نوشته شده توسط : admin

موضوع مقاله : تعمیرات قایق بادی جیمینی و اینتکس

قایق بادی از محصولات پر کاربرد در تفریحات آبی برای سفرها و کمپینگ ها می باشند ، این محصولات به دلیل مزیت های بسیاری که به نسبت قایق های سنتی دارند به پایه های ثابت سفر برای بسیاری از افراد بدل شده اند . اما به دلیل حساسیت بالای بدنه قایق های بادی و ماهیت استفاده ای که بر روی آب دارند باید به هنگام آسیب دیدگی به طور کامل اقدام به ترمیم بخش آسیب دیده شود زیرا ایجاد سوراخ های کوچک نیز به راحتی می تواند مشکلات جبران ناپذیری را در وسط آب برای افراد استفاده کننده به وجود آورد . در صورت بروز مشکل در بدنه قایق های بادی ابتدا باید اقدام به بررسی محل آسیب دیده کنید ، تا ببینید سوراخ ایجاد شده قابلیت تعمیر را دارد یا اینکه بیش از حد بزرگ است . اگر سوراخ ایجاد شده بر روی بدنه قایق به گونه ای بود که با برچسب های تعمیرات مخصوص محصولات بادی قابل ترمیم بود در ادامه این مقاله همراه ما باشید زیرا می خواهیم اطلاعات دقیق و جامعی را در خصوص تعمیر قایق بادی در اختیار شما قرار دهیم تا به راحتی بتوانید اقدام به رفع عیب بخش آسیب دیده کنید .

برای تعمیر سوراخ های ایجاد شده کوچک و متوسط بر روی بدنه قایق های بادی نیازی به ارسال قایق بادی خود به دفتر نمایندگی ندارید و به راحتی می توانید با خرید برچسب تعمیرات مخصوص محصولات بادی که توسط دو برند اینتکس و بست وی تولید و عرضه می شود استفاده کنید . این برچسب ها توسط نمایندگی های فروش محصولات بادی در سطح کشور توزیع می شود و اغلب هنگامی که قایق بادی را خریده باشید درون پکیج قایق یک عدد برچسب قرار داده می شود تا در صورت لزوم به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید ، اما پیشنهاد می شود اگر درون پکیج قایق بادی شما برچسب تعمیرات وجود ندارد ، در همان ابتدای خرید قایق یک پکیج تعمیرات که قیمت بالایی نیز ندارد تهیه کنید تا در سفرها و کمپینگ ها که دسترسی به فروشگاه های محصولات بادی کمی دشوار است به همراه داشته باشید . خب حال بهتر است پس از پیدا کردن محل آسیب دیدگی ، باد قایق بادی را به طور کامل خالی کنید به گونه ای که دیگر هیچ گونه هوایی در بخش داخلی قایق وجود نداشته باشید . در مرحله بعد چسب موجود در پکیج را بر روی سوراخ شدگی بریزید به گونه ای که هیچ درزی بر روی آن وجود نداشته باشد . توجه داشته باشید که چسب های مایع موجود در پکیج تعمیرات محصولات بادی با سایر چسب های مایعی که در فروشگاه ها برای مصارف دیگر فروخته می شود فرق دارد و نباید از چسب های مایع با کاربردهای دیگر استفاده کنید . پس از ریختن چسب مایع بر روی قسمت سوراخ شده باید لیبل پی وی سی موجود در پکیج را به صورت گرد بریده و بر روی محل آسیب دیدگی قرار دهید به گونه ای که کمی فشار بر روی آن وارد شود تا در بخش های کناری آن درزی وجود نداشته باشد ، زیرا باد به راحتی از طریق درز های موجود به بیرون نفوذ کرده و باعث کم باد شدن قایق بادی در طول زمان می شود و در این صورت باید در مدت زمان های کوتاه ، قایق را باد کنید تا باد داخلی آن به حالت استاندارد باز گردد . برای خواندن ادامه این مطلب مفید به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده یا بدین منظور بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::..... تعمیرات قایق بادی جیمینی و اینتکس  .....:::::



