نوشته شده توسط : admin

قایق بادی یکی از بهترین محصولاتی می باشد که در هنگام تفریحات آبی می توانید از آن استفاده کنید و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده یا دوستان رقم بزنید . قایق های بادی دارای تنوع گسترده ای از نظر ابعاد ، وزن ، به همراه داشتن لوازم جانبی و همچنین مدل ها و برندها می باشند که از این رو امکان دارد تا در هنگام خرید قایق بادی با مشکل مواجه شوید ، به همین خاطر و بنابر نیاز خریداران این محصولات سعی بر آن داریم تا در این مقاله به معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ اینتکس بپردازیم تا بهترین و آگاهانه ترین انتخاب را که مطابق با نیازهای تان است داشته باشید .

اینتکس برترین برند تولیدکننده محصولات بادی می باشد که محصولات آن دارای آوازه ای جهانی است و ما در این مقاله اقدام به معرفی برترین قایق بادی این برند خواهیم کرد پس در ادامه این راه همراه ما باشید . شاید اگر کمی به جستجو در بازار قایق های بادی پرداخته باشید نام مدل مارینر به گوش شما خورده باشد . قایق بادی مارینر که ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد را به جرات می توان محبوب ترین و پرفروش ترین مدل قایق بادی بازار دانست که کیفیت ساخت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد . این قایق بادی دارای ظرفیت های دو نفره تا چهار نفره در بزرگ ترین مدل خود می باشد که خواسته های افراد را به خوبی برطرف می کند و می توانید به صورت خانوادگی و یا درکنار دوستان از آن استفاده کنید و لحظات خاطره انگیزی را سپری کنید .

قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس دارای بدنه ای کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که به صورت دو و در برخی از قسمت های سه لایه ساخته شده است و استحکام فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد آورد . متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این قایق بادی از نوع پی وی سی یا همان وینیل الیاف دار سه لایه ساخته شده است که قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش می دهد . همچنین این نوع مواد اولیه در برابر شوری آب نیز کاملا مقاوم سازی شده است و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در دریا ها و دریاچه ها و همچنین سد ها استفاده کنید و در واقع قابلیت استفاده بر روی آب های مواج را به راحتی برای شما فراهم خواهد آورد . اما پی وی سی الیاف دار تنها متریال به کار گرفته شده در بدنه این قایق بادی نمی باشد و در قسمت کف آن می تواند فایبرگلاس تخته ای تکه تکه را مشاهده کرد که به صورت مواج به کار گرفته شده است تا در هنگام حرکت با سرعت های بالا به راحتی بتوانید بر روی آن تعادل خود را حفظ کنید و بر روی قایق لیز نخورید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ اینتکس  ......::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی اینتکس , قایق بادی بزرگ , قایق بادی موتوری اینتکس , قایق بادی مارینر اینتکس , قایق بادی بزرگ اینتکس , قایق بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت بادی و تشک بادی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی می باشند که در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی خود را به خوبی به نمایش می گذارند . اما با استفاده صحیح و اصولی از این محصولات به راحتی می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید و در این صورت مقرون به صرفه بودن هزینه خرید آن ها نیز ثابت می شود . این دو دسته بندی محصولی توسط برندهای بسیاری در دنیا به تولید می رسد و علاوه بر کیفیت ساخت آن ها ، نحوه استفاده صیح و استاندارد نیز می تواند تاثیرات بسزایی بر روی طول عمر محصول داشته باشد . اگر از خرید تخت بادی و تشک بادی شما مدت زمان زیادی نمی گذارد در ادامه این راه همراه ما باشید تا نحوه صحیح استفاده و نگهداری از این محصولات را برای شما بازگو کنیم تا بیشترین بازخورد و بهترین کیفیت را در هنگام استفاده از آن ها مشاهده نمایید .

