نوشته شده توسط : admin

محصولات بادی از دوست داشتنی ترین محصولاتی هستند که با توجه به اینکه برای مصارف تفریحی و یا مصارف مسافرتی ساخته شده اند ، بسیار دوست داشتنی بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند . تنوع این محصولات بادی بسیار زیاد است به طوریکه می توان به پر فروش ترین و محبوب ترین آن ها همچون استخر بادی ، وان بادی ، جکوزی بادی ، انواع تشک های بادی خانگی و کمپینگ ، تخت خواب بادی ، مبل بادی ، قلعه بادی ، تشک بادی روی آب ، کاناپه بادی ، قایق بادی ، حلقه شنا بادی ، لوازم شنا و تفریحات آبی اشاره کرد که هر یک از آن ها کارایی بسیار عالی و دوست داشتنی دارند . 

کیفیت ساخت محصولات بادی بسیار بالا بوده و در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند ، ولی بایستی توجه داشته باشید که این محصولات دارای ساختار بادی بوده و ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببیند ، به همین علت نیز فروشگاه تهران اینتکس به شما توصیه می کند که حتما در هنگام راه اندازی و استفاده توجه ویژه ای به محصول داشته باشید و از انجام موارد و رفتار هایی که باعث آسیب دیدن محصول بادی می شود خود داری کنید . این محصولات عمدتا از pvc تولید شده اند .

ولی بایستی توجه داشته باشید که لایه های آن ضخیم نیست و در صورتی که جسم سخت و نوک تیزی به آن برخورد کند می تواند باعث بروز مشکل بشود ، بنابراین در این بخش قصد داریم تا نحوه تعمیرات محصولات بادی را به شما عزیزان و کاربران فروشگاه اینتکس آموزش دهیم تا دیگر در صورت بروز آسیب دیدگی و مشکل نگران نباشید و در خانه تعمیرات خود را انجام دهید و یا از خدمات پس از فروش فروشگاه intex که تعمیرات محصولات بادی است ، استفاده کنید تا به صورت تخصصی محصول آسیب دیده شما تعمیر گردد .

در ابتدای کار و در گام اول بایستی میزان پارگی و آسیب دیدگی محصول بادی را در نظر بگیرید . اگر محصول بادی شما در حد یک سوراخ ریز یا معمولی و حتی پارگی های جزئی ، آسیب دیده باشد ، می توانید به سادگی آن را خودتان نیز تعمیر کنید . ولی اگر پارگی بسیار وسیع تر باشد و یا پارگی ها به صورت زیگزاگ و یا بر اثر حرارت ذوب شده باشد ، شاید دیگر نتوانید برای محصول کاری انجام دهید ، بنابراین وسعت پارگی و آسیب دیدگی محصول بادی در تعمیر پذیری آن بسیار مهم است . 

بنابراین اگر در مشاهده آسیب دیدگی وسعت آن کم باشد ، شما می توانید با استفاده از بسته تعمیراتی که شامل برچسب تعمیرات یا لیبل و همچنین چسب مایع می باشد ، به بهترین شکل محصول آسیب دیده خود را تعمیر کنید . این برچسب های تعمیراتی را می توانید از نمایندگی اینتکس نیز تهیه کنید . ولی قبل از آن بهتر است که داخل جعبه و کارتن محصول را نگاه کنید ، زیرا ممکن است در درون کارتن این بسته ها موجود باشند . بنابراین دسترسی به برچسب بسیار ساده بوده و در صورت ناموجود بودن آن نیز به سادگی می توانید از فروشگاه اینتکس آن را تهیه کنید . برای خواندن ادامه این مقاله و صدها مقاله مفید دیگر در زمینه محصولات بادی به وب سایت نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران مراجعه کنید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::::..........  تعمیرات محصولات بادی  ...........::::::::::



:: برچسب‌ها: تعمیر استخر بادی , تعمیر کاناپه بادی , تعمیر تخت بادی , تعمیر قایق بادی , تعمیر مبل بادی , تعمیر تشک بادی , تعمیر قلعه بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نحوه راه اندازی استخر بادی اینتکس

نحوه راه اندازی استخر بادی

استخر های بادی از محصولات بسیار دوست داشتنی برای تفریحات آبی و سرگرمی های مفرح می باشد که استفاده از آن ها بسیار ساده و راحت بوده و با توجه به تنوع بسیار بالای آن ها ، موجب شده است که امروزه بسیاری از افراد چه بزرگسال و چه کودکان از استخر های بادی استفاده کنند . با توجه به ساختاری که استخر های بادی دارند ، برای استفاده از آن ها در ابتدا نیاز است تا محصول را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . از این رو در این مقاله قصد داریم تا نحوه راه اندازی استخر بادی را به شما عزیزان آموزش دهیم ، پس در ادامه همراه ما باشید . 

