نوشته شده توسط : admin

قطعا کمتر فردی است که از آب تنی پس از یک روز خسته کننده کاری خوشش نیاید و این آب تنی اگر در محیط خانگی خود و به همراه خانواده باشد نیز می تواند لذت دو چندان را به فرد منتقل کند . باید گفت که قدیم تر ها داشتن یک استخر خانگی برای همه افراد مهیا نبود و این امر نیاز به صرف هزینه بسیار زیادی داشت اما امروزه و با وارد شدن استخر پیش ساخته به صنعت بازار قطعا برآورده شدن این آرزو می تواند بسیار ساده تر و با صرف هزینه بسیار کمتری امکان پذیر باشد . استخرهای پیش ساخته دارای تنوع گسترده ای می باشند که یکی از دسته بندی های پرطرفدار آن ها را می توان استخر پیش ساخته فریمی دانست که توسط بسیاری از برندهای مطرح جهانی تولید و به بازار عرضه می شوند . این محصولات دارای جنس های بدنه مختلف می باشند که در ابعاد و ظرفیت های متنوعی در بازار وجود دارند و با توجه به فضای خانگی که در اختیار دارید می توانید مدل مد نظر خود را انتخاب نمایید . اگر شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر به دنبال تحقیق بیشتر در مورد استخر فریمی هستید و قصد دارید که خریدی با اطمینان خاطر انجام دهید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید استخر فریمی در اختیار شما قرار دهیم .

 

 

استخرهای فریمی توسط برندهای بسیاری تولید می شوند که از جمله با کیفیت ترین و البته با سابقه ترین کمپانی تولید کننده استخر پیش ساخته برند بست وی است که ریشه در کشور چین دارد و کمپانی درجه یک محسوب می شود . شاید شما نیز با دانستن اینکه این برند چینی است به فکر اجناس بی کیفیت رفته اید ولی باید بدانید که کمپانی بست وی از سالیان دور اقدام به تولید محصولات بادی و همچنین استخرهای پیش ساخته کرده است و با محصولات باکیفیت فوق العاده ای که در اختیار خریداران قرار داده است توانسته به آوازه ای جهانی دست پیدا کند . این برند در تولید استخر پیش ساخته جزو دو برند برتر بازار محسوب می شود که در نوآوری نیز چیزی کم نگذاشته است و روز به روز اقدام به عرضه محصولاتی با تنوع گسترده و مطابق با نیازهای بازار کرده است . استخر پیش ساخته فریمی بست وی نیز همانند سایر محصولات این برند به خوبی جای خود را در میان مشتریان باز کرده است و با توجه به ماهیت استفاده ای که دارد به خوبی توانسته است به فروش های بالایی دست پیدا کند . باید گفت که این محصولات در اشکال هندسی گرد و مستطیلی دارای طرفداران بسیاری می باشند و در این زمینه باید خودتان تصمیم گیرنده باشید که با توجه به فضایی که در اختیار دارید کدام یک از این استخرها پاسخگوی نیازهای شما می باشد .

 

 

