی اگر از مقدار کمی چسب استفاده کنید ، باز هم این مشکل وجود خواهد داشت . بهترین برشی که می توانید برای لیبل های تعمیراتی انجام دهید ، این است که آن ها را به صورت سکه ای و گرد برش دهید ، این برش دهی می تواند تعمیرات بهتری را به دنبال داشته باشد ، علت آن نیز این است که این نوع برش هیچ حاشیه و گوشه ای را ندارد که بعد ها به جایی گیر کند . به همین منظور تعمیر کردن به این روش ، بهترین نوع تعمیر است . شما با خرید برچسب تعمیرات وان بادی می توانید به دفعات زیادی از آن استفاده کنید . زیرا این برچسب ها تنها برای یک بار تعمیر کردن نیست و می توانید چندین آسیب دیدگی را رفع کنید و یا آن را نگه دارید تا در مواقع ضروری دیگر و آسیب هایی که در آینده ممکن است به وان بادی وارد شود ، مجددا استفاده کنید . 

شما می توانید برای آپارات وان بادی اینتکس خود به صورت تخصصی تر ، از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید ، برای اینکه فروشگاه اینتکس به صورت تخصصی و با بهترین روش ها ، وان بادی اینتکس شما را تعمیر خواهد کرد . اگر بخواهیم تعمیر وان بادی اینتکس را توسط فروشگاه اینتکس با تعمیرات وان بادی توسط خود شما با استفاده از برچسب تعمیرات را مقایسه کنیم ، باید بگوییم که اصلا این مقایسه درست نیست ، برای اینکه تعمیر وان بادی توسط فروشگاه اینتکس ، به دلیل اینکه توسط افراد خبره و کار بلد صورت می گیرد و در کارگاه تعمیرات ، این تعمیرات به صورت تخصصی تر صورت می گیرد ، شما می توانید اطمینان زیادی را از این بابت داشته باشید که تعمیرات فروشگاه اینتکس تخصصی بوده و با ضمانت حتی می توانید وان بادی را تحویل گرفته و از آن مجددا استفاده کنید . تمامی تعمیراتی که توسط فروشگاه اینتکس صورت می گیرد ، پس از تعمیر مورد تست قرار می گیرد و سپس برای شما ارسال خواهد شد . قیمت تعمیر وان بادی نیز بسیار ارزان است که می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و هزینه تعمیرات را استعلام بگیرید .



:: برچسب‌ها: وان بادی , وان بادی ارزان , خرید وان بادی , قیمت وان بادی , وان بادی اینتکس , وان بادی اینتایم ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعمیر کردن قایق بادی اکسکروشن از مهم ترین مزیت های این محصول بادی است تا شمایی که از این قایق های حرفه ای و بسیار فوق العاده استفاده می کنید ، در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . از آن جایی که قایق بادی اکسکروشن یک قایق حرفه ای و با کیفیت است و توسط برند خوبی ساخته شده است ، بنابراین در صورت آسیب دیدن قایق بادی نباید آن را دور بیاندازید و یا از استفاده دوباره آن نا امید شود . شما راه های زیادی برای تعمیرات قایق بادی اکسکروشن دارید و برای همین است که فروشگاه اینتکس برای پنچرگیری قایق بادی اکسکروشن شما راه هایی را در این مقاله ارائه خواهد کرد که با مطالعه آن می توانید بهترین راه را پیش گرفته و قایق بادی اکسکروشن خود را تعمیر کنید . 

از آنجایی که قایق بادی اکسکروشن یک محصول بادی حرفه ای و گاها ورزشی و گران قیمت است ، بهتر است که تعمیرات آن را به فروشگاه اینتکس بسپارید . فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش قایق بادی اکسکروشن و سایر محصولات بادی ، خدمات پس از فروش این محصولات بادی را نیز انجام می دهد ، برای همین شما می توانید تعمیرات محصولات خود را به فروشگاه بسپارید تا به صورت تخصصی تر تعمیرات محصولات بادی شما انجام شود . فروشگاه اینتکس تعمیر کاران حرفه ای و متخصص در این زمینه را دارد تا بتواند بهترین تعمیرات را برای محصولات بادی شما را انجام دهد . حتی اگر قایق بادی شما از چندین قسمت نیز آسیب دیده باشد ، می توانید آن را به فروشگاه بدهید تا تعمیرات را برای شما انجام دهد . 

حتی در این روش نیازی نیست که شما محل آسیب دیده را پیدا کنید . ولی در صورت یافتن قسمت آسیب دیده قایق بادی می توانید آن را علامت بزنید و به فروشگاه اطلاع دهید که مستقیما آن را تعمیر کند . البته که فروشگاه اینتکس پس از تعمیر کردن قایق بادی ، آن را به طور کامل تست می کند ، پس از آن دیگر با اطمینان خاطر شما می توانید قایق بادی اکسکروشن تعمیر شده خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . بنابراین دیگر نیازی به تست مجدد نبوده و با خیال راحت از قایق خود استفاده کنید . تعمیر کردن قایق بادی نیازمند مهارت است و با توجه به اینکه از این محصولات بادی در آب استفاده می شود ، گاها مشتریان از آن ها در آب های پر عمق استفاده می کنند ، برای همین باید تعمیر شدن قایق بادی به صورت اصولی صورت بگیرد تا دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید . 

