نوشته شده توسط : admin

قیمت قایق بادی دو نفره از جمله مواردی مهم است که در هنگام خرید قایق بادی بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا بتوانند با تطبیق دادن قیمت به اصطلاح با جیب خود ، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشند . قایق بادی دو نفره از جمله قایق های بادی با ظرفیتی می باشد که در تولید انبوه قرار دارد و با توجه به فروش فوق العاده بالایی که به نسبت سایر ظرفیت ها دارد ، مدل های بسیار متنوعی را به خود اختصاص داده است . همانطور که گفتیم این مدل از قایق بادی دارای تنوع بالا چه از نظر کیفیت ساخت ، چه از نظر قیمتی و چه از نظر برند سازنده می باشد و باعث می شود تا دست تان در هنگام انتخاب محصول باز باشد و بتوانید مدل های بسیاری را خریداری کنید .

قیمت قایق بادی دو نفره بستگی به بسیاری از عوامل دارد که باعث می شود تا قیمت نهایی مدل ها با هم تفاوت داشته باشد . قیمت قایق بادی به دلیل وارداتی بودن وابستگی بسیاری با نرخ ارز در کشور دارد ، همچنین از عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت قایق می توان به برند سازنده ، متریال استفاده شده در ساخت بدنه قایق بادی و همچنین لوازم جانبی که همراه قایق وجود دارد اشاره داشت . اگر به صورت تقریبی بخواهیم قیمت قایق های بادی دو نفره را اعلام کنیم باید بگوییم که میانگین قیمتی این محصولات از 500.000 تومان تا 2.500.000 تومان می باشد . البته باید بگوییم که این قایق های بادی قابلیت نصب موتور را ندارند و یکی از مدل های قایق بادی دو نفره یعنی قایق بادی جیمینی دو نفره هیدرو فورس قابلیت نصب موتور را دارد که در ایران کمیاب و دارای قیمت های چندبرابری قایق های پارویی می باشد .

جنس بدنه قایق بادی دو نفره

همانطور که در بخش قبلی اشاره داشتیم بیشتر قایق های بادی دو نفره به صورت پارویی می باشند و ضربه بالایی به بدنه در هنگام استفاده وارد نمی شود . به همین خاطر در بدنه این محصولات اغلب از متریالی به نام پی وی سی چرمی استفاده می شود که بسیار نرم است و در صورت استفاده به صورت دو و سه لایه می تواند استحکام بسیار بالایی را برای قایق ایجاد کند . نمونه دیگر قایق بادی دو نفره قایق بادی کایاک می باشد که در ساخت آن نیز با توجه به حساسیت های بالایی که دارد و در آب های خروشان نیز استفاده می شود از دو نوع متریال یعنی پی وی سی چرمی و پی وی سی برزنتی بهره برده می شود تا نهایت کارایی را برای قایق به همراه داشته باشد و بتواند وزن های بالاتر را بر روی خود نگهداری کند . بدنه برزنتی قایق های بادی در بسیاری از مدل ها با رویه ای الیاف شمعی پوشانده می شوند تا علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری که پیدا می کند ، در برابر فشار ، ضربه و از همه مهم تر نور آفتاب بتواند واکنش های فوق العاده از نشان دهد و بدون دغدغه بتوانید از این محصولات در محیط های باز استفاده نمایید . این نوع روکش باعث می شود تا بتوانید از قایق بادی خود در آب های شور نیز استفاده کرده و بدنه قایق دچار پوسیدگی نخواهد شد . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای خواندن مستقیم مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  بهترین قایق بادی دو نفره  .....:::::





:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی , قیمت قایق بادی , قایق بادی ارزان , نمایندگی فروش قایق بادی , قایق بادی دو نفره , نمایندگی فروش قایق بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: