نوشته شده توسط : admin

امروزه لوازم خانگی روز به روز مدرن تر می شود و آن وسیله ای که به خوبی بتواند نیازهای بیشتری از انسان ها را درون خانه برطرف کند و راحتی بالاتری داشته باشد به خوبی می تواند جای خود را در میان مردم باز کند . بین بگ ها را نیز می توان نوعی از لوازم خانگی راحتی دانست که همانند مبل ها و صندلی های راحتی ساختار های خاص خود را دارند و به خوبی جای خود را در خانه های مردم باز کرده اند . این محصولات در ظاهر اولیه دارای ساختار های دایره ای شکل حجیم می باشند که در هنگام نشستن به خوبی حالت اولیه بدن را به خود می گیرند و می توانند بهترین گزینه برای استراحت در محیط های خانگی و اتاق های خواب و همچنین به منظور پذیرایی از مهمانان باشند . این محصولات در ابعاد مختلفی وجود دارند و به خاطر شکل دوست داشتنی که دارند در خانه های مدرن جای خود را به خوبی پیدا کرده اند . در ادامه این مطلب میخواهیم شما را با بین بگ بیشتر آشنا کنیم تا قبل از خرید بین بگ اطلاعات جامعی را داشته باشید و سپس دست به خرید بین بگ بزنید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

همانطور که در بخش ابتدای این مقاله به آن اشاره داشتیم بین بگ ها دارای ساختارهای دایره ای مانند می باشند که ابتدا به مانند توپ های بزرگ هستند اما به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده بالایی که دارند به خوبی پس از چندین بار مصرف حالت کلی خود را به دست آورده و سپس مخصوص استراحت می شوند زیرا فضای بسیار راحتی را در محیط پذیرایی و یا اتاق خواب پدیدار می کنند . باید گفت که این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی وجود دارن که بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانید از آن ها استفاده کنید . اگر دارای خانه هایی با فضای کوچک هستید و یا در محیط های وسیع خانگی با اتاق های خواب بزرگ زندگی می کنید نباید دغدغه ای به خود راه دهید زیرا این محصولات تمامی سبک ها و سلیقه ها را به خوبی پوشش می دهند . باید گفت که بین بگ ها دارای ظرفیت های مختلف می باشند که بهتر است بسته به ماهیت استفاده ای که از آن ها انتظار دارید اقدام به خرید نمایید . بیگ بگ یک نفره به طبع پر فروش ترین این محصولات به شمار می آید اما این مبل های دوست داشتنی در ظرفیت های دو ، سه و حتی چهار نفره هم وجود دارند که دیگر برای استفاده های شخصی به عنوان تختخواب نیز می توانند با توجه به ابعاد بزرگی که دارند استفاده شوند . بین بگ هایی با ظرفیت بزرگ تر باید توجه داشته باشید که فضای بیشتری را اشغال می کنند و قبل از خرید آن ها باید فضایی را برای نگهداری آن ها درون اتاق خواب و یا محیطی از خانه رزرو کنید .

این محصولات دوست داشتنی دارای اشکال مختلفی می باشند و در ساخت آن ها توسط کمپانی های مختلف از جنس های بدنه متنوع استفاده می شود . از مهمترین و پر مصرف ترین متریالی که در ساخت بین بگ ها مورد استفاده قرار می گیرد ، بین بگ پارچه جیر یا همان مخمل می باشد که دارای حالت پذیری ایده آل و راحتی فوق العاده می باشد و از این رو تمامی طیف های سلیقه ای را به خوبی به خود معطوف کرده است . البته بین بگ هایی با رویه پشمی نیز جدیدا توسط قشرهای جوان به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده اند . باید گفت که مقاوم ترین و پر فروش ترین جنس رویه برای بین بگ ها اختصاص به رویه های پارچه ای ساده دارد که البته با پارچه ای که در ذهن دارید متفاوت است و نوعی پارچه جیر چند لایه در ساخت استفاده می شود تا مواد داخلی خود را به خوبی درون خود نگهداری کند . این نوع پارچه در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می گذارد و خیال شما را برای استفاده حتی در ظرفیت های چند نفره به طور کلی راحت می کند . پارچه های استفاده شده در ساختار بین بگ ها به خوبی با توجه به دوخت های متراکمی که دارند آب بندی می شوند و بسیار مورد تست قرار می گیرند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . برای مطالعه این مقاله جذاب به وب سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای خواندن مستقیم مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

::::::...... بین بگ چیست ؟ ......::::::