قایق بادی اکسکروشن با توجه به طراحی متفاوتی که دارد ، دارای سه نوع دریچه و محفظه بادی بوده و از بخش های مختلفی ساخته شده است . یعنی به طور مثال بخش کف قایق بادی با دیواره های قایق بادی به صورت مجزا راه اندازی شده و دارای محفظه ای جداگانه است . برای همین ممکن است بخشی از قایق بادی دچار آسیب دیدگی شده باشد که شما از آن بی اطلاع باشید . با توجه به تمامی این موارد است که گفته می شود ، بهترین راه برای آپارات قایق بادی اکسکروشن این است که محصول بادی خود را به فروشگاه تحویل بدهید تا تعمیرات برای شما انجام شود . هزینه تعمیر کردن قایق بادی بسیار زیاد نیست و شما می توانید با پرداخت هزینه کم ، این قایق بادی را تعمیر کنید . البته که قیمت تعمیر قایق بادی بسته به تعداد و وسعت آسیب دیدگی متغییر است که پس از تعمیر و یا پس از مشاهده مقدار تعمیرات مشخص خواهد شد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: تعمیر قایق بادی , تعمیر قایق بادی اینتکس , تعمیر قایق بادی بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین تخت بادی برای خواب شبانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ آیا تخت خواب های بادی برای خواب شبانه مناسب هستند ؟ به طور کلی می توان گفت که تخت خواب های بادی به خوبی جای خود را در خانه ها و همچنین محیط های مسافرتی و کمپینگ در میان مردم باز کرده اند و استفاده های بسیاری از آن ها در این مسیر می شود . این محصولات نقش بسزایی در خانه های مدرن دارند و به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصولات در هنگام خواب شبانه استفاده می کنند ؛ در این مقاله سعی بر آن داریم تا نکاتی را به شما بگوییم که کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای انتخاب محصول مطابق با نیازتان داشته باشید و در واقع بهترین بازخورد را مشاهده کنید ، پس اگر شما هم قصد خرید تخت بادی با کیفیت را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

برخی از تختخواب های بادی به نام تخت بادی طبی شناخته می شوند ، در واقع با کمی توجه به اسم این محصولات می توان متوجه شد که شاید بهترین مدل برای خواب شبانه باشند . برای بررسی این موضوع باید به سراغ ساختار بدنه داخلی این محصولات برویم ، جایی که برندهای سازنده در قسمت داخلی این محصولات از پل های الیاف دار استفاده می کنند که فشار وارده در هنگام استفاده را به خوبی مهار می کند و این امر باعث می شود تا بدن در فرم استاندارد خود قرار بگیرد و بهترین بازخورد را به ثبت برساند . تخت خواب های طبی رویه ای دارند که انعطاف پذیری استانداردی خواهد داشت و به این ترتیب به هنگام خواب از تکان های بی جا جلوگیری به عمل می آید و با ساختاری مهندسی شده ای که خواهند داشت به خوبی از خستگی و گرفتگی در عضلات و استخوان جلوگیری به عمل می آورند . با توجه به بررسی های صورت گرفته بهترین مدل برای خواب شبانه می تواند مدل های تخت خواب بادی طبی باشد .

اما علاوه بر ساختاری داخلی و سازه ای تخت خواب های بادی بهتر است تا توجه ویژه ای به جنس بدنه این محصولات داشته باشید تا بهترین عملکرد را در هنگام خواب برای شما به همراه داشته باشد . به طورکلی در ساخت بدنه تخت های بادی از متریال به نام پی وی سی یا همان وینیل استفاده می شود . اما باید بدانید که وینیل نیز دارای مدل هایی از جمله جیر یا همان مخمل و چرم است که هر کدام از این متریال ها اگر در قسمت های خاصی از بدنه مورد استفاده قرار بگیرند ، بهترین کارایی را خواهند داشت . بهترین مواد اولیه برای بکارگیری در رویه تخت های بادی را می توان ، وینیل جیر یا همان مخمل دانست که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به این ترتیب در هنگام خواب شبانه حسی همانند خوابیدن بر روی تخت های سنتی را راحتی بالا را برای شما به همراه خواهد آورد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش تخت بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید .

::::::......   بهترین تخت بادی برای خواب شبانه    ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , خرید تخت بادی , تخت بادی طبی , تخت بادی خانگی , قیمت تخت بادی , تخت بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شما می توانید تعمیرات تمامی محصولات بادی و هر نوع از تخت خواب های بادی را به فروشگاه اینتکس بسپارید تا به بهترین شکل ممکن ، این تعمیرات به صورت تخصصی برای شما انجام شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده ، دوباره از محصول بادی خود استفاده کنید . ما در این مقاله قصد داریم تا تعمیرات تخت خواب بادی رویه کامفورت را به شما عزیزان آموزش دهیم . چرا که ممکن است برخی از شما با نحوه تعمیرات تخت خواب بادی رویه کامفورت آشنایی نداشته باشید ، برای همین این مقاله می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد تا بتوانید بهترین روش ها را برای تعمیرات تخصصی محصولات بادی خود به کار بگیرید . همانطور که اشاره شد ، شما یک راه و روش ساده و کم هزینه برای تعمیرات تخت خواب بادی خواهید داشت که آن هم تحویل محصول آسیب دیده به فروشگاه اینتکس برای تعمیر می باشد . فروشگاه اینتکس دارای کارگاه مجهز و تعمیرکاران خبره و با تجربه می باشد که با توجه به تخصص بالایی که دارند ، می توانند به بهترین شکل ممکن ، آپارات تخت بادی رویه کامفورت شما را انجام دهند تا بتوانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید . 

