نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته دارای بدنه مقاوم و با کیفیت می باشد که با ترکیب برزنت سه لایه و الیاف شمعی که بر روی آنها قرار دارد خود را تبدیل به سد محکمی در برابر فشار آب داخلی استخر کرده اند با این حال ممکن است در صورت برخورد شدید به استخرهای پیش ساخته تا هر گونه آسیب جزئی نیاز به تعمییر داشته باشند .در این صورت انتخاب جای مطمئن که نمایندگی رسمی برند استخر باشد می تواند بهترین گزینه برای شما جهت تعمییر استخر به شمار بیاید . نمایندگی رسمی تهران اینتکس با دارا بودن شعب حضوری در شهرهای تهران و شهر نور در شمال کشور بهترین و مطمئن ترین گزینه می تواند برای تعمییرات استخر باشد زیرا از تکنسین های کارآزموده و با تجربه بهره می برد و خدمات پس از فروش را نیز به شما ارائه می دهد تا با خیالی راحت پس از تعمییر از استخر پیش ساخته خود استفاده نمایید .

اگر شما جزو افرادی هستید که دارای استخر پیش ساخته می باشید و در اختیار داشتن این محصول نیز باعث شده تا به مرور زمان با یک سری موارد رو به رو شدید ، پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. در واقع افرادی که در داخل منزل ، باغ و یا ویلای خود استخر پیش ساخته در اختیار دارند به مرور زمان ممکن است که با یک سری آسیب هم مواجه شوند که این مسئله هم باعث خواهد شد که بدانند از استخر پیش ساخته خود به چه صورت استفاده کرده و چه مواردی را باید رعایت کنند. جال اگر تحت هر شرایطی محصول مورد نظر شما آسیب دید این مسئله بسیار مهم است که به چه صورت بتوانید آن را ترمیم و تعمیر کنید و با رعایت یک سری نکات مهم بتوانید یک محصول سالم و صحیح را در اختیار داشته باشید. در همین راستا در این بخش مقاله ای کامل و جامع در خصوص تعمیرات استخر پیش ساخته را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصولات استفاده کرده و در موارد آسیب دیدگی نیز خودتان آسیب مربوطه را رفع کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و برای خواندن ادامه مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

تعمییرات استخر پیش ساخته



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته ایرتکس , استخر پیش ساخته بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

وان های بادی یکی از محصولاتی هستند که توسط برندهای مطرحی همچون اینتکس و بست وی نیز تولید می شوند اما از برترین تولید کنندگان وان های بادی برند اینتایم می باشد که به صورت تخصصی بر روی این دسته بندی تمرکز خود را قرار داده است . این محصولات و سایر محصولات بادی دارای نمایندگی هایی در کشور ایران می باشند که یکی از نمایندگی های معتبر را می تواند نمایندگی اینتکس تهران دانست . این فروشگاه که علاوه بر دارا بودن سایت اینترنتی دارای شعب حضوری نیز می باشد قابلیت تحوصل حضوری و  اینترنتی سفارشات را فراهم آورده است . در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات دقیقی را پیش از خرید وان بادی با شما به اشتراک بگذاریم .

توضیحاتی در مورد وان های بادی اینتایم و اینتکس و بست وی

استفاده از وان بادی یکی از روش هایی است که شما می توانید مشاهده کنید در سال های اخیر بسیار رایج شده است. این محصولات هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر طراحی به گونه ای تولید شده اند که به هر شکل می توانند نیاز شما را از بابت در اختیار داشتن یک وان حمام با کیفیت برطرف سازند. حال با توجه به این پیش زمینه شایداین سوال برای شما پیش آمده باشد که یک محصول خوب و ایده آل باید دارای چه مزایایی باشد و آیا این مزایا باعث خواهد شد که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن محصول بهره مند شده و خرید ان را برای خود نهایی کنید؟ پاسخ به این سوال را در این بخش قصد داریم به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهیم پس برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت رسمی نمایندگی اینتکس تهران که در بخش پایینی لینک آن را قرار داده ایم مراجعه نمایید :

وان بادی از کجا بخرم ؟



:: برچسب‌ها: وان بادی , فروشگاه وان بادی , نمایندگی فروش وان بادی , وان بادی کودک , وان بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

محصولات بادی با توجه به کارایی بالا و استفاده بدون دردسری که دارند امروزه به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم سراسر جهان باز کننده و سیل عظیم مصرف کنندگان به سمت این محصولات روانه شود . کاناپه بادی در انواع مختلف از جمله کاناپه بادی تخت خواب شو یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این محصولات می باشند که کارایی بسیاری دارند . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده و وارد کننده محصولات بادی در ایران با تنوع گسترده یکی از پیشروها در ایران می باشد که کیفیت محصولات خود را با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش پنج ساله تضمین می کند .