ابعاد استخر فریمی بست وی از کوچک تا بزرگ بسیار متنوع می باشد و در این خصوص نیاز نیست تا دغدغه ای به خود راه دهید . باید توجه داشته باشید که این استخرها از ابعادی تقریبی به طول دو متر شروع شده و تا ابعادی به طول هفت متر عرضه می شوند که نشان از بزرگی این محصولات دارد . اما یکی از فاکتورهای انتخاب استخر ییش ساخته با کیفیت ، انتخاب استخری است که دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه باشد زیرا این محصولات در محیط های بیرونی استفاده می شوند و در معرض برخورد اجسام و یا نور خورشید قرار می گیرند . باید گفت که برند بست وی در ساخت استخرهای پیش ساخته خود از متریال پی وی سی استفاده می کند که بر روی آن لایه های تار و پودی الیاف شمعی واقع شده است که نرمی و انعطاف پذیری ایده آل را به محصول می بخشد و این امر باعث بالا رفتن استحکام استخر پیش ساخته می شود . گفتنی است که این نوع متریال در برابر نور مستقیم آفتاب مقاومت بالایی از خود به نمایش می گذارد و از این رو می توان از آن در فضای باز باغ یا ویلاهای شخصی با خیالی راحت استفاده کرد . باید توجه داشته باشید که این نوع بدنه علاوه بر نور خورشید مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی در رطوبت و شرجی دارد و این امر باعث شده است تا استخر پیش ساخته فریمی با بدنه پی وی سی به بهترین گزینه برای استفاده در مناطق شمالی و یا جنوبی کشور بدل شود که دارای شرجی بالایی است . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به وب سایت بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  استخر پیش ساخته فریمی بست وی  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر بست وی , استخر پیش ساخته بست وی , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته بست وی بزرگ , قیمت استخر پیش ساخته فریمی ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی از آن دسته از محصولات بادی طراحی شده برای بازی و تفریحات آبی می باشد که در مدل های مختلف و متنوع تولید شده است ، به طوریکه برای تمامی رده های سنی می توانید از استخر های بادی مناسب استفاده کرده و لحظات شاد و خوشی را در کنار دوستان و خانواده رقم بزنید . این محصول بادی دوست داشتنی از پر فروش ترین ها نیز به شمار آمده و از محبوب ترین ها می باشد . برای اینکه شما عزیزان با این محصولات بادی آشنا شوید و در خرید های خود بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب نمایید ، در این مطلب قصد داریم تا به موضوع استخر بادی چیست ؟ بپردازیم و شما را با ویژگی ها و مزیت های استخر بادی ، انواع مختلف استخر بادی ، نحوه استفاده از استخر بادی و ... آشنا کنیم . همانطور که از نامش نیز مشخص است ، در واقع یک محصول بادی می باشد که دارای دیواره هایی به صورت بادی دارد که پس از راه اندازی فرم اصلی را به خود گرفته و یک حوضچه آبی را برای شما ایجاد خواهد کرد تا بتوانید از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . 

استخر ها مدل های مختلفی دارند که مدل بادی یکی از محبوب ترین آن ها بوده و به دلیل ویژگی های بسیار عالی همچون عدم اشغال فضای زیاد و همچنین سهولت در راه اندازی و استفاده ، باعث شده است تا بسیاری از افراد حتی بزرگسالان نیز برای تفریحات آبی و ریلکس کردن در داخل آب ، از استخر بادی استفاده کنند . یک استخر بادی هیچگونه پایه ای نداشته و نوع طراحی آن موجب شده است تا قابلیت راه اندازی بر روی زمین را بدون هیچ اهرم نگهدارنده ای را داشته باشد . مدل های مختلفی از استخر های بادی تولید شده است و طراحی آن ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد . اما به دلیل استفاده از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی در ساخت این محصولات باعث شده است تا استخرهای بادی به خوبی بتوانند دوام عالی را داشته باشند و بتوانند وزن های بالا را نیز به خوبی حفظ کنند . یک استخر بادی بسته به ابعاد و همچنین وزنی که بایستی تحمل کند ، ممکن است از لایه های ضخیم تر یا نازک تر در ساخت بدنه آن استفاده شود . بدنه این استخر های بادی دارای دریچه باد بوده که از آن طریق می توانید بدنه استخر را باد کنید تا قابل استفاده شود . دوام و کیفیت استخر های بادی بسیار بالا بوده و می تواند به خوبی وزن آب موجود در داخل خود را تحمل کند . 

شرکت های بزرگ و مطرح سازنده این محصولات بادی با در نظر گرفتن این موضوع حتی استخر های بادی را با طراحی طبقاتی و چند لایه تولید کرده اند تا بتوانند اینچنین ابعاد و ارتفاع استخر را بیشتر از حد انتظار افزایش دهند و کیفیت بدنه و دیواره های استخر را نیز افزایش دهند . یک استخر بادی کاملا ضد آب بوده و می تواند طول عمر بالایی را داشته باشد . چرا که ضد آب بودن یکی از مهم ترین ویژگی خواهد بود که استخر های بادی بایستی آن را دارا باشند . استخر های بادی از نظر رده سنی به سه دسته بندی استخر بادی نوزاد ، استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال یا خانوادگی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها همانطور که از نامشان مشخص است برای رده های سنی مشخصی قابل استفاده می باشد . اگر توجه داشته باشید استخر های بادی نوزاد عمدتا دارای طراحی شبیه به گهواره یا یک وان بادی می باشد که نوزاد می تواند در داخل آن به صورت دراز کش در یک سطح شیبدار قرار بگیرد تا این چنین در کنار آب تنی ، در واقع حمامی را نیز کرده باشد . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس مراجعه کرده و یا برای خواندن مستقیم مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::....... استخر بادی چیست ؟  .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی بزرگ , استخر بادی ارزان , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , قیمت استخر بادی , استخر بادی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