تفاوتی که میان تخت خواب های بادی رویه ساده با کامفورت وجود دارد ، این است که تخت خواب های بادی رویه کامفورت به صورت مواج بوده و تعمیرات آن کمی نیاز به دقت بیشتری دارند . گاها پیش آمده است که تخت خواب بادی شما از بخش کف و یا دیواره کناری آسیب دیده باشد ، تعمیر کردن این بخش ها کار بسیار آسانی است ، ولی اگر بخواهید بخش های دیگری مانند رویه تخت بادی را تعمیر کنید ، کمی نیاز به کار بیشتر خواهد بود . روشی که ما به شما پیشنهاد خواهین کرد تا بتوانید با آن روش تخت خواب بادی خود را تعمیر کنید ، استفاده کردن از برچسب تعمیرات است . بهتر است که از برچسب تعمیرات تخت بادی استفاده کنید . برای اینکه ممکن است در بازار برچسب های مختلف و چسب های مایع زیادی وجود داشته باشد ، برای همین دقت داشته باشید که از یک برچسب به خصوصی برای تعمیر کردن تخت بادی باید استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید که ممکن است در کنار محصول بادی شما ، برچسب تعمیرات وجود داشته باشد . 

گاهی ممکن است که در کنار برخی از تخت های بادی به خصوص تخت خواب های بادی اورجینالی که توسط شرکت هایی مانند بست وی و اینتکس یا کلمن ساخته می شوند ، این برچسب های تعمیراتی وجود داشته باشد ، برای همین دیگر نیازی به خرید برچسب تعمیرات تخت بادی نخواهید داشت . ولی اگر در کنار محصول شما این برچسب ها وجود نداشت ، باید آن را تهیه کنید . بهترین راه خرید برچسب تعمیرات این است که آن را از بزرگترین فروشگاه محصولات بادی ، یعنی فروشگاه اینتکس خریداری کنید . قیمت برچسب تعمیرات تخت بادی در فروشگاه اینتکس ارزان بوده و شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی برچسب را خریداری کنید . پس از تهیه کردن برچسب تعمیرات نوبت می رسد به تعمیر کردن تخت خواب بادی شما . در ابتدا باید بگردید تا محل آسیب دیده تخت بادی خود را پیدا کنید . گاهی ممکن است که آسیب دیدگی تخت بادی در حد یک سوراخ ریز باشد ، برای همین پیدا کردن آن به سختی امکان پذیر است . ولی اگر آن را پیدا کردید ، بهتر است که با علامت زدن آن ، راه رسیدن به بخش آسیب دیده را برای خود راحت تر کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای رفتن به صفحه مقاله به صورت مستقیم بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  تعمیرات تخت خواب بادی رویه کامفورت  ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی+تعمیر تخت بادی+تعمیر تختخواب بادی+خرید تخت بادی+قیمت تخت بادی+نمایندگی فروش تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر اهل سفر هستید و قصد دارید تا به وسیله ای جذاب برای استراحتی آرامش بخش در سفر آشنا شوید ، در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با محصولی کاربردی در سفر آشنا کنیم . تخت خواب های بادی یکی از برترین گزینه هایی می باشند که در سفر می توانید از آن ها برای خواب راحت استفاده کنید و دردسرهای تشک های سنتی را نخواهند داشت . این محصولات امروزه مورد استفاده بسیاری از اهالی کمپینگ و سفر قرار می گیرند و در این زمینه به خوبی توانسته اند جای خود را در میان این قشر از جامعه باز کنند و واکنش های مثبتی را به سمت خود جلب نمایند . اما سوالی که در هنگام خرید تخت بادی برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بهترین تخت بادی برای مسافرت کدام است ؟ به همین خاطر سعی بر این داریم تا در ادامه این مطلب به این موضوع و معرفی برترین تخت های بادی مسافرتی بپردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را در این زمینه داشته باشید .

یکی از اولین اولویت هایی که در خصوص تخت خواب های بادی مسافرتی باید در نظر داشته باشید ، وزن آن ها می باشد . زیرا در هنگام مسافرت و به خصوص کمپینگ هایی که در آن پیاده روی وجود دارد ، سبک بودن لوازم شخصی یکی از حیاتی ترین مواردی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید . بهترین تخت خواب بادی برای مسافرت تختی است که وزنی بالغ بر یک تا سه کیلو گرم داشته باشد ، البته این وزن برای تخت بادی یک نفره است . به طبع تخت های بادی دو نفره وزن های بالاتری دارند و در این خصوص باید گفت که وزن آن ها بهتر است تا بالغ بر سه تا پنج کیلو گرم باشد تا به راحتی بتوانید حتی در پیاده روی ها نیز آن ها را به همراه خود داشته باشید . در هنگام خرید تخت بادی مسافرتی به این امر توجه داشته باشید که هر چه وزن تخت کمتر باشد در مسافرت راحت تر هستید و مسافت های طولانی تری را بدون دغدغه و خستگی می توانید طی کنید .