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام استفاده از تخت و تشک های بادی باید مد نظر داشته باشید ، جلوگیری از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه آن ها می باشد ، زیرا نه تنها تخت و تشک بادی بلکه تمامی محصولات بادی نیز در برابر این موارد آسیب پذیر می باشند . بدنه اغلب تخت و تشک های بادی ساخته شده از متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد ، اما اجسام تیز می تواند آسیب های جبران ناپذیری برای این محصولات به همراه داشته باشد . البته لازم به ذکر است که به همراه محصولات بادی و درون بسته بندی آن ها یک نوع برچسب تعمیرات مخصوص نیز برای شما قرار داده می شود که می توانید با استفاده از آن و بدون نیاز به دانش چندان خاصی اقدام به تعمیر بخش آسیب دیده محصول نمایید . البته باید بدانید که این نوع تعمیر زمانی بدون دانش امکان پذیر است که قسمت آسیب دیده بر روی درز محصول و یا در ابعاد بزرگی نباشد وگرنه در غیر این صورت بهتر است با نمایندگی اینتکس تهران تماس گرفته و کار را به کارشناسان کارآزموده بسپارید .

قابلیت تحمل وزن از جمله مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با میزان انتظاری که از محصولات دارید خواهد داشت . تخت خواب بادی و تشک های بادی در ظرفیت های یک نفره و دو نفره به تولید می رسند . علاوه بر ظرفیت تعداد نفرات ، موارد دیگری همچون جنس بدنه ، برند سازنده و همچنین چند لایه بودن ساختار بدنه این محصولات باعث می شود تا با قابلیت های تحمل وزن مختلفی رو به رو باشید . اما به صورت استاندارد می توان گفت که قابلیت تحمل وزن این محصولات در ظرفیت یک نفره 90 تا 120 کیلو گرم و در ظرفیت های دو نفره بالغ بر 180 تا 200 کیلو گرم می باشد . علاوه بر رعایت دقیق قابلیت تحمل وزن این محصولات باید از پریدن بر روی آن ها و ایجاد فشارهای غیر اصولی جلوگیری کنید تا طول عمر بیشتری از محصول را شاهد باشید . پس هنگام استفاده حتی الامکان از پریدن بر روی محصولات بادی خودداری کنید زیرا به مرور زمان آسیب هایی را به بدنه این محصولات وارد خواهید کرد .

برای باد کردن تخت بادی و تشک بادی دو راه پیش رو خواهید داشت ، یا این محصولات به صورت خودکار دارای پمپ باد سرخود برقی بر روی بدنه می باشند و یا در غیر این صورت باید برای راه اندازی آن ها از پمپ بادهای دستی مجزا استفاده کنید . فارغ از لوازم جانبی که برای راه اندازی آن ها نیاز است ، پیشنهاد می کنیم تا تخت و تشک بادی خود را بسیار پر باد نکنید و آن ها را به نوعی باد کنید که با فشار دست بر روی بدنه ، کمی فرو رفتگی حاصل شود تا علاوه بر راحتی به هنگام استفاده ، فشار کمتری بر روی بدنه محصول نیز حاصل شود . لازم به ذکر است که دریچه های باد تعبیه شده بر روی بسیاری از محصولات بادی به صورت دوکاره می باشد و علاوه بر راه اندازی می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . مدت زمان راه اندازی بزرگ ترین تخت و تشک بادی نیز بیشتر از سه الی چهار دقیقه نمی شود و در این راه کار سختی پیش رو نخواهید داشت . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه وبلاگ بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  نحوه استفاده و نگهداری از تخت بادی و تشک بادی   ......::::::