استخر های بادی همانطور که اشاره شد ، مدل های متنوعی دارند ولی ساختار اصلی و کلی آن ها یکی بوده و تمامی آن ها از لایه های ضخیم و بسیار خوب pvc ساخته شده اند . برای راه اندازی محصولات بادی نیز دریچه های بادی بر روی بدنه استخر ها قرار می گیرد که از آن طریق می توانید محصولات را راه اندازی کنید . در رابطه با نوع دریچه هایی که در ساخت استخر بادی استفاده می شود ، به گونه ای است که پس از باد کردن ، حتی در صورت نبستن درب دریچه ، باز هم باد از دریچه خارج نمی شود و برای اینکار بایستی دریچه را بفشارید تا باد خالی شود .

در اولین قدم برای راه اندازی و استفاده از استخر بادی ، بایستی به دنبال محل مناسب و تمیز برای راه اندازی باشید . توجه کنید که از استخر های بادی عمدتا در حیاط خانه و یا در بیرون از منزل استفاده می شود و در این محیط ها حتما سنگ ریزه ها و اشیائی بر روی زمین قرار دارند که به سادگی می تواند به بدنه محصول بادی آسیب وارد کند ، از این رو بهترین راه این است که محلی که قصد دارید استخر را در آن راه اندازی کنید را جارو کرده و تمیز کنید . پس از این اقدام بهتر است که بر اساس ابعاد استخر بادی از زیرانداز استفاده کنید . 

استخر های بادی در ابعاد مختلف تولید شده اند و مدل هایی بسیار زیادی از آن ها برای کودکان و بزرگسالان ساخته شده است که مدل های بزرگسال آن تا چندیدن متر طول دارند ، از این رو بهتر است که با استفاده از زیرانداز ، قبل از راه اندازی استخر بادی ، از بروز آسیب دیدگی استخر از سوی کف ، جلوگیری کنید . پس از پهن کردن زیرانداز ، جعبه استخر بادی را بر داشته و آن را باز کنید .

نحوه راه اندازی استخر بادی
 

بهتر است برای راه اندازی استخر بادی را کاملا بر روی زمین باز کرده و آن را پهن کنید . به دلیل اینکه محصولات بادی توسط شرکت وکیوم شده و با توجه به زمانی که پس از تولید و رسیدن به دست مشتری سپری می شود ، در میان لایه ها کمی چسبندگی به وجود می آید که بهتر است برای راه اندازی سریع تر محصول ، به صورت کامل استخر را پهن کنید . اگر استخر بادی شما بزرگ است ، حتما توجه کنید که بخش زیرین و کف استخر بر روی زمین قرار بگیرد و داخل استخر رو به بالا باشد تا نیازی نباشد که خیلی استخر را جابجا کنید و اینچنین از برخورد استخر با جایی محافظت کنید . 

پس از پهن کردن استخر بادی ، نوبت به پیدا کردن دریچه باد می رسد . بسته به ساختاری که استخر های بادی دارند ، ممکن است تعداد دریچه باد زیادی بر روی بدنه قرار داشته باشد . از این رو برای راه اندازی بایستی تمامی آن ها را یافته و استخر بادی خود را راه اندازی کنید . به طور مثال استخر های بادی که دارای طراحی گرد و با ساختار سه لایه و سه طبقه هستند ، در بدنه خود دارای 3 دریچه باد می باشد که برای استفاده بایستی هر سه لایه را با استفاده از دریچه های باد مجزا راه اندازی و باد کنید . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........ نحوه راه اندازی استخر بادی ........::::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , نحوه باد کردن استخر بادی اینتکس , نحوه باد کردن استخر بادی , استخر بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

طریقه نصب استخر اینتکس ، استخر های اینتکس از پرطرفدار ترین استخر های موجود در بازار هستند که به واسطه ساختار متفاوتی که دارند ، بسیار مناسب برای مصارف خانگی به عنوان استخر خانگی و استخر ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند . استخر اینتکس با نام استخر پیش ساخته نیز شناخته می شود که علت نام گذاری آن با استخر پیش ساخته نیز ، طراحی و تولیدات آن ها از صفر تا صد می باشد که توسط شرکت تولیدی اینتکس انجام پذیرفته است ، بنابراین تنها با خرید استخر اینتکس نیاز است تا ان را نصب کرده و سپس استفاده کنید . 

بنابراین می توان گفت که دیگر شما نیازی به ساخت و ساز نداشته و تنها نیاز است تا طریقه نصب استخر اینتکس را بدانید تا بتوانید آن را با توجه به نکته هایی که در ادامه خواهیم گفت ، به بهترین شکل نصب و راه اندازی کنید . ولی در ابتدا قصد داریم تا مدل های استخر پیش ساخته شرکت اینتکس را معرفی کرده و سپس طریقه نصب استخر اینتکس را به شما همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس آموزش دهیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

در ابتدا نیاز است تا برند اینتکس را معرفی کنیم که یکی از محبوب ترین شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات بادی و لوازم تفریحی پیش ساخته می باشد که در این میان استخر های پیش ساخته اینتکس بسیار معروف هستند و ابعاد بسیار بزرگی دارند ، به همین دلیل نیز می توانند استخر های بزرگ برای مصارف خانگی و شخصی مناسب باشد . استخر های پیش ساخته دو نوع فریمی و ایزی ست دارند که در مقالات دیگر فروشگاه تهران اینتکس در رابطه با راه اندازی استخر ایزی ست توضیحاتی بیان شده است . ولی در این مطلب به طریقه نصب استخر اینتکس نوع فریمی را آموزش خواهیم داد . 

قبل از خرید استخر پیش ساخته اینتکس بایستی موارد مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی مطمعن را انجام دهید . برای تصمیم گیری بهتر ، بایستی در ابتدا فضایی که در اختیار دارید و برای استخر پیش ساخته در نظر گرفته اید را مشخص کنید . استخر های پیش ساخته فریمی در ابعاد مختلف تولید شده اند که می توان آن ها را از طول 2 متر تا 10 متر خریداری کرد ، بنابراین می توان گفت که ابعاد بزرگی دارد . همچنین در میان مدل ها می بینید که استخر های پیش ساخته دو نوع گرد و یا مستطیلی دارند که البته تمامی آن ها راه اندازی تقریبا مشابهی دارند ، ولی برای انتخاب فضا بایستی حتما به مدل توجه داشته باشید . برای خواندن ادامه این مقاله آموزشی در وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........ روش نصب استخر پیش ساخته اینتکس  ........::::::::



:: برچسب‌ها: نصب استخر اینتکس , استخر استخر پیش ساخته , طریقه نصب استخر پیش ساخته , نصب استخر پیش ساخته اینتکس , نصب استخر بست وی , آموزش نصب استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه شاید به وفور اسم مبل های شنی ، بین بگ ها و هپی چیر ها را شنیده باشید و یا در خانه های خود و سایر اقوام موارد استفاده از مبل های شنی را دیده باشید و توجه شما را جلب کرده باشد که اقدام به خرید مبل شنی کنید . این محصولات دارای اشکال ظاهری بسیار متنوع به همراه جنس های بدنه مختلف در ابعاد کودک و بزرگسال می باشند و از این رو به راحتی می توانید از آن ها در محیط های خانگی برای پذیرایی و یا استراحت و همچنین در اتاق های خواب استفاده نمایید . این محصولات امروزه در داخل کشور نیز تولید می شوند و با توجه به کیفیت فوق العاده محصولات داخلی دیگر کمتر شخصی به سراغ مدل های خارجی این محصولات می رود و به همین دلیل خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات مبل شنی و بین بگ و هپی چیر در کشور توسط فروشگاه های معتبر و با سابقه صورت می گیرد و به گونه ای خیال شما را پس از خرید به طور کلی راحت می کند تا در صورت بروز مشکل در بدنه و بخش های داخلی مبل شنی به خود دغدغه ای راه ندید و به راحتی بتوانید با سپردن کار به کاردان ، اقدام به رفع مشکل نمایید و دوباره از محصول در محیط های مورد نظرتان استفاده کنید . در ادامه این مقاله همراه ما باشید زیرا به طور کلی می خواهیم نحوه تعمیر مبل شنی را برای شما توضیح بدهیم تا به راحتی بتوانید اقدام به رفع مشکل نمایید .