:: برچسب‌ها: بین بگ , مبل شنی , خرید بین بگ , ساخت بین بگ , مبل شنی ارزان , بین بگ ارزان , نمایندگی فروش بین بگ , قیمت بین بگ , بین بگ اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

جکوزی بادی حرفه ای اینتکس و بست وی 

 اگر اسم جکوزی های پیش ساخته به گوش تان خورده باشد قطعا میدانید که این محصولات می توانند تحول عظیمی در زمینه تفریحات آبی ایجاد کنند و به پایه های ثابت خانه های مدرن امروزی تبدیل شوند . به جکوزی های پیش ساخته ، جکوزی آماده نیز گفته می شود زیرا این محصولات دارای بدنه ای باد شونده هستند که به راحتی باد شده و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید آن ها را راه اندازی و مورد استفاده قرار دهید . باید گفت که این محصولات این محصولات به دلیل استفاده های شگرفی که برای هر خانواده ای در محیط های خانگی حتی کوچک پدیدار می آورند می توانند به فروش های فوق العاده ای دست پیدا کنند . برندهای بسیاری در تولید جکوزی های بادی نقش آفرینی کرده اند و سال هاست که به ساخت این محصولات روی آورده اند که از مطرح ترین آن ها می توان به کمپانی اینتکس و همچنین بست وی اشاره داشت که پایه ثابت تولید و عرضه محصولات بادی به بازار هستند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی های یک جکوزی بادی حرفه ای را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا قبل از خرید جکوزی بادی اطلاعات بسیار مفیدی را داشته باشید و تصمیمی آگاهانه و مطابق با نیازهایتان برای خود داشته باشید پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

یکی از مهمترین مزیت های جکوزی های بادی را می توان کم جا بودن آن ها در نظرگرفت . باید گفت که جکوزی های بادی در حالتی که خالی از باد هستند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و این امر باعث می شود تا در محیط های خانگی کم جا با مشکل مواجه نشوید . باید گفت که این محصولات توسط انواع پمپ باد های دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی قابلیت راه اندازی را دارند اما با توجه به ابعاد بزرگی که دارند باید توجه داشته باشید که استفاده از پمپ باد برقی بسیار حائز اهمیت است و نمی توان جکوزی های بادی بزرگ را با پمپ باد های دستی باد کرد . این مزیت می تواند زمانی خود را نشان دهد که بدانید پس از استفاده نیز به راحتی می توانید آب داخلی را خالی کرده و محصول را به طور کلی پس از خالی کردن باد درون ساک ویژه ای قرار داده و به داخل کمد بگذارید . اگر روزگاری قرار بود که در مورد قابلیت های جکوزی های بادی اینچنین تصورهایی داشته باشیم به طور قطع نمی توانستیم دیگر فضای بزرگ اشغالی جکوزی های سنتی را تحمل نماییم . جکوزی های بادی در اشکال مختلفی وجود دارند که دو تا از مهم ترین و پر فروش ترین های آن ها را می توان جکوزی های بادی دایره ای و همچنین مربعی در نظر داشت .

اما در مورد ظرفیت جکوزی های آماده که در بسیاری از خریداران وجود دارد باید گفت که این محصولات در ابعاد و ظرفیت های مختلفی در بازار وجود دارند و باید شما ابتدا تصمیم بگیرید که به چه تعداد نفر قصد استفاده از آن را به صورت همزمان دارید . باید گفت که جکوزی های بادی پنج نفره بسیار پر طرفدار هستند اما این محصولات در ظرفیت های دو تا هفت نفره توسط کمپانی های اینتکس و بست وی تولید و عرضه می شوند . ظرفیت جکوزی های بادی بر روی بسته بندی آن ها درج می شود و این ظرفیت برای افراد بزرگسال در نظر گرفته شده است که به طبع در صورت استفاده کودکان می تواند این ظرفیت بیشتر شود . باید گفت که عمق این محصولات به گونه ای است که قابلیت نشستن درون آب را فراهم می کند و نمی توان آن ها را برای آب تنی یا شنا در نظر داشت . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید و به طور مستقیم وارد وب سایت شوید :

::::::...... جکوزی بادی حرفه ای ......::::::



:: برچسب‌ها: جکوزی بادی , خرید جکوزی بادی , قیمت جکوزی بادی , نمایندگی فروش جکوزی بادی , جکوزی بادی اینتکس , جکوزی بادی بست وی , جکوزی بادی بزرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کدام چادر مسافرتی بهتر است ؟