:: برچسب‌ها: نگهداری درست از تخت بادی+نگهداری درست از تشک بادی+تخت بادی+تشک بادی+تشک بادی اینتکس+تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا قایق بادی قابلیت نصب موتورهای بنزینی و یا برقی را دارد ؟ بزرگ ترین قایق بادی بست وی چند نفره است ؟ قایق بادی برای استفاده در دریا و آب های مواج مناسب است ؟ قیمت قایق بادی موتوری چند است ؟ همه این ها سوالاتی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی از فروشندگان به صورت مکرر پرسیده می شود ، به همین خاطر در این مقاله سعی داریم تا علاوه بر پاسخ به این سوالات ، یکی از پرفروش ترین و بزرگ ترین قایق های بادی بازار را که ساخته برند بست وی است به شما معرفی کنیم تا خریدی آگاهانه و بر اساس نیازهای خود داشته باشید و بهترین تصمیم گیری را انجام دهید ، پس اگر شما هم به دنبال خرید قایق بادی موتوری بزرگ هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

آیا قایق بادی قابلیت نصب موتورهای بنزینی و یا برقی را دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در برخی از مدل های بازار بله . برخی از مدل هایی که در بازار دیده می شوند با توجه به ابعاد ، جنس بدنه و ظرفیتی که دارند به راحتی می توانید در قسمت انتهایی آن ها انواع موتورهای بنزینی و برقی را البته با حجم های مشخص و استاندارد نصب کنید و در این خصوص دست شما به خوبی باز است . از محبوب ترین و البته پرفروش ترین مدل های قایق بادی موتوری بازار می توان به قایق بادی جیمینی بست وی ، قایق بادی مارینر اینتکس و قایق بادی اکسکروشن اینتکس اشاره داشت که در ظرفیت های دو تا شش نفره در بازار موجود می باشند .

بزرگ ترین قایق بادی بست وی چند نفره است ؟ بزرگ ترین قایق بادی بست وی مربوط به مدل جیمینی از برند و در ظرفیت شش نفره می باشد که بهترین انتخاب برای استفاده خانوادگی و دوستانه است .

قایق بادی برای استفاده در دریا و آب های مواج مناسب است ؟ بله ، اغلب قایق های بادی موتوری به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند دارای ساختارهای بدنه بسیار مقاوم و چند لایه می باشند و از این رو محدودیتی برای استفاده از آن ها در آب های مختلف نخواهید داشت . خب حال که کمی با این محصولات آشنا شدید بهتر است تا به سراغ معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ بست وی برویم .

قایق بادی جیمینی 6 نفره بست وی

این قایق بادی از برند بست وی را می توان به جرات بزرگ ترین و یکی از با کیفیت ترین قایق های بادی موجود در بازار دانست به نوعی که به راحتی می توانید از آن در انواع آب های آرام و خروشان به دلیل ساختار و جنس بدنه فوق العاه ای که دارد استفاده کنید . جنس بدنه که از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی باید به آن توجه داشته باشید در این محصول به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شده است . با کمی بررسی دقیق تر این قایق بادی به این امر بر می خوریم که برند بست وی برای این قایق بادی از پی وی سی برزنتی دو و سه لایه در بخش های مختلف استفاده کرده است تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارد . در دیواره های این قایق بادی می توان پی وی سی برنتی سه لایه را مشاهده کرد که ضخیم ترین و با کیفیت ترین نوع ساختاری بدنه را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی می تواند در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد .

اما نقطه قوت بدنه این قایق بادی را می توان بخش کف آن دانست ، جای که به صورت ترکیبی از پی وی سی برزنتی به همراه رویه ای آلومینیومی استفاده شده است تا علاوه بر استحکام فوق العاده و تحمل فشار بالا ، بتواند در آب های مواج نیز بدون برهم خوردن تعادل مورد استفاده قرار بگیرد . البته استفاده از کف آلومینیومی باعث این امر شده تا کمی وزن قایق بالاتر از حد استاندارد باشد اما با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می دهد ، امری ارزشمند می باشد . وزن این قایق بادی با توجه به ابعاد و بدنه چند لایه ای که دارد بالغ بر 86 کیلو گرم می باشد که بازهم به خوبی سبک نگه داشته شده است . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن یک ساک حمل دسته دار بزرگ برای شما ارسال می شود که به وسیله آن به راحتی می توانید قایق را در مسافرت ها و حتی پیاده روی ها به صورت دو نفره حمل کرده و به همراه خود داشته باشید و لحظات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::......  معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ بست وی  ......::::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی بست وی , خرید قایق بادی , نمایندگی فروش قایق بادی , قایق بادی موتوری , قایق بادی بزرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عنوان مقاله : نحوه استفاده و نگهداری از استخر پیش ساخته