 

ابتدا باید با بخش های مختلف مبل شنی آشنا شوید تا بدانید که مشکل به وجود آمده برای کدام بخش از مبل شنی شما است و آیا آسیب به بخش های داخلی نیز وارد شده است و نیاز به تعمیر بخش های دیگر می باشد یا خیر . مبل های شنی به طور کلی از سه بخش رویه بیرونی که شما آن را به راحتی مشاهده می کنید ، بخش آستر داخلی که لایه میانی بین بخش بیرونی و فوم مخصوص داخلی هستند و در داخلی ترین بخش فوم های مخصوص خرد شده می باشد تشکیل شده است . هر کدام از این بخش ها ویژگی های مخصوص خود را دارند و این ساختار بی نقض باعث شده است تا مقاومت این محصولات در برابر فشار و ضربه به خوبی افزایش پیدا کند . اما به دور از مزایای استفاده از مبل های شنی باید توجه داشته باشیم که این محصولات نیز به مانند تمامی محصولات موجود در خانه به دلیل عدم استفاده صحیح ممکن است دچار مشکل و یا آسیب شوند که در این رابطه باید به سرعت اقدام به رفع آسیب دیدگی بخش های مورد نظر شود تا به قسمت های دیگر سرایت نکند . یکی از مشکلات عمده ای که برای مبل های شنی ممکن است پیش بیاید ، پاره شدن بخش رویه این محصولات به دلیل برخورد اجسام تیز می باشد و همچنین حرارت بیش از حد نیز می تواند باعث آسیب رسیدن به رویه محصول شود که در این صورت باید دید مقدار آسیب دیدگی به چه حد می باشد . اگر رویه مبل شنی شما به صورت پارچه ای باشد و بخش آسیب دیده کوچک باشد ، می توانید آن را با استفاده از چرخ خیاطی بدوزید و مشکل چندانی خاصی نیست اما اگر این آسیب دیدگی به گونه ای باشد که مواد داخلی مبل شنی در هنگام استفاده به بیرون هدایت شود ، بهتر است که به طور کلی اقدام به تعویض رویه مبل شنی خود نمایید . یکی از مزایای مبل های شنی قابلیت تعویض ساختار های تشکیل دهنده به صورت جداگانه می باشد که رویه مبل شنی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در صورت نیاز می توانید اقدام به تعویض رویه نمایید . برای مطالعه ادامه این مقاله به وب سایت تولید مبل شنی مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........ تعمییرات مبل شنی و هپی چیر  ........::::::::



:: برچسب‌ها: تعمییر مبل شنی , تعمییر هپی چیر , تعمییر بین بگ , تولیدی مبل شنی , مبل شنی , مبل شنی ارزان , نمایندگی فروش مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

انتخاب لوازم خانگی با کیفیت و راحت و در عین حال مقرون به صرفه امروزه به یکی از چالش های خانواده ها تبدیل شده است و انتخاب محصولی که به راحتی با دیزاین خانه های امروزی همخوانی داشته باشد را می تواند کاری دشوار دانست . در عین حال استفاده از نوآوری ها در خانه های امروزی روز به روز در حال گسترش است و مطابق شدن انسان ها با نوآوری های کمپانی های مختلف می تواند کمی نیاز با آپدیت بودن خانواده های امروزی داشته باشد که بیشتر این امر در دستان خانوم های خانه است زیرا آقایان بیشتر تمرکز خود را در بیرون از خانه صرف می کنند . یکی از نوآوری هایی که امروزه در خانه های ما به شدت مورد استفاده قرار می گیرد ، محصولات بادی می باشد که علاوه بر امکانات و ایده های جالبی که درون آن ها نهفته است به از مزایای بسیاری برخوردار می باشد . مبل های بادی ، تشک های بادی ، تخت خواب های بادی و در عین حال کاناپه های بادی می تواننند بهترین گزینه ها برای استفاده درمحیط های خانگی به شمار بیایند اما شاید برایتان جالب باشد شنیدن این جمله که ما امروز قصد معرفی محصولی چند کاره را داریم که با تهیه آن می توانید در واقع با یک  تیر چند نشان بزنید . این محصول کاربردی را می توان کاناپه های بادی چند کاره نام برد که بسیاری از افراد امروزه در خانه های خود به منظور استراحت و یا پذیرایی از مهمانان استفاده می کنند و می تواند کارایی های بسیاری داشته باشد . حالا که تا اینجای مقاله را خوانده اید پس در ادامه آن نیز همراه ما باشید که قصد داریم این محصول کاربردی را برای شما به طور کامل معرفی و در واقع اقدام به مو شکافی آن کنیم تا شاید شما هم به مانند همگان تصمیم به استفاده از این محصولات کاربردی در محیط های خانگی خود داشتید .

