نوشته شده توسط : admin

چرا باید مبل شنی بخرم؟ این سوالی است که شاید برای شما هم به هنگام خرید مبل شنی پیش آمده باشد و به دنبال دلیل آن باشید . برای پرداختن به جواب این سوال بهتر است تا ابتدا با ساختار بدنه این محصولات بیشتر آشنا شوید و آرگونومی این محصولات را به صورت کامل بشناسید . در خصوص ساختار بدنه این مبلمان باید بگوییم که مبل های شنی از دو بخش اصلی یعنی مواد تشکیل دهنده داخلی و همچنین پارچه رویه تشکیل شده اند که البته در این دو بخش با متریال های بسیاری رو به رو هستید که هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارند و بسته به سلیقه ای که دارید می توانید از آنها استفاده نمایید .

در قسمت داخل مبل های شنی از فیبر یا همان یونولیت های خرد شده مخصوص در برخی از مدل ها استفاده شده است که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با حجمی زیاد درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا علاوه بر استحکام بالا ، انعطاف پذیری ایده آلی را فراهم آورند . علاوه بر فیبر مخصوص خرد شده ، پارچه های خرد شده مخصوص نیز در برخی از مدل های محدود این محصولات قرار داده می شود که کمی از انعطاف پذیری پایین تری برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد . گفتنی است که تمامی مواد داخلی اعم از فیبر و پارچه های تشکیل دهنده داخلی ، درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا مواد داخلی را به صورت یکجا از پارچه رویه جداسازی نمایند .

در بخش بیرونی مبل های شنی از متریال های متنوعی استفاده می شود که هر کدام از آن ها برای سبک ها و محیط های مختلفی به کار گرفته می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . از جمله متریال رویه مبل های شنی می توان به پارچه ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پارچه های خزدار و پارچه جیر یا همان مخمل اشاره داشت که هر کدام برای محیط های مختلف کاربرد دارند . به عنوان مثال اگر می خواهید از مبل شنی خریداری شده در منازل خود استفاده کنید بهتر است تا به سراغ مبل شنی پارچه ای و یا جیر بروید ؛ اگر برای اتاق خواب نوجوانان و یا سبک های مدرن خانگی به دنبال خرید مبل شنی هستید بهترین انتخاب برای شما مبل شنی خزدار می باشد و اگر به دنبال مبل شنی برای محیط های کاری و اداری خود هستید بهترین گزینه برای شما می تواند مبل شنی چرمی باشد که استایلی رسمی را برایتان به همراه خواهد داشت .

یکی از مزیت های مبل های شنی که از دلایل عمده آن برای خرید به شمار می رود ، قابلیت تحمل وزن بسیار بالای این نوع مبلمان می باشد . مبل های شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم در مدل های یک نفره می باشند که از این رو به راحتی می توانند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود مهار نمایند . همچنین این قابلیت تحمل وزن در مدل هایی با ظرفیت دو و سه نفره به همین اندازه افزایش پیدا می کند و بهترین عملکرد را در میان مبلمان های خانگی دارد . با توجه به تجربه استفاده از مبل های شنی باید بگوییم که در صورت استفاده در وزن های بالا نیز به هیچگونه کاهش کیفیت رو به رو نخواهید شد و بهترین عملکرد را  به نمایش می گذارند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مزایای خرید مبل شنی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی ارزان , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , تولیدی مبل شنی , مبل شنی خزدار , خرید مبل شنی ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چرا به تخت بادی نیاز داریم؟ شاید این سوالی باشد که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و در هنگام خرید به ذهن بسیاری از افراد می رسد . در ابتدای این مقاله ابتدا بهتر است تا کمی با ساختار تختخواب های بادی آشنا شوید ؛ در این خصوص باید بگوییم که این محصولات از محفظه های بادی ساخته شده اند که دارای رویه مقاوم در برابر فشار و ضربه البته تا حد استاندارد می باشد و به همین خاطر در ظرفیت های یک نفره و دو نفره در بازار وجود دارند و می توانید از آن ها استفاده کنید . در بخش داخلی این تختخواب های بادی علاوه بر باد در برخی از مدل ها ، از پل های الیاف دار برای بالا بردن سطح مقاومت و همچنین انعطاف پذیری ایده آل تر استفاده شده است که این مدل از تخت ها به تخت خواب بادی طبی معروف شده اند . تختخواب های بادی طبی دارای ساختاری بسیار ایده آل برای خواب شبانه هستند و محیطی استاندارد را برای استراحت فراهم می آورند و همچنین می توانید از آن ها برای افراد دارای دردهای مفصلی و عضلانی نیز با خیالی راحت استفاده کنید .