بسیاری از تخت خواب های بادی به همراه خود و درون بسته بندی دارای ساک حمل می باشند ، پس در هنگام خرید این محصولات برای راحتی در سفر حتما توجه داشته باشید که تخت بادی که انتخاب می کنید درون بسته بندی خود دارای ساک حمل دسته دار باشد تا سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه داشته باشد . از دیگر مواردی که باید بر روی آن حساس باشید به همراه داشتن لوازم جانبی که مهمترین آن پمپ باد است می باشد . تخت های بادی از نظر راه اندازی به دو دسته تقسیم می شوند ، تخت بادی با پمپ باد برقی سرخود و تخت بادی با پمپ باد مجزا که اغلب این مدل ها درون بسته بندی خود دارای پمپ باد نیستند و باید پمپ را به صورت مجزا تهیه کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::.......  بهترین تخت بادی برای مسافرت  .......:::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی مسافرتی , تخت بادی مسافرتی ارزان , خرید تخت بادی مسافرتی , نمایندگی فروش تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تشک بادی داخل ماشین یا به عبارتی دیگر تشک بادی صندلی عقب ماشین از سری محصولات بادی می باشند که به سرعت توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند و در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال گسترده ای رو به رو شده اند . این محصولات از نظر ساختاری و متریال استفاده شده در بدنه دارای مدل های مختلفی می باشند که از این رو باعث شده تا با تردید در میان مدل های متنوع این محصولات رو به رو شوید ، به همین خاطر بر آن شدیم تا به معرفی انواع تشک بادی داخل ماشین دست بزنیم تا خریدی مطابق با نیازهای تان داشته باشید ، پس اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

این محصولات از نظر ساختار بدنه دارای مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها در برخی از شرایط محیطی می تواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . تشک های بادی داخل ماشین تمام چرم ، تشک بادی داخل ماشین جیر یا همان مخمل و تشک های بادی داخل ماشین با متریال ترکیبی می توانند از مدل های مختلف این محصولات به شمار بیایند . اگر بخواهیم از روی بازخوردی که از سمت خریداران این محصولات مشاهده شده است ، بهترین مدل را انتخاب کنیم باید بگوییم که تشک بادی با متریال ترکیبی می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها باشد . به این ترتیب که در ساختار بدنه این محصولات از مواد اولیه به صورت ترکیبی استفاده شده است تا بهترین کیفیت و در واقع عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد .

در ساختار بدنه این محصولات عمدتا در بخش رویه آن ها از پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . این سازگاری بالا باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر سطح رویه این محصولات ، خراشی بر روی پوست ایجاد نشود و با سطحی نرم رو به رو باشید . اما برای بالا بردن استحکام در بدنه این محصولات در بخش کف آن ها از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع ترکیب بدنه به خوبی می تواند در برابر فشار بالا مقاومت داشته باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از این محصولات در وزن های بالا نیز استفاده کنید . البته شایان ذکر است که تشک های بادی دارای قابلیت تحمل وزن تقریبا یکسانی می باشند که این فاکتور بر روی بسته بندی آن ها درج می شود و به هنگام خرید حتما این فاکتور را با نیازهای خود مطابقت دهید .

قابلیت تحمل وزن تشک های بادی داخل ماشین به صورت استاندارد از 150 تا 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک الی دو نفر بزرگسال استانداردسازی شده است . اما نمونه دیگر تشک های بادی صندلی عقب ماشین از بدنه های ساخته شده از متریال یکدست استفاده می کنند ؛ این نوع مواد اولیه می تواند به صورت یکپارچه از چرم مصنوعی یا جیر مخمل باشد که هر کدام مزیت ها و معایب خود را خواهند داشت . یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین باید به آن توجه داشته باشید ، مواج بودن سطح رویه تشک است . مواج بودن سطح رویه تشک از لیز خوردن بدن شما به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا جلوگیری می کند و همچنین با گردش هوای مطلوبی که میان بدن و سطح تشک ایجاد می کند از تعریق بدن میکاهد و این امر باعث می شود تا بتوانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب بر روی لینک زیر بزنید و وارد سایت نمایندگی فروش تشک بادی ماشین اینتکس تهران شوید :

::::::......  معرفی انواع تشک بادی داخل ماشین  ......::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی ماشین , تشک بادی ماشین ارزان , خرید تشک بادی ماشین , قیمت تشک بادی ماشین , تشک بادی صندلی عقب ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قایق بادی یکی از بهترین محصولاتی می باشد که در هنگام تفریحات آبی می توانید از آن استفاده کنید و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده یا دوستان رقم بزنید . قایق های بادی دارای تنوع گسترده ای از نظر ابعاد ، وزن ، به همراه داشتن لوازم جانبی و همچنین مدل ها و برندها می باشند که از این رو امکان دارد تا در هنگام خرید قایق بادی با مشکل مواجه شوید ، به همین خاطر و بنابر نیاز خریداران این محصولات سعی بر آن داریم تا در این مقاله به معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ اینتکس بپردازیم تا بهترین و آگاهانه ترین انتخاب را که مطابق با نیازهای تان است داشته باشید .