این محصولات را امروزه با نام کامل کاناپه بادی تختخواب شو می شناسند و به استفاده از آن ها می پردازند که توسط بسیاری از کمپانی های مطرح جهانی تولید می شوند و در واقع به دلیل محبوبیت بالا در میان مردم ، کمپانی ها  نیز در تلاش هستند تا به ایجاد امکانات بیشتر در ساختار این محصولات و راحتی ایده آل تر بخش بیشتری از بازار را به تصاحب خود در بیاورند . در ساختار داخلی و تولیدی این محصولات در واقع از همان متریال سایر محصولات بادی استفاده می شود و از نظر جنس بدنه تفاوت چندانی با محصولات بادی دیگر ندارند اما در شکل ظاهری و قابلیت های استفاده ای که به خود اختصاص داده اند بسیار تفاوت ها دیده می شود . باید گفت که کاناپه بادی تختخواب شو دارای ظرفیت های مختلف از نظر قابلیت استفاده می باشند و از این رو نباید به خود دغدغه ای راه دهید زیرا این محصولات در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید و به بازار های جهانی عرضه می شوند . مدل های یک نفره این محصولات اغلب توسط جوانان و در اتاق های خواب و یا به هنگام مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرند و به محبوبیت بالایی در میان قشر کودک و نوجوانان و همچنین جوانان دست پیدا کرده اند . اما کاناپه های بادی دو نفره را می توان قابل استفاده توسط خانواده ها و در محیط های خانگی دانست که دارای فضای بیشتر برای پذیرایی و همچنین استراحت می باشد .

اگر بخواهیم به طور کلی شکل ظاهری کاناپه های بادی را برای شما عزیزان توصیف بکنیم باید بگوییم که این محصولات دارای تشک های زیرین می باشند که در بخش پشت خود تکیه گاهی نسبتا بلند را شامل می شوند . تشک زیرین این کاناپه های بادی به صورت سه لایه تعبیه شده است که در هنگام استفاده می توانید به مقدار دلخواه تشک های کف کاناپه را باز کنید . اگر یکی از تشک ها را باز کنید ، این محصولات دقیقا کارایی مبل های بادی یک نفره و دو نفره را برای شما به نمایش می گذارند و در صورت باز کردن هر سه تشک بادی کف این محصولات می توانید در حالت های درازکش و همچنین خوابیده نیز از آن ها استفاده کنید. به همین خاطر نیز اگر فراموش نکرده باشید در ابتدای مقاله ذکر شد که با خرید کاناپه بادی در واقع با یک تیر می توانید چند نشان بزنید . علاوه بر تکیه گاه های پشتی این محصولات در بخش های کناری نیز جایی برای نگهداری دست ها در هنگام نشستن وجود دارد که در برخی مدل ها بر روی این دسته ها ، حفره های مخصوصی برای نگهداری بطری های نوشیدنی تعبیه می شود تا بر امکانات این محصولات بیافزاید . به طور کلی کاناپه های بادی توسط برند های بسیاری در دنیا تولید می شوند که از محبوب ترین کاناپه ها و همچنین پر فروش ترین های آن ها می توان به کاناپه بادی اینتکس و کاناپه بادی بست وی اشاره داشت که علاوه بر کیفیت فوق العاده ، دارای قیمت های مقرون به صرفه ای نیز می باشند . که در ادامه قصد داریم به معرفی کوتاه کاناپه های تولیدی این برند ها نماییم . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::....... کاناپه بادی چیست .......:::::::



:: برچسب‌ها: کاناپه بادی , کاناپه بادی تختخواب شو , کاناپه بادی چند کاره , نمایندگی فروش کاناپه بادی , قیمت کاناپه بادی , کاناپه بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

انواع استخر بادی بزرگ استخر ها از نمونه بستر های آبی هستند که از آن استفاده های زیادی از جمله مصارف صنعتی ، کشاورزی و تفریح می شود . با توجه به اینکه استفاده از استخر ها برای شنا کردن و آب تنی بسیار شاداب و جذاب است می توان گفت تمامی سنین از بازی های آبی ، شنا کردن و آب تنی لذت می برند از این رو می توان در سراسر شهر ها و همچنین در داخل خانه ها ، ویلا ها و حتی آپارتمان ها انواع استخر های شخصی و عمومی را مشاهده کرد که نشان از علاقه افراد به استفاده از استخر ها می باشد . اما با این حال بیشتر افراد به دلیل کمبود جا و یا نداشتن محل مناسب برای احداث استخر های بتنی شخصی از ساخت استخر های خانگی صرف نظر می کنند ، از این رو برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی سعی بر این داشتند تا با ساخت انواع استخر بادی بزرگ ، بستر های مناسب و ایده آلی را برای تمامی سنین و کودکان فراهم کند تا کمبود جا نتواند مانع بهره مندی علاقه مندان به استخر شوند .