:: برچسب‌ها: تعمیر قایق بادی , تعمیر قایق بادی مارینر , تعمیر قایق بادی اینتکس , تعمیر قایق بادی بست وی , نمایندگی فروش قایق بادی , قایق بادی , تعمیر قایق بادی جیمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ترامپولین

یکی از محصولاتی که این روز ها تمام سنین با استفاده از آن در داخل منزل و یا هر فضای دیگری می توانند به ورزش پرداخته و یا تفریح و بازی کنند ، ترامپولین می باشد. این محصولات به گونه ای طراحی شده است که فرد می تواند در بهترین حالت ممکن بر روی این محصولات قرار گرفته و از این ترامپولین ها نهایت بهره را ببرد. با توجه به این نکته در این مقاله سعی بر این داریم تا به صورت کامل و جامع به بررسی تمام ویژگی های این محصولات بپردازیم تا در خرید یک ترامپولین هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشید...

انواع ترامپولین از نظر ظاهر

در اولین بخش از این مقاله سعی بر این داریم تا به بررسی انواع ترامپولین از نظر ظاهر و شکل و شمایل بپردازیم تا با در نظر گرفتن این مورد و مقایسه محصولات متنوع بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

ترامپولین بزرگسال

اولین نکته ای که می توان در خصوص ترامپولین های بزرگسال به آن اشاره کنیم بحث ابعاد این محصولات می باشد. در واقع یک فرد بزرگسال نیاز دارد که بر روی یک محصول با ابعاد مناسب با وزن و هیکل خود قرار بگیرد. به همین دلیل نیز باید عنوان کنیم که مهم ترین نکته در خصوص ترامپولین های بزرگسال بحث ابعاد است. شرکت های تولید کننده ترامپولین هم با در نظر گرفتن این نکته همواره سعی کرده اند تا ابعاد گوناگونی از ترامپولین را به بازار ارائه کنند. در واقع شما می توانید ترامپولین هایی با طول و یا قطر یک ، یک و نیم ، دو ، سه ، چهار و پنج متری را مشاهده کنید. در این بین البته ابعاد 1.20 و یا 4.20 و از این قبیل اندازه نیز گاها تولید می شود که خب طرفداران خاص خود را هم دارد.

بحث بعدی در خصوص این ترامپولین های بزرگسال نوع طراحی این محصولات است. از نظر نوع طراحی شما می توانید محصولاتی با ظاهر های گرد ، بیضی ، مستطیلی و شش ضلعی را مشاهده کنید. این تنوع در طراحی سبب شده تا در وهله اول شما با توجه به سلیقه خودتان بتوانید محصول را خریداری کرده و هم چنین با توجه به فضایی که قصد دارید محصول را در ان جا قرار دهید ، یک انتخاب هوشمندانه را در اختیار داشته باشید.

ترامپولین کودکان

نوع دیگری از محصولات و ترامپولین هم در بازار وجود دارد که مخصوص سنین کودکان می باشد. شما با در نظر گرفتن این نکته می توانید یک محصول جذاب را در اختیار خود قرار دهید که به سادگی هم در داخل منزل و هم در فضای خارج از خانه می تواند از آن استفاده نموده و لذت ببرد. از نظر ابعاد و اندازه ها نیز معمولا تمام ابعادی که در مورد ترامپولین های بزرگسال به آن اشاره کردیم ، در ترامپولین های کودک هم صدق می کند. هم چنین ساختار این محصولات هم دقیقا همان ساختاری است که در بحث قبلی به آن اشاره شد. تنها تفاوت اصلی این محصولات با نمونه های بزرگسال ، بحث دارا بودن یک سری امکانات ، رنگ بندی و هم چنین طرح موجود بر روی یک سری از محصولات است که باعث شده تا آن ترامپولین مناسب برای رده سنین نوجوان و کودک باشد.