یکی از بزرگ ترین مزیت استفاده از تختخواب های بادی برای افرادی می باشد که در خانه خود در فضای کوچکی در اتاق می باشند و نمی خواهند این فضا به صورت دائمی اشغال شود . تخت های بادی به دلیل انعطاف پذیری بالای بدنه ای که دارند به راحتی پس از خالی شدن از باد جمع آوری می شوند و درون بسته بندی های کوچکی قرار می گیرند و می توانید آن ها را به درون کمد دیواری اتاق انتقال دهید تا در اتاق خود فضایی بزرگ تر را در اختیار داشته باشید . این قابلیت به هیچ عنوان در صورت داشتن تخت های چوبی اتفاق نخواهد افتاد و امری دردسر ساز برای بسیاری از خانواده ها و زوجین می باشد . پس با توجه به تجربه ای که در این زمینه داریم باید بگوییم که تختخواب های بادی بهترین انتخاب برای افرادی می باشد که در خانه خود با کمبود فضا رو به رو هستند .

یکی دیگر از مزیت های این محصولات را می توان سهولت در جا به جایی دانست ، مزیتی که برای شما این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید آن ها را به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید و بهترین عملکرد را از آن ها شاهد باشید . این محصولات دارای وزن بسیار سبک تری به نسبت تخت خواب های سنتی می باشند و به این ترتیب قابلیت جا به جایی را به سادگی برای شما امکان پذیر می کند . همچنین بسیاری از مدل های تخت بادی که توسط برندهای مطرح به بازار عرضه شده اند دارای ساک حمل دسته دار درون بسته بندی خود هستند که این قابلیت را به شما می دهند بتوانید آن ها را در پیاده روی ها نیز به همراه خود داشته باشید . گفتنی است که ابعاد این محصولات در بزرگ ترین مدل ها نیز بسیار جمع و جور می باشد و گوشه ای از صندوق ماشین خود می توانید آن ها را قرار دهید و در این خصوص کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . برای خواندن ادامه این مقاله همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی فروش تخت بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

::::::......  چرا به تخت بادی نیاز داریم؟   ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , خرید تخت بادی , قیمت تخت بادی , تخت بادی ارزان قیمت , تخت بادی اینتکس , تخت بادی بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

محصولات بادی در دنیای امروزی با پیشرفت هایی که داشته اند به خوبی توانسته اند جایگزین بسیاری از لوازم سنتی باشند و با توجه به عملکردی که داشته اند توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . تشک های بادی در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار می گیرند و در بازار ایران یکی از محصولات پر سر و صدا در این زمینه را می توان تشک بادی داخل ماشین دانست . این مدل از تشک بادی با توجه به مزیت های بسیاری که دارد به پرفروش ترین مدل تشک بازارها تبدیل شده است که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است و کاربردهای بسیاری خواهد داشت . در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول پرطرفدار آشنا کنیم ، پس اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است که چرا باید تشک بادی ماشین بخرید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

خرید تشک بادی داخل ماشین می تواند با توجه به کاربردهای بالای این محصول و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ، بسیار حائز اهمیت باشد . ابتدا بهتر است تا شما را با ساختار این محصول آشنا کنیم؛تشک های بادی داخل ماشین در بیشتر مدل ها دارای ستون های نگهدارنده بادی مجزا از بدنه می باشند و تشک بادی اصلی بر روی این ستون ها نگهداری می شود تا محیطی یکدست و هموار را برای استراحت شما پدید آورد . یکی از مزیت های بزرگ این تشک بادی این است که برای تمامی مدل های ماشین داخلی و خارجی در بازار موجود می باشد و به همین خاطر دست خالی از فروشگاه خارج نخواهید شد . ابعاد این تشک ها در حالت استاندارد برای فضای صندلی عقب ماشین ها استانداردسازی شده است تا شرایط را برای استراحت یک الی دو نفره فراهم آورد .

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از افراد در هنگام سفر با ماشین شخصی خود با آن رو به رو هستند ، خستگی پس از رسیدن به مقصد می باشد که باعث می شود تا مدت زمانی را به استراحت مشغول باشند و زمان زیادی از سفر خود را صرف استراحت کنند . تشک های بادی داخل ماشین تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کرده اند و باعث شده اند تا بتوانید در هنگام حرکت ماشین حتی با سرعت های بالا نیز به استراحت در بخش عقب ماشین بپردازید تا پس از رسیدن به مقصد با شادابی کامل بتوانید از سفر خود در کنار خانواده بدن اتلاف وقت لذت ببرید .

یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی ماشین باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد زیرا توسط این قابلیت است که شرایط استفاده از تشک مشخص می شود . اگر بخواهیم در این خصوص بررسی های صورت گرفته را جمع بندی کنیم باید بگوییم که تشک های بادی داخل ماشین دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 تا 150 کیلو گرم به صورت استاندارد می باشد که این تحمل وزن از تشک های بادی یک نفره بسیار بیشتر است و در صورت نیاز می توانید از آن در ظرفیت دو نفره بهره مند شوید . با توجه به فضایی که این تشک بادی در بخش عقب ماشین برای شما مهیا می کند می توانید به صورت نشسته تا ظرفیت دو الی سه نفره و در حالت درازکش در ظرفیت یک تا دو نفره از آن استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و آموزنده به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  دلایل خرید تشک بادی ماشین   ......::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی ماشین , مزیت های تشک بادی ماشین , خرید تشک بادی ماشین , نمایندگی فروش تشک بادی ماشین , تشک بادی صندلی عقب ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

خواب راحت می تواند یکی از مهمترین دغدغه های افراد در هنگام فرا رسیدن شب باشد ؛ بسیاری از افراد با مشکلاتی همچون درد و گرفتگی عضلانی رو به رو هستند و خستگی طاقت فرسای روز های کاری نیز می تواند به این درد بیافزاید ، به همین خاطر به هنگام فرا رسیدن شب نگرانی از درد در قسمت های مختلف بدن می تواند برای آن ها دغدغه ساز باشد . استفاده از تشک های استاندارد و همچنین طبی می تواند تا حد بسیار زیادی این مشکل را برطرف نماید و باعث شود تا خوابی راحت و دلچسب داشته باشید و روز کاری بعدی خود را با شادابی بالایی شروع نمایید ، در این بخش بر آن شده ایم تا یکی از مهمترین لوازمی که در مسیر خواب راحت شما را همراهی می کند یعنی تشک بادی طبی را معرفی کنیم و مزیت استفاده از تشک بادی طبی را برای شما بازگو نماییم تا قبل از خرید تشک بادی طبی بتوانید آن را به خوبی آنالیز کرده و انتخابی متناسب با نیازهای تان داشته باشید ، پس پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید .

یکی از مهمترین مشکلاتی که تشک هایی که برای خواب از آن ها استفاده می کنیم دارند ، عدم انعطاف پذیری است که در نتیجه باعث می شود تا محیط زیرمان سفت و محکم باشد و در نتیجه خوابی غیراستاندارد خواهیم داشت که به گرفتگی عضلانی منجر خواهد شد .  تشک های بادی طبی تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کرده اند و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند باعث شده اند تا خوابی راحت و به دور از دغدغه داشته باشید . به هنگام خواب بر روی این محصولات به دلیل نرمی و حالت پذیری استانداردی که دارند ، دست ، کمر و گردن شما البته در صورت استفاده از بالشت های بادی طبی در حالت استاندارد قرار می گیرد با توجه به ساعت های زیادی که در خواب هستید ، باعث می شود تا با گرفتگی عضلانی و یا درد در اندام های بدن رو به رو نشوید که این امر مزیتی بزرگ محسوب می شود و به همین خاطر بسیاری از افراد به این محصولات روی آورده اند .

مزایای استفاده از تشک بادی طبی

شرکت های سازنده تشک های بادی در بخش داخلی این محصولات از فشار باد برای استوار نگه داشتن محصولات استفاده کرده اند اما درون ساختار تشک های بادی طبی با سایر مدل های این محصولات تفاوت دارد . در بخش داخلی تشک بادی طبی از پل های الیافی استفاده شده است که به همراه فشار باد درون محصول ، ساختاری استاندارد ، طبی و مقاوم را به وجود آورده اند که البته از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار است . این ساختار باعث می شود تا به هنگام تکان خوردن در خواب ، کل بدن دچار فشار نشود و در نتیجه کمک بسیار زیادی به عدم گرفتگی عضلات می کند . این ترکیب الیاف و پل های ساختار داخلی تشک های بادی طبی برگرفته از نظریه بسیاری از مهندسان و سازمان های استاندارد می باشد که در نتیجه منجر به تولید محصولی فوق العاده برای خواب شبانه شده است .

تشک های بادی طبی دارای مدل های بسیاری می باشند که علاوه بر استفاده در محیط های خانگی برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها نیز استانداردسازی و روانه بازار شده اند . این محصولات با توجه به متریال سبک و انعطاف پذیری که دارند ، دارای وزن های پایین تر از مدل های دیگر می باشند و در نتیجه به همراه داشتن آن ها در هنگام مسافرت می تواند بسیار ساده و راحت باشد . همچنین این محصولات به هنگام جمع آوری ، درون بسته بندی های بسیار کوچکی قرار می گیرند و فضای کمی را به نسبت خالی شدن از باد اشغال می کنند که باعث می شود تا مشکلی برای همراهی آن ها در مسافرت نداشته باشید . برای مطالعه ادامه این مقاله همین حالا به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::.......  مزایای استفاده از تشک بادی طبی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی طبی , خرید تشک بادی طبی , قیمت تشک بادی طبی , تشک بادی کمپینگ , تشک بادی خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()