استخر های بادی جدید طراحی شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و می توانند بستر های مناسب و ایمنی برای تفریحات آبی شما عزیزان باشند ، چرا که طراحان و تولیدی های بزرگ با در نظر گرفتن طراحی های مدرن و همچنین به کار گیری اجناس با کیفیت و مقاوم ، استخر های بادی با کیفیتی را در ابعاد بزرگ تولید کردند که حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن ها استفاده کنند ، از این رو مشتریان می توانند انواع استخر های بادی بزرگ و مقاوم را در بازار ها و فروشگاه های فعال در این زمینه مشاهده و خریداری کنند . اما استخر های بادی بزرگ نیز از نظر نوع طراحی و آرگونومی ساختی که دارند به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه انواع استخر بادی بزرگ را معرفی و ساختار و ویژگی هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم .

استخر بادی بزرگ خانوادگی

شاید با شنیدن نام استخربادی به یاد استخر های بادی کودکان با طراحی های شاد و کودکانه باشید که اغلب در ابعاد کوچک و کمتر 1 الی 2 متری بیوفتید ، اما جالب است بدانید که استخر های بادی تنها مختص کودکان نبوده و در این میان می توان انواع استخر بادی بزرگ خانوادگی را خریداری کرده و استفاده کنید . شرکت ها و تولیدی هایی در سراسر دنیا اقدام به تولید استخر های بادی بزرگ خانوادگی کرده اند که می توان به برند های اینتکس ، بست وی ، جیلونگ ، اینتایم ، سابل اشاره کرد . شرکت های نام برده چون اینتکس و بست وی از بهترین سازندگان و طراحان استخر بادی می باشند که در آمریکا ، چین و ... فعالیت دارند . این برند ها با استفاده از دانش و تجربه کاری بسیار بالای خود استخر های بادی را با ابعاد بزرگ و مناسب برای بزرگسالان طراحی کرده اند . این نوع از استخر ها عمدتا ظاهر ساده ای نسبت به استخر های بادی کودک دارند و طول و ابعاد آن ها بزرگ است ، گاها برخی از این استخر های بادی دارای طولی بیش از 3 متر می باشند . برای خواندن ادامه این مقاله فوق العاده به وب سایت نمایندگ فروش استخر بادی اینتکس در ایران مراجعه کنید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::.......  مشخصات و معرفی بزرگترین استخر بادی اینتکس  .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی کودک , استخر بادی بزرگسال , استخر بادی بزرگ , استخر بادی اینتکس , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه رفتن به مسافرت با ماشین های شخصی می تواند تاثیر بسزایی در روحیه تمامی افراد خانواده داشته باشید و به طور کلی نوعی تجدید قوا برای ادامه روند کاری و همچنین زندگی با روحیه می باشد . سفرهای امروزی بیشتر با ماشین های شخصی انجام می شود در در مسیر مسافرت فریحات بسیاری صورت بگیرد و در واقع بسیاری از ایرانیان تفریحات جاده ای را که وقتی هنوز به مقصد نرسیده اند بیشتر دوست دارند و با توجه به موقعیت های جغرافیایی که در کشورمان در اختیار داریم از شما تا جنوب سفر کردن می تواند زمان بر باشد و این امر موجب می شود در میان راه نیاز به استراحت داشته باشیم .

 محصولی که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم شاید تا به حال اسم و یا کارایی آن را ندیده باشید و آشنایی لازم را با آن نداشته باشید اما پس از این معرفی تخت خواب بادی ماشین می تواند بخشی جدایی ناپذیر از مسافرت های شما باشد . همانطور که در جملات گذشته گفتیم این محصول نامش تخت خواب بادی ماشین یا در وب سایت هایی به آن تشک بادی صندلی عقب ماشین نیز گفته می شود است . در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تخت خواب بادی ماشین توضیحات تکمیلی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم که می تواند کمک شایانی به شما در هنگام خرید این محصول پرطرفدار کند پس در ادامه این راه همراه ما باشید و این مقاله جذاب را از دست ندهید .