امکانات ترامپولین

باید در خصوص ترامپولین ها به این نکته اشاره کنیم که هر ترامپولین معمولا می تواند دارای یک سری امکانات فوق العاده باشد. این امر باعث شده تا در هنگام خرید با مقایسه بین امکانات محصولات بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. در واقع امکانات و ویژگی های یک محصول است که باعث برتری آن محصول از دیگر محصولات مشابه می شود. در همین رابطه نیز در ادامه این مطلب به بررسی تخصصی امکانات موجود در ترامپولین های کودک و بزرگسال خواهیم پرداخت. برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... معرفی انواع ترامپولین ......::::::



:: برچسب‌ها: ترامپولین , ترامپولین بزرگسال , ترامپولین کودک , نمایندگی فروش ترامپولین , ترامپولین باشگاهی , ترامپولین ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قلعه بادی یکی از دوست داشتنی ترین لوازم برای بازی ها و تفریحات دوست داشتنی کودکان می باشد که می توانند با استفاده از آن به بازی و تفریح پرداخته و حتی ورزش کنند . این محصولات دوست داشتنی در ابعاد مختلفی ساخته شده اند و به همین دلیل نیز ممکن است برای رده سنی خاصی مورد استفاده قرار بگیرد . در این میان نیز هستند مدل های بسیار بزرگی که بایستی از آن ها در فضای باز استفاده کرد و همچنین برخی از قلعه های بادی نیز برای کودکان سنین بسیار پایین ساخته شده است که در خانه نیز قابل استفاده هستند . 

همانطور که از نام این محصولات مشخص است ، ساختار آن ها بادی بوده و این طراحی بادی با استفاده از لایه های انعطاف پذیر و نوع طراحی متفاوتی که دارد ، می تواند ساختاری فنری را داشته باشد تا اینچنین کودکان بتوانند بر روی قلعه بادی بپرند و بازی کنند . عمدتا قلعه های بادی علاوه بر اینکه یک فضایی را به عنوان خانه یا قلعه در اختیار کودکان قرار می دهد ، می تواند با توجه با ساختار تشکی که در کف آن استفاده شده است ، حرکات جامپ زده و بتوانند بر روی قلعه بادی بپرند و اینچنین تحرک داشته باشند .

اگر چه این محصولات کیفیت ساخت بسیار خوبی را دارند ولی ممکن است گاهی نیز آسیب ببینند ، با قابلیت بسیار خوب این محصولات بادی یعنی تعمیر پذیری آن ها باعث شده است تا بتوانید در صورت بروز مشکل نیز با تعمیرات قلعه بادی دوباره از محصول استفاده کنید . هدف از ارائه این مطلب نیز از سوی فروشگاه تهران اینتکس این موضوع است که شما را با نحوه تعمیرات قلعه بادی آشنا کنیم تا در صورت لزوم بتوانید بدون نیاز به کمک و راهنمایی دیگری به راحتی قلعه بادی کودک خود را تعمیر و آن را پنچرگیری کنید تا کودک دوباره بتواند از محصول استفاده کند . 

ممکن است وسعت آسیب دیدگی ها در قلعه های بادی متفاوت باشد و برخی از آن ها در حد یک سوراخ ریز باشند و یا ممکن است قلعه بادی دچار پارگی بسیار وسیع باشد که ممکن است برخی از این آسیب ها غیر قابل تعمیر باشند ، ولی توجه داشته باشید که قلعه های بادی که دارای پارگی های جزئی و سوراخ های ریز هستند ، به راحتی قابل تعمیر بوده و شما می توانید آن را تعمیر کنید . ولی اگر قلعه بادی شما آسیب جدی دیده باشد ، بهتر است قبل از اقدام به تعمیرات قلعه بادی خود ، با فروشگاه اینتکس مشورت کنید و در صورت نیاز عکس از محصول تهیه کرده و برای مشاورین ارسال کنید تا امکان و چگونگی تعمیرات قلعه بادی را به شما عزیزان بگویند . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و ادامه این مطلب مفید را مطالعه کنید ، برای این منظور بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........  تعمیر قلعه بادی  .........::::::::



:: برچسب‌ها: قلعه بادی , تعمیر قلعه بادی کودک , قلعه بادی کودک , نمایندگی فروش قلعه بادی , قلعه بادی اینتکس , قلعه بادی کودک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

