نوشته شده توسط : admin

اگر اهل سفر و کمپینگ به همراه خانواده و یا دوستان خود باشید درک کرده اید که یکی از نیازهای ضروری در سفر می تواند فراهم آورده جای خواب و استراحت ایده آل باشد و در شرایط سفرهای کمپینگ و کوهنوردی اقامت در هتل فراهم نیست و بهترین گزینه برای این امر می تواند به همراه داشتن چادر مسافرتی باشد که شرایط حمل آسان ، وزن سبک و همچنین راه اندازی راحتی داشته باشد . در این مقاله ما قصد داریم نوعی از چادر مسافرتی را به شما معرفی کنیم که تمامی این ویژگی ها را درون خود به خوبی جای داده است و توسط بسیاری از برند های جهانی تولید و به بازار عرضه می شوند که خوشبختانه به خوبی می توانید این نوع چادر مسافرتی را در ایران خریداری کنید و از یک روز تعطیل به همراه خانواده در مسافرت لذت ببرید . درست حدس زده اید منظور ما از این نوع چادر مسافرتی همان چادرهای مسافرتی اتوماتیک می باشند که در این مقاله می خواهیم آن ها را به طور کلی مورد بررسی قرار دهیم و مزایا و معایب آنها را موشکافی کنیم تا اطلاعات مفیدی قبل از خرید به شما منتقل شود پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

در ابتدا باید بگوییم که چادرهای مسافرتی در مدل های بسیاری تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها می توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند . توضیه می شود قبل از خرید چادر مسافرتی مدنظرتان ابتدا به بررسی نیازهای سفر و شرایطی که درون آن قرار می گیرید بپردازید و سپس چادر مسافرتی مدنظر را انتخاب کنید . به عنوان مثال باید ببینید که تعداد نفرات موجود در کمپینگ که می خواهند از چادر مسافرتی استفاده کنند چند نفر است . یا یکی از فاکتورهای مهم دیگر که در مسافرت ها و کمپینگ ها باید مورد توجه قرار بگیرد ، مقدار پیاده روی است که باید داشته باشید تا به مقصد برسید ، در این صورت وزن چادر مسافرتی و قابلیت حمل آن می تواند بسیار تاثیر گذار باشد . از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب چادر مسافرتی می تواند شرایط جوی محل اقامتتان است ، اگر در فصل زمستان پای به کمپینگ می گذارید و یا در شرایط بارانی سفر می کنید بهتر از بدنه چادر مسافرتی خود را از نوع ضد آب انتخاب کنید تا بدون دغدغه خیس شدن بتوانید از دیدن باران های پاییزی لذت ببرید . حال که صحبت از جنس بدنه چادرهای مسافرتی شد و اهمیت این نکته بسیار زیاد حس می شود ، قصد داریم تا در ابتدا به شما در مورد جنس چادرهای مسافرتی اتوماتیک از برترین برندهای تولید کننده چادر مسافرتی اطلاعات مفیدی را منتقل کنیم .

چادر مسافرتی اتوماتیک

جنس بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک

چادرهای مسافرتی اتوماتیک توسط برندهای بسیاری از جمله کلمن ، اف آی تی ، کلمبوس و ... تولید می شوند که هر کدام از آن ها در ساخت بدنه از متریال های متفاوتی استفاده می کنند . از جمله پر استفاده ترین متریال در ساخت چادر های مسافرتی اتوماتیک نوع پلی استر می باشد . چادرهای مسافرتی که از متریال پلی استر دو لایه در بدنه خود استفاده می کنند دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشند و این امر می تواند در شرایط باد و طوفانی بسیار کمک کننده باشد . همچنین پلی استر متریالی ضد آب می باشد که در هنگام استفاده از پلی استر دو لایه در بدنه چادر مسافرتی این محصول را به سدی مقاوم در برابر نفوذ آب در شرایط بارانی بدل می کند و با خیالی راحت و بدون دغدغه از خیس شدن می توانید در جنس گل ها و محیط های بارانی اقدام به برپایی کمپینگ کنید . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده به وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... چادر مسافرتی اتوماتیک  ......::::::