اینتکس برترین برند تولیدکننده محصولات بادی می باشد که محصولات آن دارای آوازه ای جهانی است و ما در این مقاله اقدام به معرفی برترین قایق بادی این برند خواهیم کرد پس در ادامه این راه همراه ما باشید . شاید اگر کمی به جستجو در بازار قایق های بادی پرداخته باشید نام مدل مارینر به گوش شما خورده باشد . قایق بادی مارینر که ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد را به جرات می توان محبوب ترین و پرفروش ترین مدل قایق بادی بازار دانست که کیفیت ساخت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد . این قایق بادی دارای ظرفیت های دو نفره تا چهار نفره در بزرگ ترین مدل خود می باشد که خواسته های افراد را به خوبی برطرف می کند و می توانید به صورت خانوادگی و یا درکنار دوستان از آن استفاده کنید و لحظات خاطره انگیزی را سپری کنید .

قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس دارای بدنه ای کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که به صورت دو و در برخی از قسمت های سه لایه ساخته شده است و استحکام فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد آورد . متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این قایق بادی از نوع پی وی سی یا همان وینیل الیاف دار سه لایه ساخته شده است که قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش می دهد . همچنین این نوع مواد اولیه در برابر شوری آب نیز کاملا مقاوم سازی شده است و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در دریا ها و دریاچه ها و همچنین سد ها استفاده کنید و در واقع قابلیت استفاده بر روی آب های مواج را به راحتی برای شما فراهم خواهد آورد . اما پی وی سی الیاف دار تنها متریال به کار گرفته شده در بدنه این قایق بادی نمی باشد و در قسمت کف آن می تواند فایبرگلاس تخته ای تکه تکه را مشاهده کرد که به صورت مواج به کار گرفته شده است تا در هنگام حرکت با سرعت های بالا به راحتی بتوانید بر روی آن تعادل خود را حفظ کنید و بر روی قایق لیز نخورید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ اینتکس  ......::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی اینتکس , قایق بادی بزرگ , قایق بادی موتوری اینتکس , قایق بادی مارینر اینتکس , قایق بادی بزرگ اینتکس , قایق بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت بادی و تشک بادی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی می باشند که در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی خود را به خوبی به نمایش می گذارند . اما با استفاده صحیح و اصولی از این محصولات به راحتی می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید و در این صورت مقرون به صرفه بودن هزینه خرید آن ها نیز ثابت می شود . این دو دسته بندی محصولی توسط برندهای بسیاری در دنیا به تولید می رسد و علاوه بر کیفیت ساخت آن ها ، نحوه استفاده صیح و استاندارد نیز می تواند تاثیرات بسزایی بر روی طول عمر محصول داشته باشد . اگر از خرید تخت بادی و تشک بادی شما مدت زمان زیادی نمی گذارد در ادامه این راه همراه ما باشید تا نحوه صحیح استفاده و نگهداری از این محصولات را برای شما بازگو کنیم تا بیشترین بازخورد و بهترین کیفیت را در هنگام استفاده از آن ها مشاهده نمایید .

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام استفاده از تخت و تشک های بادی باید مد نظر داشته باشید ، جلوگیری از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه آن ها می باشد ، زیرا نه تنها تخت و تشک بادی بلکه تمامی محصولات بادی نیز در برابر این موارد آسیب پذیر می باشند . بدنه اغلب تخت و تشک های بادی ساخته شده از متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد ، اما اجسام تیز می تواند آسیب های جبران ناپذیری برای این محصولات به همراه داشته باشد . البته لازم به ذکر است که به همراه محصولات بادی و درون بسته بندی آن ها یک نوع برچسب تعمیرات مخصوص نیز برای شما قرار داده می شود که می توانید با استفاده از آن و بدون نیاز به دانش چندان خاصی اقدام به تعمیر بخش آسیب دیده محصول نمایید . البته باید بدانید که این نوع تعمیر زمانی بدون دانش امکان پذیر است که قسمت آسیب دیده بر روی درز محصول و یا در ابعاد بزرگی نباشد وگرنه در غیر این صورت بهتر است با نمایندگی اینتکس تهران تماس گرفته و کار را به کارشناسان کارآزموده بسپارید .

قابلیت تحمل وزن از جمله مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با میزان انتظاری که از محصولات دارید خواهد داشت . تخت خواب بادی و تشک های بادی در ظرفیت های یک نفره و دو نفره به تولید می رسند . علاوه بر ظرفیت تعداد نفرات ، موارد دیگری همچون جنس بدنه ، برند سازنده و همچنین چند لایه بودن ساختار بدنه این محصولات باعث می شود تا با قابلیت های تحمل وزن مختلفی رو به رو باشید . اما به صورت استاندارد می توان گفت که قابلیت تحمل وزن این محصولات در ظرفیت یک نفره 90 تا 120 کیلو گرم و در ظرفیت های دو نفره بالغ بر 180 تا 200 کیلو گرم می باشد . علاوه بر رعایت دقیق قابلیت تحمل وزن این محصولات باید از پریدن بر روی آن ها و ایجاد فشارهای غیر اصولی جلوگیری کنید تا طول عمر بیشتری از محصول را شاهد باشید . پس هنگام استفاده حتی الامکان از پریدن بر روی محصولات بادی خودداری کنید زیرا به مرور زمان آسیب هایی را به بدنه این محصولات وارد خواهید کرد .