محصولات بادی همواره جزو دسته بندی هایی هستند که افراد مختلفی می توانند از این محصولات استفاده کرده و لذت ببرند. طراحی های مختلف در این محصولات همواره سبب شده تا این محصولات در هر نوع و مدلی که هستند دارای زیبایی های خاص خود باشند. در همین راستا یکی از محصولاتی که هم از نظر ظاهری و هم از نظر ساختاری توانسته به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریان را برطرف سازد ، کاناپه بادی تخت شو است. این محصولات همان طور که از نامش پیداست جزو محصولاتی به شمار می روند که شخص می تواند به راحتی از ان ها هم به عنوان یک کاناپه بادی و هم به عنوان یک تخت بادی استفاده کرده و لذت ببرد. طراحی صورت گرفته در این محصولات نیز باعث شده تا دست مشتریان در هنگام خرید یک کاناپه بادی به بهترین شکل ممکن باز باشد. در همین راستا قطعا قبل از خرید شما باید یک سری ویژگی مهم در خصوص این محصولات را بدانید و خریدی مطمئن را با توجه به این مسئله انجام دهید. ما نیز با در نظر گرفتن این موارد سعی داریم تا به بهترین شکل ممکن این موارد را برای شما بازگو کرده و قبل از خرید یک کاناپه بادی ویژگی های کلی این دسته از محصولات را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

برای خواندن ادامه ایم مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید و وارد وب سایت اینتکس تهران شوید :

انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو



:: برچسب‌ها: کاناپه بادی , کاناپه بادی تخت شو , کاناپه بادی تخت خواب شو , نمایندگی فروش کاناپه بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اینتکس تهران نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی می باشد که در حال حاضر در چندین شهر کشور نمایندگی حضوری فعال دارد که خریداران عزیزی که مایل به خرید حضوری هستند می توانند در ساعات تعیین شده مراجعه نمایند و از خدمات حضوری بهرمند شوند . اینتکس تهران با سابقه 15 ساله فروش آنلاین محصولات بادی و استخر پیش ساخته و مبل شنی اینتکس و بست وی توانسته است اعتماد خریداران را جلب نماید و همواره در جهت بهبود امکانات خود گام بر میدارد . اینتکس تهران با ضمانت اورجینال بودن محصولات و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای که بر روی محصولات بادی و استخر پیش ساخته قرار داده است ، خریدی لذت بخش را برای مشتریان وفادار خود مهیا ساخته .

فروشگاه مرکزی اینتکس در شمال ایران بین استانهای مازندران , گیلان , و گلستان واقع شده در مرکز شمال در شهر رویان روبروی پمپ بنزین رویان نمایشگاه تخصصی محصولات بادی اینتکس فروش انواع استخر های پیش ساخته , و قایق های بادی و انواع استخر های بادی اینتکس و بست وی . عزیزان شمالی و ویلا داران در شهر های شمالی کشور از این پس میتوانند با مراجعه به این فروشگاه در رویان محصولات مورد نظر خود را اعم از انواع تخت و تشک های بادی و انواع مبل های بادی و شنی را از این مرکز خریداری نمایند .

برای ورود به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران در شما بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

نمایندگی اینتکس شمال



:: برچسب‌ها: نمایندگی اینتکس , نمایندگی اینتکس شهر نور , اینتکس , نمایندگی فروش اینتکس , نمایندگی مرکزی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر های بادی دارای انواع مختلفی می باشند و کاربردهای بسیاری دارند . استخر های بادی با توجه به عمقی که دارند برای شنا اغلب مناسب نمی باشند ولی یکی از بهترین گزینه ها برای آب تنی به شمار می آیند . استخرهای بادی توسط برندهای مختلفی تولید می شوند که از جمله این برندها می توان به برند اینتکس و بست وی نیز اشاره داشت که کیفیت استخرهای تولیدی توسط آن ها زبان زد می باشد .

از سری محصولات پر استفاده در فصول گرم سال استخر های مختلف می باشد که با داشتن تنوع بالا می توان به راحتی نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت. استخر هایی که قابلیت حمل کردن دارند و می توان در هر موقعیت و در هر فضایی از آن ها استفاده کرد در واقع جزو پر فروش ترین و پر مخاطب ترین موارد می باشند و می تواند نیاز افراد به داشتن تفریحات آبی را پاسخ بدهد. این محصول تنوع زیادی دارند و از انواع گوناگون تشکیل شده اند. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن ها اقدام کرد تا در نهایت موقعیت مد نظر برای شنا و تفریحات آبی را به دست آورد. استخر بادی از جمله استخر هایی است که مزیت های فراوان دارد و با توجه به این مزیت ها انتخاب می شود.

کاربرد این محصول به خاطر داشتن انواع مختلف بیش تر از سایر وسایل بوده است و می تواند محیط را به بهترین شکل ایجاد سازد تا افراد در آن ساعات خوشی را داشته باشند. این محصولات برای سنین مختلف ساخته شده است که با این وجود همان طور که بزرگسالان قادر به داشتن تفریحات آبی و شنا می باشند کودکان نیز به همان اندازه از داشتن این موقعیت بهره مند می باشند. به همین خاطر است که شنا و تفریحات آبی به طور کلی نیاز افراد به آسایش و راحتی را پاسخ می دهد و برای داشتن آن تنها کافی است که یک استخر بادی مناسب با نیاز خود را خریداری نمود.

 

برای خواندن ادامه این مقاله از فروشگاه اینتکس تهران به لینک زیر مراجعه نمایید :

استخر بادی برای شنا



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی کودک , استخر بادی بزرگسال , استخر بادی ارزان , خرید استخر بادی , استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()