 

تخت خواب بادی ماشین

 

در ابتدای این موضوع قصد داریم تا اقدام به بررسی شکل ظاهری این محصول نماییم . به طور کلی تخت بادی داخل ماشین دارای سطح صاف بادشونده می باشند که بر روی صندلی عقب ماشین قرار می گیرد و در بخش زیرین پایه های بادشونده قرار دارند که کاملا مطابق با آناتومی بخش عقبی ماشین ساخته شده است . این آناتومی در جهت قرار گیری و فیکس شدن تخت بادی با بخش عقبی ماشین کمک شایانی می کند و این امر می تواند کمک کننده در پر کردن تمامی فضای صندلی عقب ماشین باشد به گونه ای که به هنگام مشاهده بخش عقب ماشین تان حتی فضای خالی مابین صندلی عقب و صندلی جلو نیز با تخت بادی یکدست پوشش داده شده است و بهترین فضا در مسافرت ها برای راحت نشستن و حتی خوابیدن وجود دارد . این محصولات به هنگام عرضه در بازارهای جهانی به خوبی توانسته اند به بخش جدایی ناپذیر مسافرت ها برای خانواده ها در سایر نقاط جهان تبدیل شوند . جنس بدنه این محصولات همانند سایر محصولات بادی از نوع وینیل می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . متریال وینیل دارای انواع مختلفی می باشد که در بخش های مختلف و دسته بندی های محصولات بادی پایه ثابت تولیدات کارخانه ها است و این امر به دلیل محبوبیت در میان مصرف کندگان می باشد که به خوبی توانسته است توجه کمپانی های تولید کننده را به خود جلب کند . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... تخت خواب بادی ماشین ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت خواب بادی صندلی عقب ماشین , تشک بادی داخل ماشین , تشک بادی صندلی عقب , تشک بادی ماشین , قیمت تشک بادی ماشین , تشک بادی صندلی عقب ماشین شاسی بلند ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی بزرگسال اینتکس ، تفریحات آبی را امروزه می توان یکی از لذت بخش ترین و پر هیجان ترین نوع تفریحاتی دانست که در میان تمامی مردم جهان محبوبیت بالایی دارد و عموما در فصول گرم سال یکی از پایه های اصلی تفریحات می باشد . وجود استخرهای سنتی در هر خانه ای امکان پذیر نمی باشد و عموما راه اندازی استخرهای بتنی می تواند علاوه بر جا گیر بودن ، هزینه های گزافی را نیز به شما متحمل کند که در این شرایط اقتصادی شاید راه اندازی این گونه استخرها منطقی نباشد . اما برای رفع این مشکل سالیان درازیست که استخرهای بادی به کمک تمامی اقشار جامعه آمده اند و تقریبا به طور کلی این مشکل را برطرف و انجام تفریحات آبی را برای همه امکان پذیر کرده اند . یکی از مزیت های استخرهای بادی سهولت در راه اندازی و همچنین استفاده آسان از آن ها می باشد و همچنین بهترین گزینه برای استفاده در خانه هایی می باشند که فضای کمی برای تفریح دارند و به گونه ای می توان گفت که استخرهای بادی حتی قابلیت استفاده در محیط های آپارتمانی را نیز دارند و هزاران مزایا و مشکلات دیگر که در این زمینه می خواهیم در این مقاله بحث کنیم و اطلاعات دقیقی را قبل از خرید استخر بادی بزرگسال در اختیار شما قرار دهیم تا خریدی آگاهانه را متناسب با نیازهایتان داشته باشید پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

در این مقاله اقدام به بررسی مزایا و معایب استخرهای بادی بزرگسال ، کمپانی های سازنده استخرهای بادی ، جنس بدنه استخرهای بادی ، نحوه صحیح راه اندازی و همچنین معرفی برترین مدل های استخر بادی بزرگسال برای استفاده هر چه بهتر می پردازیم پس در ادامه راه می توانید اطلاعات مفیدی را کسب کنید . ابتدا باید بگوییم که ساخت استخرهای بادی بزرگسال و کودک طبق آزمون و خطاهای بسیاری در طول سالیان طولانی ادامه پیدا کرده است و امروزه جنسی که بدست شما برای استفاده می رسد بسیار کاربردی می باشد و از بهترین نوآوری ها درون آن استفاده شده است تا پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد . حال وقت آن رسیده است تا به سراغ اولین نکته قابل بررسی یعنی جنس بدنه استخرهای بادی برویم و بدانیم در ساخت محصولات بادی از چه نوع متریالی و به چه دلیلی استفاده می شود . در این بخش از مقاله باید با متریالی به اسم وینیل یا پی وی سی آشنا شوید که ماده اصلی تشکیل دهنده محصولات بادی از ابتدای تولید می باشد و محبوبیت بالایی نیز در میان مصرف کنندگان دارد و از این رو به خوبی توانسته است توجه کمپانی های تولید کننده را نیز جلب کند و این امر در استفاده دائمی این متریال در ساخت محصولات بادی بسیار تاثیر گذار بودن است . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و همچنین مشاهده جدیدترین مدل های استخر بادی به همراه قیمت به وب سایت رسمی نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... استخر بادی بزرگسال اینتکس ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بزرگسال , استخر اینتکس , قیمت استخر بادی بزرگسال , استخر بادی بزرگ , نمایندگی فروش استخر بادی , استخر بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