داشتن یک استخر بادی در روزهای تابستانی می تواند لذت گرمای تابستان را دو چندان بکند و به طور قطع آب تنی در روزهای گرم تابستانی را بسیاری از افراد با هیچ تفریحی عوض نمی کنند . این محصولات در طول سالیان بسیار زیادی است که توسط افراد در محیط های خانگی و همچنین باغ ها و ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرند . یکی از محبوب ترین دسته بندی های محصولات بادی را به طور قطع می توان استخرهای بادی دانست که با توجهبه فروش فوق العاده ای که به خود اختصاص داده اند توجه برندهای محصولات بادی را به خود جلب کرده اند و این امر باعث شده است تا روز به روز ساختارهای جدید و نوآوری های جذابی به این محصولات اضافه شود . این محصولات دارای مدل های بسیاری می باشند که در ادامه این مقاله قصد داریم تا بخشی از دانستنی های قبل از خرید استخر بادی را برای شما مطرح کنیم تا دست به خریدی آگاهانه بزنید پس تا انتهای این راه همراه ما باشید .

استخر بادی حرفه ای را از جنبه های بسیاری می توان بررسی کرد ، در این بخش قصد داریم تا بخشی از معیارهایی که منجر به حرفه ای شدن یک مدل از استخر بادی می شود را برای شما بیان کنیم که هنگام خرید توجه ویژه ای به این معیارها داشته باشید . اولین فاکتور استخر بادی حرفه ای را می توان متریال استفاده شده درجه یک در ساختار بدنه این محصولات دانست . جایی که استخرهای بادی در مدل های ایده آل خود دارای بدنه ای از جنس پی وی سی یا همان وینیل می باشند . پی وی سی متریالی مشترک در ساخت محصولات بادی به حساب می آید که کیفیت و مقاومت بالای آن باعث شده است تا در برابر فشار آبی که به بدنه وارد می شود فوق العاده عمل کند و نفوذ حتی قطره آب به بدنه بیرونی استخر را غیرممکن کند . پی وی سی استفاده شده در ساخت استخرهای بادی از نوع چرمی می باشد که برای استخرهای بادی حرفه ای از پی وی سی دو لایه استفاده می شود .

استخر بادی بزرگ : از معیارهای دیگری که بسیاری از خریداران به دنبال آن هستند و دارا بودن این معیار را دلیل حرفه ای بودن استخر بادی خود می دانند ابعاد بزرگ این محصولات می باشد . استخرهای بادی بزرگ که دارای طرفداران بسیاری می باشند این امکان را برای شما فراهم می کنند که به همراه خانواده و یا دوستان به صورت مشترک از استخر استفاده نمایید . باید گفت که در تولید استخرهای تماما بادی می توان بزرگ ترین ابعاد استخر را به طول سه متری دانست که بیشتر از آن در بازار محصولات بادی عرضه نمی شود . به همین دلیل بهتر است که اگر به دنبال فضای بیشتر هستید ، در دسته بندی استخرهای نیمه بادی یا همان استخرهای ایزی ست و استخر های پیش ساخته به دنبال انتخابی شایسه باشید تا پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد ، البته باید خاطر نشان کرد که این دو دسته بندی از نظر قیمتی دارای اختلاف بالایی با قیمت استخرهای بادی هستند . بزرگ ترین استخر بادی اینتکس را می توان استخر بادی مستطیلی اینتکس و یا استخر بادی صندلی دار دانست که تمامی این مدل های را می توانید با بهترین کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران با مراجعه به دسته بندی استخر بادی در همین وب سایت خریداری نمایید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  استخر بادی حرفه ای  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی ارزان , استخر بادی بزرگ , استخر بادی دست دوم , استخر بادی کودک , استخر بادی خانگی , نمایندگی فروش استخر بادی , قیمت استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه وجود استخر در محیط های خانگی و به خصوص باغ ها و ویلاهای شخصی روز به روز بیشتر حس می شود و در واقع اگر نخواهیم از حق بگذریم وجود استخر در محیط خانگی و امکان آب تنی به همراه خانواده پس از یک روز خسته کننده کاری می تواند بسیار دلچسب باشد . به همین دلیل مدل های مختلف استخر پیش ساخته از گذشته تا به اکنون وارد بازار شده اند تا بتوانند جای استخرهای سنتی را بگیرند که در این میان استخرهای فایبرگلاس دفنی داخل زمین به خوبی عمل کرده اند و جای خود را در میان مردم باز کرده اند . در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر بررسی دقیق این محصولات ، مزایا و معایب آن ها را نیز به صورت بی طرفانه بازگو کنیم تا در انتخاب و راه اندازی استخر در خانه خود تصمیمی آگاهانه داشته باشید ، پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

قیمت های استخر فایبرگلاس بستگی به نوع آن و اندازه آنهاست ، حدود قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس از ۶۵۰۰۰/۰۰۰ تومان شروع شده تا ۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان ، که این اختلاف قیمت به دلیل سایز ، و اشکال مختلف این محصولات میباشد.

