نوشته شده توسط : admin

تخت شنی یکی از پرطرفداران ترین و البته نوظهور ترین محصولات شنی می باشد که توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به بازار عرضه شده است . این محصول در تنوع بی نظیری در بازار وجود دارد و برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار می گیرد اما به خوبی توانسته است جای خود را در میان قشر جوان باز کند و در اتاق های خواب و یا در پذیرایی خانه به منظور استراحت و تماشای تلویزیون مورد استفاده قرار بگیرد . خرید تخت شنی می تواند در واقع به شما این امکان را بدهد که با یک تیر دو نشان بزنید ، به این منظور که می توانید از آن هم به عنوان مبل شنی در ظرفیت های دو و سه نفره و هم به عنوان تخت شنی استفاده کنید . تخت شنی با نام های دیگری همچون بین بگ بزرگ و هپی چیر بزرگ نیز شناخته می شود اما نام اصلی آن ها تخت خواب شنی می باشد که به همین منظور در این مقاله با این نام به آن ها اشاره خواهیم داشت .

اما نکته ای که بسیاری از افراد در ابتدا به آن توجه می کنند ، قیمت تخت شنی می باشد زیرا تاثیر بسزایی در انتخاب آن ها برای خرید خواهد داشت . قیمت تخت شنی بر اساس معیارهای گوناگونی تعیین می شود و می تواند تغییراتی را شامل شود که بعضی اوقات این تغییرات چشم گیر نیز است . جنس پارچه ای که در بدنه این محصولات به کار گرفته شده است ، ابعاد و ظرفیت استفاده نفرات و همچنین قابلیت تحمل وزن و بسیاری از ویژگی های دیگر می توانند از پارامترهای مهم برای تعیین قیمت این محصولات باشد که به همین خاطر اعلام قیمت دقیق آن ها می تواند امری نشدنی در این مقاله به نظر برسد . به همین خاطر تصمیم بر آن گرفته ایم که قیمت را به صورت حدودی اعلام نماییم و در این خصوص باید بگوییم که برای خرید تخت شنی می توان از 2.000.000 تومان تا 4.000.000 تومان هزینه نمایید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید . البته پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت دقیق این محصولات و همچنین مشاهده تصاویر و تنوع گسترده محصولات همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .

تخت خواب های شنی در مدل های بسیاری تولید شده اند ، برخی از آن ها دارای ساختارهای گرد و بزرگ می باشند که باعث می شود تا بتوانید از آن ها علاوه بر حالت خوابیده به صورت نشسته نیز استفاده کنید . همچنین مدل های دیگری به صورت تخت شده وجود دارد که استفاده از آن ها در حالت درازکش استانداردتر است . ظرفیت قرارگیری افراد بر روی تخت خواب های شنی بسته به ابعادی که این محصولات دارند ، مشخص می شود . اغلب تخت های شنی در ظرفیت های دو و سه نفره تولید می شوند و از این ظرفیت علاوه بر ابعادی که دارند ، بسته به قابلیت تحمل وزن محصولات نیز خواهد داشت و در هنگام خرید تخت شنی باید به این فاکتور نیز توجه داشته باشید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش مبل شنی مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  قیمت تخت شنی   .....:::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , تخت شنی , تخت شنی ارزان , هپی چیر , بین بگ , خرید مبل شنی , خرید تخت شنی , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی یکی از دسته بندی های محصولات بادی می باشد که برای بسیاری از کارها مورد استفاده قرار می گیرد . از ابتدای تولید این محصولات ، استخرهای بادی برای رده سنی کودک مورد استفاده قرار می گرفت و پس از پیشرفت هایی که در صنعت تولید استخر بادی صورت گرفت ، این محصولات توانستند برای رده سنی بزرگسال نیز مورد استفاده قرار بگیرند . حمام کردن کودکان کمی دشوار می باشد اما اگر محیطی همانند وان بادی و یا استخر بادی درون حمام تعبیه نمایید به راحتی می توانید کودک را درون محیطی امن نشانده و اقدام به شستشوی آن نمایید . همچنین این محصولات باعث می شوند تا کودکان ارتباط بهتری با حمام کردن برقرار نمایند و در واقع ترس از آب آن ها در ابتدای کودکی به خوبی بریزد .