محصولات بادی همانطور که می دانید در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر می باشند و این آسیب پذیری به طبع مخصوص محصولات بادی نمی باشد و اغلب محصولاتی که در محیط های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند در برابر حرارت و اجسام تیز بی دفاع می باشند و در این خصوص باید مراقبت های لازم در هنگام استفاده از محصولات بادی صورت بگیرد تا حوادث در محیط های خانگی اتفاق نیوفتد . کاناپه بادی نیز همانند سایر محصولات بادی و محصولات مورد استفاده در محیط های خانگی از این قاعده مستثنی نیستند و در هنگام استفاده از آن ها باید مراقبت های ویژه ای را تدارک ببنید که در ادامه به بخشی از این مراقبت ها اشاره ای جزعی می کنیم اما به طور مفصل می خواهیم به روش درست تعمیر کاناپه بادی اشاره داشته باشیم و مراحل تعمیر را به طور کلی بررسی نماییم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

همانطور که در بخش بالایی در رابطه با روش صحیح استفاده و مراقبت از کاناپه های بادی گفته شد این محصولات باید در محیط های خانگی و بر روی سطحی صاف و بدون شیب استفاده شوند ، البته استفاده از این محصولات در محیط های بیرون از خانه همانند حیات باغ و ویلا و همچنین مسافرت ها نیز به صورت متداول صورت می گیرد و مشکل ساز نیز نمی باشد اما باید توجه داشته باشید که در محیطی صاف و عاری از اجسام تیز و برنده باشند . این محصولات باید در حد استاندارد باد شوند ، کم یا زیاد باد کردن این محصولات باعث می شود که در هنگام استفاده فشار زیادی به بدنه آن ها وارد شود و این امر در جهت کاهش طول عمر این محصولات نقش بسزایی دارد . همچنین در جهت بهبود عملکرد و افزایش طول عمر کاناپه های بادی باید توجه داشته باشید که از جامپنیگ بر روی آن ها و همچنین استفاده بیش از حد قابلیت تحمل وزنی که بر روی پکیج بسته بندی محصول ذکر شده است خودداری کنید تا بهترین عملکرد را از کاناپه بادی تخت شو خود شاهد باشید این قابلیت تحمل وزن برای کاناپه های بادی یک نفره بالغ بر صد و چهل کیلو گرم و برای کاناپه های بادی دو نفره دویست و بیست الی دویست و پنجاه کیلو گرم می باشد .

تعمیر کاناپه بادی
 
حال اگر با توجه به یکی از دلایل ذکر شده در بخش های بالایی و یا هر دلیل دیگری ، کاناپه بادی شما دچار مشکل در بخش بدنه اعم از سوراخ شدگی و پارگی شد باید از پکیج های تعمیرات مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید . آسیب دیدگی کاناپه های بادی دارای دو نوع سوراخ شدگی جزعی و سوراخ شدگی در سطح بزرگ تر یا به عبارتی پارگی در بخش های مختلف بدنه و یا بر روی درز های محصول می باشد . اگر سوراخ به وجود آمده بر روی محصول به صورت جزعی و به دلیل برخورد اجسام تیز باشد به راحتی می توانید از پکیج تعمیرات مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید ، در این صورت باید توجه داشته باشید که پکیج تعمیراتی که خریداری می کنید ساخته شده برند های اینتکس و بست وی باشد و تا حد امکان از خرید برچسب تعمیرات برند های دیگر خودداری نمایید . شما عزیزان می توانید بهترین پکیج برچسب تعمیرات اینتکس و بست وی را همین حالا از طریق نمایندگی رسمی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به شعب دفتر نمایندگی اینتکس تهران در استان تهران و مازندران دریافت کنید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :
::::::::::.......... تعمیر کاناپه بادی  ..........::::::::::


:: برچسب‌ها: روش تعمیر کاناپه بادی , تعمیر مبل بادی , تعمیر تخت بادی , تعمیر کاناپه بادی تخت شو , خرید کاناپه بادی , کاناپه بادی تختخواب شو , قیمت کاناپه بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()