وان قابل حمل تاشو نسل جدیدی از وان ها هستند که با طراحی متفاوت و منحصر به فردی که دارند ، می توانید آن ها را تا کرده و در هر زمان که دلخواه شماست ، آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . وان ها یکی از بستر های آبی هستند که بیشتر به جهت استحکام از آن استفاده می شود و بسیاری دیگر نیز از وان های بادی برای ریلکس کردن و یا آب درمانی نیز استفاده می کنند . بدون شک شما با وان های سرامیکی آشنا هستید که عمدتا از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار بوده و به دلیل جنسی که دارند ، به صورت ثابت از آن ها استفاده می شود و البته قیمت بالایی دارند . برای استفاده از آن ها همچنین نیاز است تا فضای بزرگی را در اختیار داشته باشید . 

ولی با توجه به ویژگی هایی که وان بادی قابل حمل تاشو دارد ، بسیاری از افراد به جای تهیه و سفارش دادن وان های سرامیکی گرانقیمت و جاگیر ،  از وان های قابل حمل تاشو استفاده می کنند که استفاده بسیار راحتی داشته و همچنین فضای خیلی زیادی را اشغال نمی کند ، به خصوص که شما می توانید آن را به راحتی در فضای حمام راه اندازی کرده و پس از استفاده ، آن را که قابلیت تاشو دارد ، جمع کرده و فضای اشغال شده را به حمام بازگردانید . هدف از ارائه این مطلب نیز آشنایی شما با وان بادی می باشد که در واقع تنها محصولی است که قابلیت تا شدن را داراست و با توجه به ویژگی هایی که در طراحی و ساختار دارد ، می تواند یک وان ایده آل برای شما باشد .

طراحی و ساخت وان قابل حمل تاشو

وان های بادی یا وان قابل حمل تاشو همانطور که از نامش مشخص است ، به صورت بادی طراحی شده و یکی از بهترین محصولات بادی است که علاقه مندان بسیاری را به سمت و سوی خود کشانده است . شاید برای اولین بار است که نام وان بادی را می شنوید ، ولی توجه داشته باشید که این محصولات سال های سال است که در کشور های مختلف استفاده می شود و با توجه به ساختار بسیار عالی و همچنین کیفیتی که دارند ، امروزه توانسته اند تا به خوبی جایگزین وان های سرامیکی شوند . 

 

طراحی و ساخت این نوع از وان ها ، کاملا مشابه به یک وان بزرگ و جادار برای دراز کشیدن است که چه بسا با توجه به ساختار بادی که دارد ، کف و دیواره های نرم تری را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد تا بتواند برای مدت های طولانی تری نیز از وان استفاده کرده و در داخل آن ریلکس کند . این محصولات به دلیل داشتن بدنه لایه لایه و ساختار بادی خود ، قابل تا شدن بوده و با تخلیه باد خود ، وزن بسیار کم و حجم کوچکی را اشغال خواهند کرد . با توجه به علاقه بسیار زیاد مشتریان به وان قابل حمل تاشو ، شرکت های مختلفی با طراحی های گوناگون این محصولات را تولید کرده اند که می توانید مدل های متنوعی از آن ها را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید .

وان قابل حمل تاشو چه ویژگی هایی دارد ؟

بزرگترین ویژگی و مزیتی که می توان در رابطه با وان قابل حمل تاشو اشاره نمود ، قابلیت حمل آسان آن است . این محصولات به صورت میانگین وزنی در حدود 2 تا 6 کیلوگرم را دارند که می توان گفت یک وزن نرمال و پایین است که به راحتی و با دست نیز قابلیت حمل دارد . از ویژگی های بسیار خوب وان های بادی می توان به ابعاد بزرگ آن ها اشاره نمود که فضای کافی را برای ریلکس کردن یک فرد فراهم خواهد کرد . شما می توانید در هنگام خرید وان های بادی خود ، با مطالعه مشخصات محصول ، نسبت به ابعاد وان قابل حمل تاشو ، اطلاعات کاملی را کسب کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب در وب سایت نمایندگی فروش برند اینتکس در ایران بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد وب سایت شرکت اینتکس تهران شوید :

::::::...... وان قابل حمل تاشو  ......::::::



:: برچسب‌ها: وان بادی , وان بادی ارزان , وان بادی حمام , وان بادی کودک , وان بادی اینتکس , قیمت وان بادی , نمایندگی فروش وان بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()