یکی از بهترین انتخاب هایی که برای این امر پیش روی شما می باشد ، خرید استخر بادی است . استخرهای بادی کودک دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند که باعث می شود تا برای کودکان پسر و دختر بتوانید طرح های زیبا را برگزینید . استخر بادی کودک که توسط برندهای مطرح جهانی به تولید می رسد دارای طرح های فانتزی در بخش بیرونی خود می باشند که باعث می شود تا کودک به خوبی بتواند با استخر بادی که برای آن خریداری کرده اید ارتباط برقرار کند . استخرهای بادی در بخش های بیرونی خود دارای طرح های کارتونی می باشند و همچنین در قسمت داخلی آن ها تجهیزاتی همچون آبپاش ها و سرسره هایی تعبیه شده است که می تواند در جلب توجه بیشتر کودک بسیار موثر باشد .

یکی از مزیت هایی که استخرهای بادی کودک برای استفاده در حمام دارند ، قابلیت جمع آوری در مدت زمان کوتاه و همچنین حجم کم آن ها پس از قرار گرفتن درون بسته بندی می باشد . استخرهای بادی در بدنه خود دارای دریچه هایی می باشند که در جهت باد کردن باید از آن ها استفاده کنید . این دریچه ها عمدتا به صورت دو کاره می باشند ، به این منظورکه علاوه بر باد کردن در جهت خالی کردن سریع باد نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید . همچنین اگر خانه شما دارای حمام کوچک است اصلا نیاز به نگرانی ندارید ، زیرا ابعاد بسیار متنوعی را در اختیار خواهید داشت که در ساختار های گرد ، مستطیلی و مربعی می توانید خریداری کنید و دست خالی از فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران خارج نخواهید شد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه نمایید و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  استخر بادی کودک برای داخل حمام  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی کودک , خرید استخر بادی کودک , قیمت استخر بادی کودک , نمایندگی فروش استخر بادی کودک , استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب شنی را می توان یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین محصولات شنی دانست که به تازگی به بازار عرضه شده است . البته جالب است بدانید که هنوز در بسیاری از فروشگاه ها نمی توانید تخت خواب های شنی را ببینید زیرا این محصولات به تازگی تولید و به بازار عرضه شده است ؛ اما در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران این محصولات در تنوع بالایی وجود دارد زیرا تولید خود فروشگاه می باشد و تنوع بی نظیر این محصولات باعث شده تا برای تمامی سبک ها و سلیقه ها بتوانید این محصولات را تهیه کنید . خرید تخت خواب شنی می تواند تا حدودی مقرون به صرفه تر از خرید مبل شنی باشد ، زیرا علاوه برحالت خوابیده می توانید از این محصولات در حالت نشسته نیز در ظرفیت های دو و سه نفره استفاده کنید که در واقع با خرید تخت شنی با یک تیر دو نشان زده اید و در هزینه ها نیز صرفه جویی کرده اید .

تخت خواب های شنی موارد مصرفی بسیاری دارند اما یکی از کاربرد ترین محیط هایی که از این محصولات استفاده می شود در محیط های خانگی است . تخت های شنی بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی همانند اتاق پذیرایی و اتاق های خواب می باشد و می توانید بر روی آن ها دراز کشیده و به تماشای تلویزیون و یا استراحت پس از یک روز خسته کننده کاری بپردازید . این محصولات دارای ساختاری نرم و البته مقاوم می باشند که محیطی انعطاف پذیر و استاندارد را برای شما به وجود می آورند و باعث می شود تا حس راحتی در هنگام استفاده به شما دست بدهد . در ساختار داخلی تخت شنی به همانند مبل های شنی از فوم های مخصوص خرد شده استفاده شده است که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با تراکم بالا درون تخت قرار گرفته اند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و کاربردی به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  تخت خواب شنی  ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت خواب شنی ارزان+خرید تخت خواب شنی+قیمت تخت خواب شنی+تختخواب شنی+نمایندگی فروش مبل شنی+مبل شنی+مبل شنی ارزان+تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()