استخر فایبرگلاس را می توان نوعی از استخرهای پیش ساخته دانست که دارای مدل های ظاهری نسبتا زیادی می باشند . جالب است بدانید که بدنه های فایبرگلاس ابتدا در صنعت هواپیما سازی آمریکا مورد استفاده قرار گرفت و سپس با توجه به دوام بالایی که بدنه های فایبرگلاس از خود به نمایش گذاشتن راه به صنایع دیگر پیدا کردند . این محصولات دارای ساختار هایی از پیش تعیین شده هستند و در واقع در هنگام انتخاب ابعاد با محدودیت در اندازه رو به رو هستید زیرا آن ها در نمی توانند به دلیل محدودیت های پیش رو دارای عرضی بالاتر از پنج متر باشند . اما باید به شکل های هندسی بسیار زیبایی که دارند اشاره ای مستقیم داشته باشیم زیرا به خوبی می توانند محیطی بسیار زیبا را برای باغ و ویلای شما پدیدار کنند . این محصولات در حالت های عمق یکسان و همچنین با شیب استخری عرضه می شوند و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت که این موضوع برای استخرهای پیش ساخته برزنتی امکان پذیر نیست و تمامی آن ها دارای عمق آب یکسان هستند .

قیمت استخر آماده فایبرگلاس : استخر های فایبرگلاس با توجه به ابعاد و لوازم جانبی که برای آن ها در نظر می گیرید دارای قیمت های بسیار متنوعی می باشند که همه این لوازم و حتی کوچک ترین جزئیات می تواند در تعیین قیمت تاثیر گذار باشد . یکی از معیارهایی که تاثیر مستقیم در تعیین قیمت استخر فایبرگلاس دارد ، ابعاد استخری که انتخاب می کنید است . در این خصوص باید بگوییم که گفتن قیمت دقیق برای دسته بندی استخر فایبرگلاس کار دشواری است و باید معیار های انتخابی که دارید ابتدا توسط کارشناسان نمایندگی بررسی و سپس قیمت دقیق برای شما اعلام شود . پیشنهاد می کنیم برای استعلام هر چه دقیق تر قیمت استخر های پیش ساخته فایبرگلاس با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس گرفته و علاوه بر مشاوره رایگان از قیمت های به روز شده نیز به راحتی اطلاع پیدا کنید و با مدل های موجود استخر آشنا شوید . برای این امر می توانید با شماره های درج شده در قسمت های ابتدایی و انتهایی همین وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسی بهره مند شوید .

نصب و راه اندازی استخر فایبرگلاس : نصب استخر فایبرگلاس ابتدا نیاز به آماده سازی فضای تعیین شده دارد و این امر باید به خوبی صورت بگیرد تا در هنگام قرار گیری استخر با مشکل مواجه نشوید . قبل از نصب باید مراحا گود برداری چه از نظر عمقی و چه از نظر طولی و عرضی به اندازه استخری که سفارش داده اید به دقت صورت بگیرد و سپس استخر فایبرگلاس توسط وسایل حمل و نقلی از کارخانه ما تا محل مورد نظر شما حمل و مراحل نصب توسط کارشناسان نمایندگی صورت می گیرد تا بهترین عملکرد را از این محصولات مشاهده نمایید . لوازم جانبی مورد نیاز که شامل پمپ تصفیه آب ، کلر زن و همچنین اقدامات لازم همچون لوله کشی های موجود باید قبل از نصب استخر صورت بگیرد تا به هنگام رسیدن استخر فقط جایگذاری آن انجام شود . برای نصب استخر پیش ساخته نیازی به اقدامات انجام شده توسط خود ندارید و بهتر است تمامی مراحل زیر نظر کارشناسان نمایندگی اینتکس تهران انجام شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی نوشته زیر بزنید و مستقیما وارد صفحه مقاله شوید :

:::::::.......  قیمت استخر آماده فایبرگلاس توکار .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فایبرگلاس , استخر آماده فایبرگلاس , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر فایبرگلاس پرورش ماهی , خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس , استخر پیش ساخته فایبرگلاس دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()