برای باد کردن تخت بادی و تشک بادی دو راه پیش رو خواهید داشت ، یا این محصولات به صورت خودکار دارای پمپ باد سرخود برقی بر روی بدنه می باشند و یا در غیر این صورت باید برای راه اندازی آن ها از پمپ بادهای دستی مجزا استفاده کنید . فارغ از لوازم جانبی که برای راه اندازی آن ها نیاز است ، پیشنهاد می کنیم تا تخت و تشک بادی خود را بسیار پر باد نکنید و آن ها را به نوعی باد کنید که با فشار دست بر روی بدنه ، کمی فرو رفتگی حاصل شود تا علاوه بر راحتی به هنگام استفاده ، فشار کمتری بر روی بدنه محصول نیز حاصل شود . لازم به ذکر است که دریچه های باد تعبیه شده بر روی بسیاری از محصولات بادی به صورت دوکاره می باشد و علاوه بر راه اندازی می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . مدت زمان راه اندازی بزرگ ترین تخت و تشک بادی نیز بیشتر از سه الی چهار دقیقه نمی شود و در این راه کار سختی پیش رو نخواهید داشت . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه وبلاگ بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  نحوه استفاده و نگهداری از تخت بادی و تشک بادی   ......::::::



:: برچسب‌ها: نگهداری درست از تخت بادی+نگهداری درست از تشک بادی+تخت بادی+تشک بادی+تشک بادی اینتکس+تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا قایق بادی قابلیت نصب موتورهای بنزینی و یا برقی را دارد ؟ بزرگ ترین قایق بادی بست وی چند نفره است ؟ قایق بادی برای استفاده در دریا و آب های مواج مناسب است ؟ قیمت قایق بادی موتوری چند است ؟ همه این ها سوالاتی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی از فروشندگان به صورت مکرر پرسیده می شود ، به همین خاطر در این مقاله سعی داریم تا علاوه بر پاسخ به این سوالات ، یکی از پرفروش ترین و بزرگ ترین قایق های بادی بازار را که ساخته برند بست وی است به شما معرفی کنیم تا خریدی آگاهانه و بر اساس نیازهای خود داشته باشید و بهترین تصمیم گیری را انجام دهید ، پس اگر شما هم به دنبال خرید قایق بادی موتوری بزرگ هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

آیا قایق بادی قابلیت نصب موتورهای بنزینی و یا برقی را دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در برخی از مدل های بازار بله . برخی از مدل هایی که در بازار دیده می شوند با توجه به ابعاد ، جنس بدنه و ظرفیتی که دارند به راحتی می توانید در قسمت انتهایی آن ها انواع موتورهای بنزینی و برقی را البته با حجم های مشخص و استاندارد نصب کنید و در این خصوص دست شما به خوبی باز است . از محبوب ترین و البته پرفروش ترین مدل های قایق بادی موتوری بازار می توان به قایق بادی جیمینی بست وی ، قایق بادی مارینر اینتکس و قایق بادی اکسکروشن اینتکس اشاره داشت که در ظرفیت های دو تا شش نفره در بازار موجود می باشند .

بزرگ ترین قایق بادی بست وی چند نفره است ؟ بزرگ ترین قایق بادی بست وی مربوط به مدل جیمینی از برند و در ظرفیت شش نفره می باشد که بهترین انتخاب برای استفاده خانوادگی و دوستانه است .

قایق بادی برای استفاده در دریا و آب های مواج مناسب است ؟ بله ، اغلب قایق های بادی موتوری به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند دارای ساختارهای بدنه بسیار مقاوم و چند لایه می باشند و از این رو محدودیتی برای استفاده از آن ها در آب های مختلف نخواهید داشت . خب حال که کمی با این محصولات آشنا شدید بهتر است تا به سراغ معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ بست وی برویم .

قایق بادی جیمینی 6 نفره بست وی

این قایق بادی از برند بست وی را می توان به جرات بزرگ ترین و یکی از با کیفیت ترین قایق های بادی موجود در بازار دانست به نوعی که به راحتی می توانید از آن در انواع آب های آرام و خروشان به دلیل ساختار و جنس بدنه فوق العاه ای که دارد استفاده کنید . جنس بدنه که از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی باید به آن توجه داشته باشید در این محصول به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شده است . با کمی بررسی دقیق تر این قایق بادی به این امر بر می خوریم که برند بست وی برای این قایق بادی از پی وی سی برزنتی دو و سه لایه در بخش های مختلف استفاده کرده است تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارد . در دیواره های این قایق بادی می توان پی وی سی برنتی سه لایه را مشاهده کرد که ضخیم ترین و با کیفیت ترین نوع ساختاری بدنه را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی می تواند در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد .