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ارزان , چادر مسافرتی اتوماتیک بزرگ , چادر مسافرتی بزرگ , چادر مسافرتی خارجی , فروشگاه چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ارزان , خرید چادر مسافرتی اتوماتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر از طرفداران استفاده از قایق های بادی باشید امکان ندارد که اسم قایق بادی مارینر را نشنیده باشید و یا آشنایی نسبی با آن نداشته باشید . قایق های بادی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و علاوه بر مدل های بسیاری که در بازار وجود دارد کمپانی های قدرتمند بسیاری نیز اقدام به تولید قایق های بادی می کنند و در این باره سعی شده است تا به خوبی نیازهای مصرف کنندگان مورد توجه قرار گیرد تا بهترین لحظات برای آن ها رقم بخورد . در این مقاله ما قصد داریم تا قایق بادی مارینر چهار نفره را برای شما به طور کامل به نقد و بررسی بگذاریم و تا قبل از خرید قایق بادی انتخابی شایسته که تمامی نیازهای شما عزیزان را پاسخ می دهد داشته باشید پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

در ابتدای باید اقدام به تشریح ساختار ظاهری قایق بادی مارینر چهار نفره بکنیم تا به خوبی با ساختار مهندسی شده ی این قایق بادی آشنا شوید . این قایق بادی مارینر ۴ جدید ۲۰۲۱ اینتکس در بخش داخلی خود دارای سه عدد کوسن باد شونده می باشد که فضا را برای نشستن چهار نفر بزرگسال فراهم می آورد . کف قایق صاف نیست و به صورت باد شونده موج دار می باشد که از لیز خوردن پای سرنشینان به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و این امر در سرعت های بالای قایق به خوبی می تواند به کمک سرنشینان بیاید . دو طرف بدنه قایق به صورت صاف و بدون شیب می باشد اما در بخش های ابتدایی و انتهایی قایق منهنی هایی را مشاهده می کنیم که شاختار زیبایی را به قایق بخشیده اند . دور تا دو قایق بادی مارینر طناب نجات کشیده شده است و در سمت چپ  راست و در قسمت وسط می توان اهرم های نگهدارنده پارو را مشاهده کرد که قابلیت پارو زدن در دو حالت پارو در دست و پارو متصل به بدنه قایق را برای سرنشینان فراهم می آورند . در بخش ابتدایی و انتهایی این قایق بادی دستگیره های حمل قایق تعبیه شده است که توسط آن ها می توانید دو نفره اقدام به حمل قایق باد شده تا محل دلخواه خود کنید ، گفتنی است که این دستگیره ها از جنس پلاستیک فشرده و متصل به بدنی قایق به صورت مستحکم می باشد و جدا شدن آن ها امکان پذیر نیست . در بخش جلویی این قایق بادی محلی برای نگهداری لنسر ماهیگری تعبیه شده است که می توانید از آن در هنگام ماهیگیری استفاده داشته باشید و پس از قایق رانی در آب و بازگشت به ساحل اقدام به سرو ماهی تازه برای خود در کنار خانواده نمایید . البته نباید از نوشته و طرح ها بیرونی بدنه این قایق بادی چشم پوشی کنیم زیرا زیبایی ایده آلی را به آن بخشیده اند که می تواند توجه هر خریداری را به خود جلب نماید .

قایق بادی مارینر را می توان قایقی همه چیر تمام دانست که در زمینه تفریحات آبی پس از خرید آن نیازی به خرید لوازم جانبی نخواهید داشت زیرا پکیجی تکمیل در اختیار شما قرار می گیرد . به همراه این قایق بادی دو عدد پاروی آلومینیومی وجود دارد که برای استفاده در آب های آرام بسیار کاربردی است و در واقع لذت پارو زدن در آب می تواند برای بسیاری از افراد وصف نشدنی باشد . این پارو ها در بخش ابتدایی خود دارای ساختار سیقل داده شده ای هستند که به خوبی وزن قایق و همچنین سرنشینان را می توانند جا به جا کنند و برای حرکت دادن وزن های بالا نیز تعبیه شده اند . همانطور که در ابتدا گفتیم جنس بدنه این پارو ها از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشد که مناسب استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی از قبیل شرجی و رطوبت می باشند و برای استفاده در محیط های مختلف دغدغه ای ندارید ؛ البته توجه داشته باشید که لبه های بزرگ این پارو از نوع پلاستیک فشرده شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و در تماس مستقیم با آب قرار می گیرد . علاوه بر پارو های موجود در این پکیج قایق بادی مارینر می توان یک عدد پمپ باد دستی قوی را مشاهده کرد که از برند تولید کننده قایق بادی مارینر یعنی اینتکس است و قدرت آن به گونه ای می باشد که راه اندازی صد در صدی قایق را در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می کند . البته در اگر در فضایی قرار دارید که دسترسی به برق شهری امکان پذیر است پیشنهاد می شود که پمپ باد برقی را تهیه نمایید و کارهای راه اندازی را به پمپ باد برقی خودکار بسپارید. وسیله آخری که در پکیج قایق بادی مارینر4 وجود دارد ، ساک حمل مخصوص می باشد که بسیار کاربردی است و در واقع مزیت بزرگی به حساب می آید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