استفاده بهینه از استخرهای پیش ساخته نیاز به کمی دانش در این خصوص دارد و با رعایت کردن نکاتی ریز اما کابردی می توانید استخر پیش ساخته ای با طول عمر بالا داشته باشید که پس از چند سال استفاده به همانند سال اول برای شما استحکام و مقاومت داشته باشد . استخرهای پیش ساخته را امروزه می توان به عنوان جایگزین شایسته ای برای استخرهای بتنی و سنتی دانست که با توجه به تنوع گسترده ، قیمت راه اندازی بسیار اقتصادی تر و همچنین استحکام استانداردی که دارد ، مورد استقبال بسیاری از خانواده و دوست داران آب تنی قرار گرفته است . در این مقاله سعی بر این امر داریم که نکاتی حائز اهمیت را در خصوص نحوه صحیح نگهداری از استخرهای پیش ساخته عنوان کنیم ، پس اگر شما هم صاحب این محصولات هستید و یا قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید .

نکته اولی که باید در نگهداری از استخرهای آماده رعایت کنید و نقش بسزایی در افزایش طول عمر این محصولات دارد ، تمیز نگه داشتن آب درون استخر است . بسیاری از استخرهای پیش ساخته دارای ابعاد بزرگی می باشند و ظرفیت های چند هزار لیتری آب را درون خود جای می دهند که در صورت تمیز نگه نداشتن این آب علاوه بر شیوع بیماری های پوستی می توانید به دیواره های استخر پیش ساخته خود نیز آسیب های بزرگی وارد کنید . بهترین و راحت ترین کار برای تمیز نگه داشتن آب درون استخرهای پیش ساخته استفاده از پمپ تصفیه آب هایی می باشد که مختص این محصولات ساخته و به بازار عرضه شده اند . پمپ های تصفیه آب دارای دو مدل فیلتری و شنی می باشند که هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارا می باشند .

توصیه می کنیم که حتما در هنگام خرید پمپ تصفیه آب استخر به مشخصات و ظرفیت آب استخر پیش ساخته ای که انتخاب کرده اید توجه ویژه ای داشته باشید و پمپ تصفیه ای را انتخاب کنید که متناسب با ظرفیت آب استخرتان باشد تا بهترین عملکرد را در جهت تمیز نگه داشتن آب از خود به نمایش بگذارد . یکی دیگر از محبوب ترین و البته کاربردی ترین ابزارهایی که برای تمیز نگه داشتن استخرهای پیش ساخته و همچنین جمع آوری آشغال از درون آب مورد استفاده قرار می گیرد ، جاروهای مخصوص استخرهای آماده می باشد . این جاروها که به جارو اسکیمر معروف هستند در مدل های برقی و دستی در بازار موجود می باشند و کاربردهای بسیاری دارند . با استفاده از جارو اسکیمر استخر پیش ساخته علاوه بر جمع آوری شاخ و برگ درختان از درون آب می توانید آۀودگی های چسبیده به دیواره های استخر را نیز بهر راحتی پاکسازی کنید و استخری تمیز ، جذاب و مقاومت را در اختیار داشته باشید . اگر به دنبال خواندن ادامه این مقاله جذاب هستید همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس مراجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  نحوه استفاده و نگهداری از استخر پیش ساخته  ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , قیمت استخر پیش ساخته , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر آماده اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()