اما نقطه قوت بدنه این قایق بادی را می توان بخش کف آن دانست ، جای که به صورت ترکیبی از پی وی سی برزنتی به همراه رویه ای آلومینیومی استفاده شده است تا علاوه بر استحکام فوق العاده و تحمل فشار بالا ، بتواند در آب های مواج نیز بدون برهم خوردن تعادل مورد استفاده قرار بگیرد . البته استفاده از کف آلومینیومی باعث این امر شده تا کمی وزن قایق بالاتر از حد استاندارد باشد اما با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می دهد ، امری ارزشمند می باشد . وزن این قایق بادی با توجه به ابعاد و بدنه چند لایه ای که دارد بالغ بر 86 کیلو گرم می باشد که بازهم به خوبی سبک نگه داشته شده است . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن یک ساک حمل دسته دار بزرگ برای شما ارسال می شود که به وسیله آن به راحتی می توانید قایق را در مسافرت ها و حتی پیاده روی ها به صورت دو نفره حمل کرده و به همراه خود داشته باشید و لحظات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::......  معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ بست وی  ......::::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی بست وی , خرید قایق بادی , نمایندگی فروش قایق بادی , قایق بادی موتوری , قایق بادی بزرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عنوان مقاله : نحوه استفاده و نگهداری از استخر پیش ساخته

استفاده بهینه از استخرهای پیش ساخته نیاز به کمی دانش در این خصوص دارد و با رعایت کردن نکاتی ریز اما کابردی می توانید استخر پیش ساخته ای با طول عمر بالا داشته باشید که پس از چند سال استفاده به همانند سال اول برای شما استحکام و مقاومت داشته باشد . استخرهای پیش ساخته را امروزه می توان به عنوان جایگزین شایسته ای برای استخرهای بتنی و سنتی دانست که با توجه به تنوع گسترده ، قیمت راه اندازی بسیار اقتصادی تر و همچنین استحکام استانداردی که دارد ، مورد استقبال بسیاری از خانواده و دوست داران آب تنی قرار گرفته است . در این مقاله سعی بر این امر داریم که نکاتی حائز اهمیت را در خصوص نحوه صحیح نگهداری از استخرهای پیش ساخته عنوان کنیم ، پس اگر شما هم صاحب این محصولات هستید و یا قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید .

نکته اولی که باید در نگهداری از استخرهای آماده رعایت کنید و نقش بسزایی در افزایش طول عمر این محصولات دارد ، تمیز نگه داشتن آب درون استخر است . بسیاری از استخرهای پیش ساخته دارای ابعاد بزرگی می باشند و ظرفیت های چند هزار لیتری آب را درون خود جای می دهند که در صورت تمیز نگه نداشتن این آب علاوه بر شیوع بیماری های پوستی می توانید به دیواره های استخر پیش ساخته خود نیز آسیب های بزرگی وارد کنید . بهترین و راحت ترین کار برای تمیز نگه داشتن آب درون استخرهای پیش ساخته استفاده از پمپ تصفیه آب هایی می باشد که مختص این محصولات ساخته و به بازار عرضه شده اند . پمپ های تصفیه آب دارای دو مدل فیلتری و شنی می باشند که هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارا می باشند .

توصیه می کنیم که حتما در هنگام خرید پمپ تصفیه آب استخر به مشخصات و ظرفیت آب استخر پیش ساخته ای که انتخاب کرده اید توجه ویژه ای داشته باشید و پمپ تصفیه ای را انتخاب کنید که متناسب با ظرفیت آب استخرتان باشد تا بهترین عملکرد را در جهت تمیز نگه داشتن آب از خود به نمایش بگذارد . یکی دیگر از محبوب ترین و البته کاربردی ترین ابزارهایی که برای تمیز نگه داشتن استخرهای پیش ساخته و همچنین جمع آوری آشغال از درون آب مورد استفاده قرار می گیرد ، جاروهای مخصوص استخرهای آماده می باشد . این جاروها که به جارو اسکیمر معروف هستند در مدل های برقی و دستی در بازار موجود می باشند و کاربردهای بسیاری دارند . با استفاده از جارو اسکیمر استخر پیش ساخته علاوه بر جمع آوری شاخ و برگ درختان از درون آب می توانید آۀودگی های چسبیده به دیواره های استخر را نیز بهر راحتی پاکسازی کنید و استخری تمیز ، جذاب و مقاومت را در اختیار داشته باشید . اگر به دنبال خواندن ادامه این مقاله جذاب هستید همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس مراجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  نحوه استفاده و نگهداری از استخر پیش ساخته  ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , قیمت استخر پیش ساخته , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر آماده اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه بسیاری از افراد در معرض خطرهای پیش بینی نشده قرار دارند که می تواند به راحتی منجر به این امر شود تا دچار آسیب نخاعی و یا استخوانی شوند و به هر دلیلی نیاز به استحمام در شرایط ویژه داشته باشند . استحکام این افراد کار کمی دشوار است زیرا بیمار باید در بهترین شرایط قرار بگیرد تا آسیبی بیشتر را دچار نشود و بتواند در محیطی استاندارد قرار بگیرد . وان بادی یکی از برترین گزینه ها می باشند که در این شرایط به خوبی به کمک بیمار آمده اند و می توانند در شرایط ویژه بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . اما خرید وان بادی که بتواند بهترین شرایط را برای شما ایفا بکند و متناسب با قد و وزن بیمار باید کمی دشوار است و ممکن است در میان مدل های بسیاری که این محصولات دارند سردرگم شوید ، به همین خاطر در این مقاله سعی بر این داریم تا نکاتی را برای شما بازگو کنیم که دانستن آن ها قبل از خرید وان بادی بیمار خالی از لطف نیست .