چادر های مسافرتی از سری محصولات بسیار دوست داشتنی و کاربردی در سفر ها می باشد که بیشتر مسافرین سعی دارند تا با استفاده از آن ها سفر خود را راحت تر و لذت بخش کنند . چادر های مسافرتی در انواع مختلفی تولید شده اند و تنوع در طراحی و آرگونومی های ساخت محصولات باعث شده است تا بسیاری از خریداران سردرگم شده و نتوانند به درستی چادر مسافرتی خود را انتخاب کنند . انتخاب یک چادر مسافرتی خوب بسیار حائز اهمیت است زیرا در مسافرت ها بایستی یک سرپناهی امن برای شما باشد تا در هنگام استراحت و زدن کمپ ، احساس راحتی داشته باشید و با خیالی راحت در هر شرایط جوی و آب و هوایی از محصول استفاده کنید . 

در ذهن بیشتر مشتریانی که قصد خرید چادر مسافرتی دارند این سوال پیش می آید که کدام چادر مسافرتی بهتر است ؟ آیا تمامی چادر های مسافرتی قابل استفاده در تمامی فصول و یا شرایط آب و هوایی می باشند ؟ هدف از ارائه این مطلب نیز راهنمایی شما عزیزان در زمینه خرید چادر مسافرتی مرغوب ، ایده آل و مد نظرتان است که می توانید با مطالعه آن بهترین انتخاب را داشته باشید .خرید هر محصولی نیازمند تحقیق و بررسی است تا بتوانید بهترین و مناسب ترین کالا را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . حال فروشگاه تهران اینتکس با توجه به سابقه چندین ساله خود در زمینه فروش چادر مسافرتی در مدل های مخنلف ، قصد دارد تا یک راهنمای خوبی برای شما در خرید چادر مسافرتی باشد .

قبل از خرید چادر مسافرتی بایستی شرایط آب و هوایی منقطه ای که قصد عزیمت و سفر به آن را دارید در نظر بگیرید ، همچنین ابعاد چادر های مسافرتی بسیار متنوع است که بایستی چادر مسافرتی خود را مطابق با تعداد نفراتی که قرار است از محصول استفاده کنند را نیز در نظر داشته باشید . ابعاد چادر های مسافرتی ایرانی و خارجی که برای مصارف خانوادگی تولید شده اند دارای اندازه های 2 نفره تا 12 نفره می باشند ، به همین دلیل شما می توانید چادر مسافرتی خود را بر حسب اندازه خریداری کنید . 

لازم به ذکر است که شمارش تعداد اعضایی که به صورت نشسته می توانند از چادر مسافرتی خانوادگی استفاده کنند به صورت 4 نفره و ... نام گذاری شده اند ، ولی به صورت دراز کش و خوابیده این تعداد نفرات به نصف کاهش می باید ، به عنوان مثال چادر مسافرتی 8 نفره خانوادگی می تواند 4 نفر را به صورت دراز کش برو روی خود جای دهد و این مقدار یعنی 8 نفر به صورت نشسته می توانند از محصول استفاده کنند . همواره توصیه می شود تا چادر های مسافرتی را کمی بزرگ تر از نیاز خود خریداری کنید  تا اینچنین بتوانید لوازم و تجهیزات مسافرتی خود را در صورت نیاز با خود به داخل چادر برده و دسترسی بسیار بهتری به آن ها داشته باشید .

و اما چادر های مسافرتی از نظر طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت هستند و همچنین نوع سازه آن ها متفاوت است ، اما هر یک از این طراحی ها و نوع سازه استفاده شده در ساخت چادر مسافرتی ویژگی های خاص خود را دارند که بهتر است مطابق با نیازتان آن ها را خریداری کنید . اگر قرار است که چادر مسافرتی خود را بیشتر در آب و هوای مساعد و مناطق گرم تر استفاده کنید ، بهتر است چادر های مسافرتی را خریداری کنید که از سقف بلند تری برخوردار باشند و از درب و پنجره های بزرگ برخوردار باشند ، وجود درب بزرگ در چادر های مسافرتی خانوادگی باعث می شود تا ورود و خروج افراد بهتر و راحت تر شود . برای خواندن این مقاله مفید قبل از خرید چادر مسافرتی به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::......  بهترین چادر مسافرتی کدام است ؟ ......::::::



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , راهنمای خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ارزان , چادر کمپینگ , بهترین مدل چادر مسافرتی , نمایندگی فروش چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()