:::::......  توضیحاتی در خصوص قایق بادی مارینر ۴  ......:::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی مارینر , قایق بادی مارینر3 , قایق بادی مارینر4 , قایق بادی اینتکس , قایق بادی مارینر جدید , نمایندگی فروش قایق بادی , خرید قایق بادی مارینر ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قایق های بادی از آن دسته محصولات بادی به حساب می آیند که شرایط استفاده بسیار راحت تر و همچنین قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری به نسبت مدل های سنتی خود دارند از این رو به خوبی توانسته اند جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کنند و به شدت نیز مورد استقبال قرار گرفته اند . این محصولات در مدل های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند که در مقاله جدیدترین مدل ها که دارای قیمت های ارزان نیز می باشند به شما معرفی می کنیم تا با هر تعداد نفراتی که مد نظرتان است بتوانید از آن ها استفاده کنید . قایق بادی خوشبختانه از نظر ظرفیت و مدل های موجود دارای تنوع بسیار گسترده می باشند و قطعا در انتخاب نوع و مدل می توانند نظر هر خریداری را به خود جلب نمایند . در ادامه این مقاله جذاب همراه ما باشید که می خواهیم اطلاعات مفید و کاربردی را قبل از خرید قایق بادی به شما منتقل کنیم که قطعا می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد .

قایق بادی ارزان خوب است ؟ قیمت قایق های بادی بسته به مدل ، برند سازنده و همچنین متریال استفاده شده در بدنه می توانند بسیار متفاوت باشند و این امر هم کاملا منطقی است . در ساخت قایق بادی برند های بسیاری پا به عرصه گذاشته اند و از بهترین کمپانی های سازنده قایق های بادی می توان به برند اینتکس و بست وی اشاره داشت که جدیدترین کارهای آن ها را به راحتی می توانید در فروشگاه های معتبر اینتکس و بست وی در ایران خریداری نمایید . یکی دیگر از مشخصاتی که در قیمت قایق های بادی می توان تاثیر بسزایی داشته باشد ابعاد و همچنین جنس استفاده شده در بدنه قایق های بادی می باشد . در ادامه این مقاله بهتر است تا برای شفاف سازی بیشتر در مورد قیمت قایق های بادی ابتدا شما را با مقوله های تاثیر گذار قیمت بیشتر آشنا کنیم.

قایق بادی ارزان

جنس بدنه قایق های بادی که در بالا به آن اشاره ای داشتیم در بسیاری از مدل ها از پی وی سی برزنتی با لایه های داخلی پلی استر می باشند که از نفوذ آب جلوگیری می کند و همچنین در هنگام کشیده شدن بر روی آب عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد . همانطور که می دانید قایق های بادی در سایش بسیاری با آب وجود دارند و این امر می تواند اهمیت کیفیت بدنه قایق را به خوبی آشکار کند و قطعا استفاده از قایق هایی با کیفیت بدنه نامطلوب می تواند عواقب بسیار بدی را داشته باشد . بدنه پی وی سی برزنتی با ترکیبی از پلی استر از بهترین و با کیفیت ترین نوع بدنه ای است که قایق های بادی با این نوع بدنه می توانند بهترین انتخاب برای استفاده در آب های آرام و خروشان باشند . همچنین در برخی از قایق های بادی همانند جیمینی علاوه بر بدنه برزنتی در بخش داخلی و نشیمنگاه ها از آلومینیوم استفاده شده است که می تواند کمی در سنگین تر شدن وزن کلی قایق تاثیرگذار باشد . البته علت استفاده از بدنه های آلومینیومی در بخش هایی از قایق بادی جیمینی به دلیل قابلیت استفاده از موتور بنزینی بر روی آن می باشد ، به نحوی که از قایق بادی جیمینی شش نفره در دو نوع با پارو و همچنین با موتور بنزینی تا سی اسب بخار می توانید استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی در ایران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... قایق بادی ارزان .......:::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی موتوری , قایق بادی بزرگ , قایق بادی اینتکس , قایق بادی بست وی , نمایندگی فروش قایق بادی , قیمت قایق بادی , خرید قایق بادی , قایق بادی دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 1770
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()