وان های بادی محصولاتی منعطف و البته مستحکم می باشند که در شرایط ویژه عملکرد های ایده آلی را از خود به نمایش می گذارند . این محصولات ساخته شده از برترین متریال های ساخت محصولات بادی می باشند و در ساختار بدنه آن ها از متریال مشترکی که در ساخت استخرهای بادی بکار گرفته می شود ، استفاده می شود . بهترین جنس بدنه برای وان های بادی را می توان متریال پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم دانست که با ضخامت لایه ای استاندارد در بدنه به کار گرفته شده باشد . این نوع متریال بهتر است در دیواره ها و همچنین کف محصول به صورت دو لایه تعبیه شده باشد تا استحکام فوق العاده تری را در اختیار شما قرار دهد .

این نوع مواد اولیه به خوبی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید نیز مقاوم سازی شده است و از این رو با خیالی راحت می توانید از وان های بادی علاوه بر محیط های سرپوشیده در محیط های روباز نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را از آن ها شاهده باشید . همچنین این نوع ماده اولیه سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و کاملا ضد حساسیت است و از همین رو باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن ها برای افراد با پوست های حساس نیز استفاده کنید . همچنین توصیه می کنیم از وان هایی استفاده کنید که از ساختار دیواره طبقاتی بهره می برند ، زیرا این نوع ساختار باعث می شود تا لایه های دیواره بهصورت طبقاتی مجزا از هم باشند و به این ترتیب فشار وارده در میان دیواره ها پخش شده و بدنه مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . برای خواندن ادامه این مقاله آموزشی جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  وان بادی برای شستشوی بیمار  ......::::::



:: برچسب‌ها: وان بادی , وان بادی بیمار , وان بادی شستشوی بیمار , خرید وان بادی بیمار , قیمت وان بادی بیمار , نمایندگی فروش وان بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کاناپه بادی تخت شو یکی از کاربردی ترین و راحت ترین مدل های کاناپه می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد در بسیاری از خانه ها توانسته است جای کاناپه های سنتی را بگیرد . کاناپه بادی تخت خواب شو در واقع محصولی چند کاره می باشد که با خرید آن می توانید به راحتی با یک تیر چند نشان بزنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید . این محصولات در قسمت نشیمنگاه خود دارای ساختار دو و در برخی از مدل ها سه لایه هستند که پس از باز شدن ، ساختاری همانند تختخواب را برای شما ایجاد می کنند و به این ترتیب علاوه بر کاناپه و مبل بادی می توانید از آن ها به صورت تختخواب نیز استفاده کنید . خرید کاناپه بادی تختخواب شو در واقع یکی از مقرون به صرفه ترین خریدهایی می باشد که می توانید انجام دهید و صاحب محصولی چندکاره و بسیار کاربردی شوید .

یکی از مهمترین مزیت هایی که این محصولات دارند ، قابلیت جمع آوری پس از استفاده ، در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد که از این رو این محصولات را به پای ثابت خانه هایی تبدیل کرده است که فضای کمی در اختیار دارند . کاناپه های بادی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای حتی در بزرگ ترین ابعاد نیز جمع آوری می شوند و به راحتی می توانید آن ها را درون کمد دیواری قرار دهید تا فضای بیشتری را در محیط پذیرایی و یا اتاق خواب خود در اختیار داشته باشید . بر روی بدنه این محصولات دریچه های باد چند کاره تعبیه شده است که علاوه قابلیت راه اندازی ، در خالی شدن سریع باد نیز بسیار کمک کننده هستند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و برای راه اندازی آن ها کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

اگر قصد خرید کاناپه بادی اینتکس را دارید در خصوص بهترین جنس بدنه باید بگوییم که متریال پی وی سی یا همان وینیل بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد . اما اگر بخواهیم کمی تخصصی تر صحبت کنیم باید بگوییم بهترین کاناپه بادی محصولی می باشد که در ساختار بدنه آن از متریال ترکیبی استفاده شده باشد . بهترین انتخاب برای رویه کاناپه های بادی اینتکس که در تماس مستقیم با بدن انسان است ، وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان دارد . همچنین این نوع متریال کاملا ضد حساسیت نیز می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن افراد از کودک تا سالمند استفاده کنید . 

اما برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن در بخش های کناری و کف این محصول بهتر است تا از وینیل طرح چرم استفاده شده باشد . این نوع مواد اولیه استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز دارد . برند اینتکس در ساختارهای کناری و کف کاناپه های بادی تختخواب شو خود در بسیاری از مدل ها برای بالا بردن استحکام از وینیل دو لایه طرح چرم استفاده می کند که اگر شما هم به ترکیب ذکر شده در ساختار بدنه این محصولات توجه داشته باشید ، بهترین کارایی را از محصول خریداری شده مشاهده خواهید کرد. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

......::::::    راهنمای انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو اینتکس    ::::::......



:: برچسب‌ها: کاناپه بادی , خرید کاناپه بادی , قیمت کاناپه بادی , کاناپه بادی اینتکس , کاناپه بادی تخت شو , کاناپه بادی تختخواب شو ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد